Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Dødt.. som i helt dødt?

Oprettet d. 11-08-2015 kl. 17:40 af

Sig mig... er sitet her helt dødt? Ingen kommunikation, ingen respons, ingen hjælp til og fra hinanden?
For hvis det er sådan sitet her er, gider jeg slet ikke bruge kræfter på at sætte mig ind i det, så kan jeg ligeså godt finde et andet sted med det samme.

Hallo.. er det slet ingen derude, der er aktive?

Sv: Dødt.. som i helt dødt?

Oprettet d. 11-08-2015 kl. 20:18 af

HM. Jeg har brugt hjemmesiden siden oktober og der er bestemt grænser for aktiviteten på debatten her. Nogle af os forsøger os med hver fredag at offentliggøre vores resultater for den forgangne uge. Du er mere end velkommen til at hægte dig påfredagsvejningerne.
Held og lykke med vægttabet, Haabforude

Sv: Dødt.. som i helt dødt?

Oprettet d. 12-08-2015 kl. 08:24 af

Jeg er heller ikke så aktiv længere, Jeg bruger siden til at notere min vægt og til at være med i fredagsvejningerne. I starten noterede jeg også maden, men nu syntes jeg at jeg har styr på hvad min hverdag skal bestå af :-) Held og lykke med dit vægttab.

Sv: Dødt.. som i helt dødt?

Oprettet d. 12-08-2015 kl. 08:56 af

hmm ... har ikke været særlig aktiv, men en af de ting som ville holde mig mere til ilden ville være et bedre forum og evt chat funktion - eller grupper med særligt formål.

Platformen er ikke særlig god til dette. Madlog havde tidligere en god platform til diskussion, men den er også lukket .... så nu forsøger jeg her, men der er ret dødt ....

Sv: Dødt.. som i helt dødt?

Oprettet d. 12-08-2015 kl. 09:09 af , sidst redigeret d. 12-08-2015 kl. 09:10

Jeg har også af og til savnet en chatfunktion eller en måde, at søge på medlemmer med samme mål som mig. Men jeg kan også godt lide den anonymitet som der er på siden.
Man kan jo evt. oprette lukkede grupper på facebook med deltagere med samme mål?

Sv: Dødt.. som i helt dødt?

Oprettet d. 12-08-2015 kl. 17:05 af

Tak for jeres svar. Jeg havde tænkt på at prøve Madlog i stedet, men det tyder jo på, at det er ligeså dødt.

Og facebookgrupper - giver dig ret - jeg vil også gerne være mere anonym, men hvis man fra ejer af sites side fandt en mulighed for at man kunne følge hinandens dagbøger og kommentere i dem - som man kunne på Slankedoktor, så tror jeg det ville give mere liv til sitet.

Sv: Dødt.. som i helt dødt?

Oprettet d. 14-08-2015 kl. 08:03 af

Her er ikke helt dødt, men vil give dig ret i at her sker ikke meget. Det vil måske komme igen når sommerferien er overstået :o)

Jeg er en af dem der vejer om fredagen og det vil da være dejligt hvis der var flere der deltog i dette.

Hvis der skete noget på debat siden, har jeg ikke der er brug for et chat forum, for mig er fordelen at jeg kan komme med min kommentar når jeg lige har 5 min.
Vi kan jo prøve at banke noget liv i debatten.

Sv: Dødt.. som i helt dødt?

Oprettet d. 18-08-2015 kl. 16:05 af

Dejligt at der var liv alligevel. Følte næsten, at der kun var mig på sitet :-D

Og hvis vi nu prøver at oprette nogle debatter, hvis vi lige falder og noget vi finder spændende.. eller svært.. eller bare ønsker at dele.. så kunne det være :-)

Sv: Dødt.. som i helt dødt?

Oprettet d. 24-08-2015 kl. 14:53 af

Fredagsvejningen er nok en rigtig god ide ... så jeg melder nok ind. Min vægt er dog lige gået i strejke ...... og det er IKKE fordi den er overbelastet ... ,-)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.