Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Huden...

Oprettet d. 05-05-2016 kl. 15:56 af

Vil høre om der er nogen der har lidt erfaring med cremer, olier eller lign der kan hjælpe til at få huden til at trække sig lidt sammen.
Jeg skal tabe mig mellem 33 og 43 kg og ved selvfølgelig godt at det aldrig vil blive normalt og at jeg nok skal regne med en operation for at gøre det nogenlunde pænt igen. Men hvis man nu kunne hjælpe huden lidt mens man taber sig ville det jo være fedt. Gode råd modtages med kyshånd. Har tabt 7.5 kg på 3 måneder...

Sv: Huden...

Oprettet d. 07-05-2016 kl. 19:21 af

Hvis jeg var dig ville jeg gøre alt for at undgå en operation. Mit råd er at du finder en rigtig god bindevævsmassør af den alternative slags, som også kan hjælpe dig med nogle opstrammende kosttilskud. Jeg har aldrig været så meget overvægtig men tog dog 30 kg på første gang jeg var gravid. Jeg har kæmpet emd at nå ned i nærheden af min førvægt og har opnået rigtig gode resultater med bindevævsmassage med sugekopper. Det er genialt ift løs hud.
Held og lykke med det.
Vh Haabforude

Sv: Huden...

Oprettet d. 08-05-2016 kl. 13:57 af

Mange tak. vil selvfølgelig gøre alt for at undgå en operation da det langt fra altid bliver pænt, også derfor jeg tænkte at det måtte være bedst at gøre noget undervejs. Synes priserne er voldsomme og det fikses nok ikke på 2 gange så nu prøver jeg selv at købe de der kopper. Starter med en til halsen (kalkunpludderet haha) og ser hvordan det går. Håber virkelig at det kan hjælpe men flere råd modtages gerne

Sv: Huden...

Oprettet d. 08-05-2016 kl. 13:57 af

Mange tak. vil selvfølgelig gøre alt for at undgå en operation da det langt fra altid bliver pænt, også derfor jeg tænkte at det måtte være bedst at gøre noget undervejs. Synes priserne er voldsomme og det fikses nok ikke på 2 gange så nu prøver jeg selv at købe de der kopper. Starter med en til halsen (kalkunpludderet haha) og ser hvordan det går. Håber virkelig at det kan hjælpe men flere råd modtages gerne

Sv: Huden...

Oprettet d. 08-05-2016 kl. 20:50 af , sidst redigeret d. 08-05-2016 kl. 20:50

Velbekomme. Det er en god ide at lære det af en professionel, det er ikke helt nemt og gør faktisk lidt ondt. Så prøv som sagt at gå til en massør. Det koster noget, men ingenting ift plastiske operationer :-)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.