Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Fredagsvejning den 21. november 14

Oprettet d. 21-11-2014 kl. 10:20 af

Er næsten igennem femte uge af min vægttabsplan nu - startede 20. oktober.

Vægt i dag: 70,2 kg
Vægt for en uge siden: 71,0 kg
Vægttab denne uge: 0,8 kg
Vægttab i alt 5,8 kg

Ugen har ellers været af den krævende slags, har gået til jobsamtaler og tests, men har heldigvis fået holdt fast i kosten alligevel.
Magisk at nærme sig de 70 kg i nedadgående retning - det er en vigtig linje for mig. Det giver SÅ meget energi.

Håber I andre også har held med vægttabet, og glæder mig til at se flere resultater.
Kan se at der er mange som kigger fredagsvejningerne, men kun få der deler. Ville være skønt hvis lidt flere sprang på. Tro mig - det er en god motivator når man får lyst til slinger :-)

Sv: Fredagsvejning den 21. november 14

Oprettet d. 27-11-2014 kl. 17:37 af

Hejsa! Det går den rigtige vej for dig!

Sidste uge: 59,8
Denne uge: 58,5
Vægttab denne uge: 1,3 kg
Samlede vægttab: 16,3 kg.

Mit mål er 56, hvor jeg ved at jeg er meget slank da jeg er 176 høj, så det glæder jeg mig til at opnå!

Sv: Fredagsvejning den 21. november 14

Oprettet d. 28-11-2014 kl. 10:46 af

Hej Gaiaemilie

Jeg er overbevist om at du allerede er slank, ifølge BMI beregningen er du undervægtig. Jeg tror ikke, du skal fokusere på at tabe dig, men i stedet fokusere på at komme til at holde af dig selv.

Jeg er selv 176 høj og kan godt se at hvis jeg tabte mig yderligere 13 kg hvor du gerne vil hen ja så tror jeg bestemt ikke det vil komme til at se særlig godt ud.

Jeg håber ikke du tager det ilde op. Jeg er sikker på du er køn, som du ser ud i dag. Dyrk noget motion så du får en flot krop men små pæne muskler som du kan være stolt af og lad være med at tabe dig yderligere, Husk at muskler vejer mere end fedt.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.