Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Hvordan får jeg flere kcal???

Oprettet d. 27-09-2016 kl. 20:51 af

Hej!
Jeg har længe døjet med en stigende overvægt. Tager stabilt på hver måned, tænkte jeg ville prøve at registrer alt jeg spiser for at finde fejlen, og det viser sig jeg spiser for lidt ! Spiser i gennemsnit 900 kcal om dagen, og føler ikke jeg laver andet end at spise. Jeg skal indtage et sted mellem 1200 og 1400 kcal dagligt, træning er en sjældenhed da jeg har skole og arbejde fra 8-21 hver dag så tiden er der ikke. Dog bevæger jeg mig Ca 120minutter dagligt til og fra offentlig transport, så det er 300-400 kcal ekstra.
Men hvordan får jeg nogle nemme sunde kcal ?

Sv: Hvordan får jeg flere kcal???

Oprettet d. 29-09-2016 kl. 10:23 af

Jeg har konstateret at der er mange kalorier i havregryn, æg, ost, advokado og mandler. Ting som jo alle er meget sunde, men som kun kan spises i meget begrænset omfang, hvis man gerne vil tabe sig.

Sv: Hvordan får jeg flere kcal???

Oprettet d. 18-10-2016 kl. 11:25 af

jeg vil spise noget protein som skyr yoghurt uden frugter.. protein sætter stofskiftet i gang.. jeg spiser 250 kcal morgen mad.. mandler, halv grapefrugt om morgen, som også er rigtig godt, som er fyldt med c vitaminer, det er godt for dit imunforsvar, man bliver ikke så let forkølet.. honningmelon.
spis fiskepålæg, laks makrel, ja alt fisk er godt.. kylling og hamburryg pålæg.. det er sundt..

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.