Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 25-09-2013 kl. 19:28 af

Hej

Vil blot høre om jeg er den eneste, som ikke kan registrere på Iphone app´en? Har forgæves søgt efter svar.

Det er nu 3. dag, hvor jeg ikke kan indtaste + al historik er væk, men alt virker fint, når jeg logger på her på nettet via pc.

Tænker om det er sket, da jeg opdaterede til ios7 (andre som oplever dette?) eller om det er et generelt problem? Har slettet app og hentet igen, men har samme problem.. ;o(

Hilsen Flyven

Sv: Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 27-09-2013 kl. 10:25 af

Jeg har ingen prolemer med APP´en på mine iPhone (5) - Heller ikke efter opdateringen

Sv: Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 13-11-2013 kl. 21:52 af

Jeg har et lignende problem nu med min Windows 8 telefon. Data hentes til telefonen og der kan tastes ind, men data gemmes ikke - kun hvis jeg taster ind via pc eller android tablet. Det gælder på både mobildata og på wifi. Mvh HKH

Sv: Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 14-11-2013 kl. 15:57 af

Jeg checker op på Windows Phone app\'en snarest :-)

Sv: Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 24-11-2013 kl. 23:26 af

Min iPhone app dur heller Ikk - rigtig øv... Det er 10 dage siden jeg sidst har kunne benytte den :(

Sv: Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 25-11-2013 kl. 03:30 af , sidst redigeret d. 25-11-2013 kl. 03:31

Hej Frk.AMJ,

Hvad siger app'en når den fejler?

Har du prøvet at genstarte app'en?

Prøvet at geninstallere app'en?

I forbindelse med flytningen af vægttab.nu til ny server, har sitet fået et nyt SSL certifikat (til sikker kommunikation imellem app'en og serveren), nogle gange kan skift af certifikat skabe nogle underlige problemer.
( jeg har dog ikke selv været i stand til at genskabe de omtalte problemer :-( )

Mvh.
Bjarne Lundgren

Sv: Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 25-11-2013 kl. 10:15 af , sidst redigeret d. 25-11-2013 kl. 10:37

Hehe, sorry var vist logged ind med forkert konto ovenfor.

Men en opdatering: jeg har genskabt problemer med at app'en ikke gemmer korrekt nogle gange (tilsyneladende) - og nogle gange rent faktisk gemmer, men at tingene ikke bliver vist i app'en efterfølgende.

( det er i virkeligheden nogle meget underlige bugs, som jeg ikke umiddelbart forstår )

I øvrigt kommer der under alle omstændigheder en lidt større opdatering af app'en og hjemmesiden inden jul.

Sv: Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 25-11-2013 kl. 10:47 af

Opdatering: Problemet omfatter tilsyneladende kun manuelle indtastninger! Jeg forventer at have det løst i dag.

Sv: Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 25-11-2013 kl. 11:02 af , sidst redigeret d. 25-11-2013 kl. 11:12

Kalorietæller app'en kan nu igen gemme manuelle indtastninger. (dette skulle også gælde for Android og Windows Phone versionen)

Bemærk:
1) balance visningen i toppen i skærmen bliver ikke altid opdateret korrekt ved ændringer i listen

2) efter man har lavet ny indtastning er det ikke altid, at den dukker op i listen - til trods for at den ER gemt.

Jeg vil udsende en opdatering af app'en så hurtigt som muligt for at rette disse ting.

Sv: Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 01-12-2013 kl. 20:06 af

Jeg har samme problem med Windows 7.5 appen.

Sv: Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 05-12-2013 kl. 11:31 af

Jeg kan stadigt ikke få windows phone appen til at fungere, den gemmer ikke de indtastede data.

Sv: Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 16-10-2014 kl. 08:24 af

Jeg kunne godt tænkte mig at den blev opdateret til IOS8

Sv: Iphone app ude af drift?

Oprettet d. 04-11-2014 kl. 13:13 af , sidst redigeret d. 04-11-2014 kl. 13:14

Citerer lige mig selv fra den anden iPhone tråd:
"Jeg har en opdatering på dette. Jeg kunne i lang tid ikke finde ud af hvad årsagen til problemet var (troede i nogen tid, at det skyldtes en fejl i iOS 8). Men fandt endelig den egentlige årsag den anden dag. Jeg har indsendt en rettelse til Apple, og den ligger i deres haste kø, så jeg forventer (formoder), at den bliver godkendt i nat.

Problemet opstår konkret ved autologin - altså efter man har logget ind én gang, og app'en efterfølgende, ved opstart, foretager automatisk logind - så fejler den / låser den. (Derfor kan man godt bruge app'en som der er - hvis man sletter og geninstallerer den hver gang man vil bruge den haha :-( )"

Mvh.
Bjarne

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.