Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

motion og kcal

Oprettet d. 18-10-2016 kl. 07:15 af

jeg har gjort det til en vane at jeg skal op på min motionscykel, min 30 min.. og de dage jeg har fri tager jeg 2*30 min.. Det kan godt være det er øv, men jeg tvinger mig simpelhen op på den cykel.. og jeg har god samvittighed bagefter, og jeg kan love at det hjælper..
Der går faktisk sport i det, jeg notere km og kcal i min dagbog.. Ja jeg indføre dem nu og her.. og med hensyn til kosten så planlægger jeg min mad til næstedag, jeg spiser kun hver 3 time, så hvis jeg møder på arbejdet, har jeg spist hjemmefra, lige i øjeblikket spiser jeg 170 gram skyr, eller en anden mælkeprodukt, men jeg køber altid den uden frugt.. jeg kommer 12 gram ymerdrys uden sukker. jeg spiser en halv grapefrugt, det sætter også forbrænding op, samt det hjælper rigtig meget for at undgå forkølelse. du får en masse c vitaminer.. en multitabs, har også rigtig meget at sige.. For stofskifte og dit immunforsvar. Jeg spiser et stk frugt til blomme eller kiwi.. jeg spiser 4 gram mandler.
jeg drikker kaffe og te, og vand. ikke noget med sodavand eller uden sukker.. og saftevand. Jeg har prøvet at finde ud af hvor er mine dårlige vaner.. Jeg sørger så for at at have to madpakker med, en til kl 9,00 hvor den ene består af en rug klapper, eller bare et stk almindeligt rugbrød. Jeg har kylling pålæg med, og syltede agurker, det kan også være noget peberfrugt. og så en enkelte gullerød, den næste madpakke har jeg kl 12, og der har jeg igen en rug klapper med, jeg køber den i netto, og der har jeg 70 gram laks, eller noget andet fisk med, og så 80 gram honning melon. jeg har valgt at spise fisk hver eneste dag, der er en masse proteiner, og det mætter, og man slanker sig af det. jeg spiser ikke noget med leverpostej, jeg prøver at planlægge mine indkøb, så jeg heletiden får gode og sunde madvaner. til aftensmad spiser jeg kun 250-300 grønsager og kød, man kan saktens undvære kartoffler. ris. Men for at det ikke bliver helt kedeligt, tager jeg lige en spiseskefuld sovs på min mad, da min mand skal jo ikke lide under mine sunde vaner.. jeg spiser i alt 1200 kcal, og jeg er dejlig mæt. jeg ser altid lig om der er råd til et stk frugt hvis jeg bliver sulten senere.. men det fungere rigtig meget for mig..
jeg vil lige sige til sidst at jeg syntes at det er et super godt program, det her vægttab. nu. Fordi at de programmer hvor man skal hive et program ned med en app, som lifesum, kan godt være et problem, hvis ens mobil går i stykker.. og det skal man ikke her. super programjeg håber jeg kunne give jer lidt inspiration, hvordan jeg gør det.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.