Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Motivations gruppe

Oprettet d. 25-06-2016 kl. 11:12 af

Hej mænd og kvinder .
Efter en lang indlæggelse tid har det virkelig kostet noget på vægten .
Jeg har tager 8 kg på , på bare 2 måneder .
Jeg syntes movitationen ligger ret lavt , og har brug for hjælp fra jer andre når jeg er ved at gå surt i tingene . Lige pt vejer jeg 100 kg lige ud , og med en højde på kun 163.
Er der nogle der kunne været interesseret i en Facebook gruppe jeg kunne oprette , hvor vi kan dele opture og nedture og give hinanden gode råd og et skub i måsen når man er ved at gå død i det og evt også billeder undervejs . Det ville virkelig betyde meget for mig .
Kh Laura c.

Sv: Motivations gruppe

Oprettet d. 01-07-2016 kl. 09:44 af

Hej Laura,

Jeg vil gerne være med i sådan en gruppe. :) Jeg vejer 105,1 kg lige nu, og har lige fået at vide at mit blodtryk er tæt på at være for højt... Har kæmpet med vægten altid, men nu er det ved at blive alvor.

Kh. Elisabeth.

Sv: Motivations gruppe

Oprettet d. 13-07-2016 kl. 12:55 af

Hej Laura.

Man siger, at der skal et godt helbred til, for at ligge på hospitalet. Mit bedste råd vil være, at se Dr. Wallach og Dr. Gliddens indlæg på YouTube, hvilket kræver at du forstår engelsk, da de er amerikanere. De er det bedste bud du i dag kan få på at finde en god balance for dit helbred, og undgå at blive syg. Jeg har fulgt deres råd, som har gjort mig medicinfri på rekordtid, og som har ført til vægttab og det bedste helbred nogensinde (jeg er 66 år).

Mvh. KL

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.