Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Taber mig ikk

Oprettet d. 10-07-2014 kl. 08:44 af

Har du været igang i over en uge og min vægt rykker sig ikk eller Jow 300 gram op ad hvad gør jeg forkert hjælp

Sv: Taber mig ikk

Oprettet d. 12-07-2014 kl. 14:03 af

Hvis du ikke taber dig er det fordi du spiser for mange kcal i forhold til hvad du forbrænder så enkelt er det ......

for at øge din forbrænding skal du dyrke regelmæssig motion, spise sundt og varieret og gerne 5-6 gange pr dag.

Sv: Taber mig ikk

Oprettet d. 14-07-2014 kl. 09:01 af

Hvis jeg har holdt en lille pause, kan min krop nemt bruge 14 dage inden vægten begynder at rykke sig.

Det kan også være noget med sammensætningen af den mad du får. Prøv at finde noget mad som sætter din forbrænding op. (bønner, revet æble og gulerod osv.)

Sv: Taber mig ikk

Oprettet d. 14-07-2014 kl. 20:58 af

Min tæller siger jeg må få 1174 om dagen og det holder jeg mig under men taber mig ikk kan pt ikke dyrke så meget motion ta nogen gange 15 min X 2 om dagen ellers er jeg ret side stillede pga sygdom

Sv: Taber mig ikk

Oprettet d. 15-07-2014 kl. 12:12 af

Jeg tror du får for få kcal. Prøv at ligge dig i underkanten af 1500 kcal i stedet. Hvis kroppen får for få kcal kan den ikke sætte forbrændingen op. Husk på at den jo også skal bruge lidt brændstof.

Når din tæller siger 1174 kcal er det nok fordi du har sat dig et mål som er for tæt på. Prøv at flytte din tidsfrist og se om det ikke virker

Sv: Taber mig ikk

Oprettet d. 19-07-2014 kl. 00:38 af

Nej til overstående med undtagen af Gittenielsen1

Du skal ikke sætte dit daglige kalorie for lavt, det resultere blot i din krop går i sulte tilstand, hvor du snyder den til at tro der ikke er nok mad omkring, resultatet er den derfor forbrænder mindre, på bekostning af din egen kampkraft, det vil sige du føler dig mere doven, søvnig, udmattet, ugidelig osv. din krop har brug for energi for at forbrænde energi. tast i stedet i måleren på hjemmesiden din ønskevægt og lad være med taste antal dage, så vil den automatisk sætte det som 160 dage, der vil den give dig at sigtet antal kalorier, eksempelvis 2000-2100 for en mand der vil fra 90 til 75 kg. følg dens anvisning, skulle din krop være gået i denne sulte fase vil det typisk tage 3-5 dage at få den tilbage i normal tilstand, samme tidspunkt du begynder på den vil jeg forslå du hverdag hvis ikke motion dyrkes, går 45 min i dit eget tempo. fortsæt med dette og jeg garantere du får vækket kroppen igen, og vægten begynder at falde igen.

Mvh.

Sv: Taber mig ikk

Oprettet d. 23-07-2014 kl. 09:33 af

Prøv at sætte dit kcal indtag til 1500 kcal om dagen i stedet for. Der kommer til at gå lidt længere tid, inden du når dit mål for dit vægttab, men kroppen skal som minimum have 1300 kcal indenbords om dagen, ellers går den i sultetilstand, også tager du på i stedet for at tabe dig.

Nu skriver du at du ikke kan dyrke så meget motion pga. sygdom. Jeg har en veninde, der er meget syg, og det er kronisk, men hun har formået at tabe sig 16 kg på 4 måneder, udelukkende ved at gå en masse ture med sin hund, gå i svømmehallen osv.

Nogen gange er det bare de små ændringer der skal til, for at sætte vægttabet i gang :)

Held og lykke med det.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.