Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Fibromyalgi

Oprettet d. 31-03-2014 kl. 13:59 af

Hvordan taber jeg mig når jeg har fibromyalgi. Har konstant stærke smerter og jo mere jeg laver jo mere ondt. AHHH skal tabe 40 kg.

Sv: Fibromyalgi

Oprettet d. 31-03-2014 kl. 19:52 af

Min mor har det samme, hun køre PT. Dukan kuren og er rigtig glad for den, og så går hun ture, men ikke langt, for det kan hun ik! Pga smerter. Hun har tabt 8 kilo siden 2/1....

Sv: Fibromyalgi

Oprettet d. 03-04-2014 kl. 10:25 af

Tusind tak for din tilbagemelding. jeg vil undersøge om Dukankuren måske er noget for mig.

Sv: Fibromyalgi

Oprettet d. 08-05-2014 kl. 11:26 af

Hej med dig
Jeg har selv fibromyalgi.. jeg har også prøvet dukan kuren, men det var ikke så meget bedre for mig end andre slankekurer. jeg har til gængæld fundet et princip at leve efter som hjælper mig med energien og smerterne. det hedder LCHF, tjek siden madbanditten.dk eller bøgerne hun har skrevet, du kan også læse en masse om det på andre netsider, i sverige en lægerne begyndt at anbefale det mod forskellige lidelser.. Jeg har tabt mig fra 71,5 til 64,9 efter disse principper sammen med siden her, men spiser dog nogle flere kalorier en det er beregnet her, og det kan man roligt gøre hvis du holder dig til ren lchf, nogle dage er jeg oppe på over 3000kcal fantastisk.. min veninde tabte 14 kilo på 2 mdr og 15cm i taljen;) min anden veninde 8 kilo på 3 mdr og 11cm i taljen..
Håber du også kan få gavn af dette

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.