Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 22-02-2011 kl. 18:19 af

Jeg er rævestolt - har tabt 10 kilo siden midten af november. Er nysgerrig - hvordan går det med jer og vægttab?

det er virkelig nu det sneer

<< første < forrige 1 2 3 [4] 5 næste > sidste >> Svar 61 til 80:

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 12-06-2012 kl. 07:10 af , sidst redigeret d. 12-06-2012 kl. 07:13

Godmorgen!
Så er der røget 5,6 kg på 2 uger!
Jeg er ovenud tilfreds!
Det er faktisk meget tankevækkende - jeg har hidtil bare fyldt på - Hvidt brød, slik og kage og rødvin til aftensmaden hver dag! Intet under at der har sneget sig 10 kg på på 5 år!!!
Jeg har det rigtig godt med kostomlægningen og synes jeg kan mærke at den meget sundere mad kan mærkes på min krop - mere energi og frem for alt ingen ømme led. Det er som om min krop for alvor renser ud - og det føles bare rigtigt.
Jeg kunne godt tænke mig at der kom en en lille opdatering på vores vægttab. Og en lille beskrivelse af hvordan I har gjort - hvad er det der gør trikket for jer!
Personligt glæder jeg mig til, hver morgen at indtaste status på "mit projekt". Det at man på en nem måde har overblik over kalorieforbruget gør også det hele nemmere. Og hvis du ikke taster alt ind er det kun dig selv du snyder. :-).
Hermed er opfordringen givet videre - vi kan jo lige så godt støtte hinanden nu hvor vi er her!
P.s. Solen skinner over Sønderjylland :-)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 23-06-2012 kl. 11:50 af

Jeg har tabt mig 3 kg. jeg har været on/off på denne side men har fundet min gyldne løsning. Jeg har fundet ud af hvor mange kalorier jeg skal indtage når jeg er på 65 kg og det er 1900 kcal og det er godt nok mere end hvad jeg vil spise for vil jo gerne det går hurtigt. Men så er der den bonus ved det at jeg skal ikke til at lave om på min kost igen når jeg kommer ned på min ønskevægt. Langsomt men sikkert derudover skal jeg dyrke motion og på den måde bestemmer jeg selv hvor hurtigt de overflødige kilo skal af. held og lykke alle sammen og det i har opnået kan i kun være stolte af og lidt er bedre end ingenting ;-)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 13-10-2012 kl. 13:15 af

INGENTING, HVIS DEN SIDE IKKE SNART KOMMER OP I NORMALT TEMPO IGEN!!!!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 13-10-2012 kl. 13:21 af

INGENTING, HVIS DEN SIDE IKKE SNART KOMMER OP I NORMALT TEMPO IGEN!!!!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 13-10-2012 kl. 13:25 af

INGENTING, HVIS DEN SIDE IKKE SNART KOMMER OP I NORMALT TEMPO IGEN!!!!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 13-10-2012 kl. 13:25 af

INGENTING, HVIS DEN SIDE IKKE SNART KOMMER OP I NORMALT TEMPO IGEN!!!!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 18-03-2013 kl. 09:59 af

Grethe1956 d. 18-03-2013

Jeg har nu været igang i 10 uger, og har opnået et vægttab på 9,9 kg. Det er jeg fuld ud tilfreds med.
Jeg har aldrig været så topmotiveret som jeg er nu, det skyldes sikkert at jeg går helhjertet ind for mit projekt, hvilket jeg betragter det som.
Jeg måler og vejer, beregner kalorier som aldrig før, og alt bliver registreret i min kostdagbog, også det forbudte, for på denne måde kan jeg med egne øjne se, hvad det betyder for mit vægttab når jeg falder i, hvilket jeg ikke gør ret tit.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 28-03-2013 kl. 09:12 af

Jeg har tabt mig 10 kg siden 3. januar. Og jeg har fået en ny ven, der hedder gulerod :-).

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 23-04-2013 kl. 06:58 af , sidst redigeret d. 23-04-2013 kl. 07:00

Jeg har tabt mig omkring 8kg på 8 uger og det synes jeg faktisk er meget flot! Taget i betragtning at jeg kun kan træne 1 gang om ugen! Held og lykke til jer..

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 30-04-2013 kl. 13:59 af

Jeg startede 1.4.2013
Og har tabt næsten 2 kilo jeg er egentlig tilfreds for det har svinget op og ned men skide dejligt at det kommer ned igen! Og planerne er at det skal forblive nede :-)!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 30-04-2013 kl. 13:59 af

Jeg startede 1.4.2013
Og har tabt næsten 2 kilo jeg er egentlig tilfreds for det har svinget op og ned men skide dejligt at det kommer ned igen! Og planerne er at det skal forblive nede :-)!

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 15-06-2013 kl. 19:27 af

jubiii har lige rundet mit 13 kg siden januar mangler "bare" 35 kg mere så er jeg nede på det jeg vejede da jeg blev gift tog RIGTIGT mange kg på efter en arbejdsulykke i 2007 så er sååå glad for denne side da den gør min hverdag så meget letter på så mange måder ;-)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 17-06-2013 kl. 11:56 af

Hej alle

Startede her 20. maj 2013, og det er blevet til præcis 3 kg pt. Det har været lidt op og lidt ned, men heldigvis mest ned, og jeg kan se på mit motionstjek, at der, hvor det er gået op, er også der, hvor jeg ikke har nået eller direkte har blæst på motionen.

Jeg er ikke i tvivl om, at det også er virksomt at tælle kalorier (eller som jeg gør, kj - så må man spise flere (selvom det jo selvfølgelig er en illusion!)), det har i hvert fald hjulpet mig til at holde indtaget nede. Det skal dog så også siges, at jeg ikke spiser specielt sundt i forhold til, hvad jeg gør "til daglig", men jeg holder igen med lørdagsslikket og andet stads i løbet af ugen, og giver den så gas i passende grad, når jeg skal noget.

Jeg går ikke efter et hurtigt vægttab, havde egentligt sat min profil op til, at jeg skulle tabe 8 kg pr. 25. november i år, men det er gået stærkere, end jeg havde regnet med, og det skyldes nok mest af alt motionen. Jeg har ikke lyst til at tabe mig så hurtigt, at der pludselig hænger grim hud og dingler alle steder, så hellere grundigt, end hurtigt, er min målsætning.

God fart fremover, alle sammen. Jeg glæder mig til at læse meget mere debat og indlæg - det er altid sjovt at være en del af et godt forum.

Mange hilsner

Sukiranniel

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 27-06-2013 kl. 08:01 af

jeg har været her inde i 5 dage, og har allrede tabt 2.8 kilo :D

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 05-07-2013 kl. 12:04 af

Jeg startede d. 3.5.13 og har tabt 11, 5 kg siden da. Jeg spiser hvad jeg har lyst til, inkl. Chokolade mm., jeg må bare ikke overskride mit daglige kalorie mål. Dog har jeg skippet kartofler, ris, pasta, bulgur og sovs. Og jeg spiser ikke hvidt brød og kun 1 skive rugbrød om dagen, så skal der bare fyldes op med grøbt, frugt og magert kød. Det er fantastisk. ..

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 23-11-2013 kl. 07:53 af , sidst redigeret d. 24-11-2013 kl. 07:47

Håber jeg kan være med til at give lidt håb, energi og blod på tanden med en kort historie...

For 17 år siden mødte jeg min mand. For de fleste piger giver det jo par ekstra kilo på sidebenene og det var heller ikke anderledes for mig... Samtidig holdte jeg med at ryge som virkeligt heller ikke hjalp på vægten. Jeg tog voldsomt på og tror Jeg til tider var oppe og runde de 95 kilo og med 167 cm er det jo ikke helt godt. Gennem tiden er jeg gået lidt op og ned i vægt men aldrig via en god forståelse for mit kalorieindtag og kalorieforbrug, så det har aldrig holdt længe, når vægten var gået ned. Jeg har også i perioden fået 2 børn hvilket heller ikke var godt for min vægt :)

Da jeg langt om længe så lyset og fandt denne side og gjorde det benarbejde der skal til i starten så skal jeg love der kom skred i det.

Jeg tabte mig i 2011 7,3 kilo ved at skære meget ned på pasta, ris, kartofler og brødindtaget.

1. januar 2013 gik jeg så i gang herinde. Jeg træner en time 4-5 gange om ugen og vejer alle mine måltider.

Min drøm var at komme fra de 80 kilo jeg vejede til 64 men ville være glad hvis jeg kom på 67. Men det ene kilo tog det andet og her i dag til fredags vejningen er mit vægttab nu på 59,6 kg.

Altså et vægttab på 20,4 kg siden 1. januar 2013. og på 27,7 siden 2011...

Jeg er så pisse stolt og elsker at være i min krop igen. Min vægt kan svinge med 2 kg. fra dag til dag på grund af væske, så har du en dårlig vejning så lad være med at blive slået ud. Jeg er det levende bevis på at det nok skal komme hvis blot man bliver ved... Havde aldrig troet det ville lykkes mig. Jeg har gjort det ude at leve i afsavn, men med fokus på input og forbrug...

Kæmpe tak til alle jer andre herinde som jeg har læst indlæg mm. fra og som har været med til at give mig blod på tanden og styrke til at gøre det rigtige.

Rigtig god weekend til jer alle <3

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 23-11-2013 kl. 13:18 af

Fedt at læse, er selv 167 høj, vejer pt 73,7 kg. Har også været på 95 kg. Men startede her inde i juni 12, da var jeg på 82 kg.
Drømmen er 69,9 kg :-) og med din historie tænker jeg at det nok også er muligt for mig :-)
God weekend og tak fordi du delte historien med os.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 20-03-2014 kl. 08:18 af

Jeg har tabt mig 5 kg på 3 uger :)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 20-03-2014 kl. 18:09 af

Jeg har tabt 11 kg siden 4/1 2014 og det er jeg utrolig glad for :)
Det har været en stor hjælp for mig at tælle kalorier, men også at være med i fredagsvejningen. Det er godt for at skulle skrive mit vægttab ind en gang om ugen :)

Tillykke til jer alle med jeres flotte vægttab og husk nu at muskler vejer mere end fedt :)

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 24-03-2014 kl. 15:25 af

Jeg har brugt vægttab.nu mere eller mindre hele tiden siden 01.07.2013 og har i den forbindelse og sammen med en Gastric Bypass operation smidt 50,3 kg...Startede 131,3 og er nu på 81 kg... Jeg er en glad og stolt mand i dag.

Sv: Hvor meget har du tabt dig pt.?

Oprettet d. 26-03-2014 kl. 13:58 af

Jeg startede den 1/2-2014 på 104,0 kg og i dag stod vægten på 93,5 kg, så 10,5 kg på næsten 2 måneder. Så meget tilfreds med det samlede resultat, selvom vægten har stået stille de sidste 2 uge.

Stoppede med at tælle kalorier, det ser ud til at være en dårlig ide, så nu tæller jeg igen.

Jeg forsøger at holde mig til 1.500 kalorier pr. dag og går i fitness center 1,5 time 2 gange om ugen, primært roning og cykling med en forbrænding på ca 1050 kal./time i en time + ½ time styrketræning, herudover cykler jeg ca 50 minutter pr. dag til og fra arbejde.

Håber at nå mit mål på 85 kg den 1/6-2014

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 1 2 3 [4] 5 næste > sidste >>