Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Krop efter fødsel

Oprettet d. 20-09-2014 kl. 13:13 af , sidst redigeret d. 16-10-2014 kl. 19:11

Efter fødslen af min datter, ser min krop.. Nå ja, anderledes ud, end den gjorde før. Inden graviditeten trænede jeg 5 gange om ugen, og havde en vægt på omkring 60 kg (er 168 høj) og en forholdsvis lav fedtprocent.

Er nu officielt blevet træt af, at have en topmave og sidedeller, og er derfor i gang med 2. uge, af mit nye projekt..

Er indtil videre gået fra 66,7 kg til 65,1. Men det er godt nok svært at få kæresteliv, mor til barn på ½ år og vægttab til at passe sammen.

Kunne godt bruge noget opmuntring. Evt fra andre, der kender til det! :)

Sv: Krop efter fødsel

Oprettet d. 22-09-2014 kl. 08:42 af , sidst redigeret d. 22-09-2014 kl. 08:43

Det er nok ikke det svar du vil høre, men med en vægt på 60 kg vil du være undervægtig. Jeg tror du skal gå lidt mere op i nogle andre ting end din vægt. Deller fra fødsel kan trænes væk uden vægttab. Det er kun er spørgsmål om tid.

Sv: Krop efter fødsel

Oprettet d. 23-09-2014 kl. 20:42 af

Lige min tanke. Men kan godt følgende at det er svært når kroppen ændre sig efter barn.

Sv: Krop efter fødsel

Oprettet d. 26-09-2014 kl. 12:27 af

Gad vide om højden kunne være en tastefejl? :/
Hvis ikke, så må jeg sige som de andre.. ;)

Hvis du er meget utilfreds med din krop, fordi det hele er lidt løsere end før, skal du måske bare stramme op med lidt styrketræning, men IKKE decideret vægttab! Slet ikke, hvis du stadig ammer, hvis du gør det =)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.