Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2015 kl. 10:21 af , sidst redigeret d. 04-07-2019 kl. 19:47

Vægttab, Vægttab og Vægttab, - ja, vægttab har virkelig fyldt MEGET i mit 65 år gamle liv, og NU skal jeg så igen igang, men nu kan jeg jo nemt tælle kalorier, fantastisk side denne her...
Jeg startede herinde tirsdag med en vægt på 98.0 kg., har sat mig et mål der siger 70,0kg. , mon det er til at klare, ja det håber jeg...

.... Er der andre herinde der skal smide omkring de tredive kg.,måske er det nemmere, når vi er flere om det, min faste vejedag bliver mandag, så vil jeg skrive her, hvordan min uge er gået...

<< første < forrige 1 2 [3] 4 5 6 næste > sidste >> Svar 41 til 60:

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 09-11-2015 kl. 15:30 af

Du er så sej kattepige. Så kører der for dig igen. Knus.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 10-11-2015 kl. 13:16 af

... Tirsdag, dagen til Mortensaften, ja den måtte jo komme i år igen,... og vægten, .. ja,jeg blev glad i dag,84,3 kg. , minus 1,6 kg., et samlet vægttab på 13,7 kg. siden start den 21. juli , ja det er jo bare fint...
.. Jeg er igen i fuld gang med at spise de der Karolines Supper, kan slet ikke undvære dem, og mit kødforbrug er blevet meget mindre, helt af sig selv, det er jo ikke dårligt... Det går meget bedre med knæet, jeg har de sidste to dage nået de 10.000 skridt, så også på det punkt er jeg glad igen...
.. Jeg arbejder videre med mit vægttab i næste uge, men der skal mere focus på væske indtag, jeg døjer med vand i benene,det hober sig op ved aftenstide, ved ikke hvorfor, drikker slet ikke sodavand, jeg må prøve at finde ud af årsagen, måske drikker jeg bare alt for meget vand i løbet af dagen...
.. Kattepigen: .. Du er da vidunderlig i dine beskrivelser, dejlige unger du har, med fin interesse for hvad du foretager dig... Du er da bare så sej i dit vægttab, nu bliver du jo snart to cifret, fortsæt din gode slankekurs, den virker jo så fint....
Ha en dejlig uge jeg skriver igen tirsdag...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 10-11-2015 kl. 15:54 af

Nå jeg tror jeg vil være med her.
Jeg startede mit vægttab i 2013.
Jeg var helt oppe på 90 kg og efterfølgende kom jeg ned på 75, jeg flyttede sammen med kæreste og tog kg på igen men tabte dem.
Jeg har lige nu været i Afrika og tog over ti kg på øv øv så vægten sagde i dag 95,5
Jeg er i dag gået igang med juice kuren.
Jeg drikker tre kopper om dagen og så med to gange nupo imellem tiden og en masse vand.
Jeg bruger juice kuren til og få et lille kickstart på vægttabet igen.
Hviklet jeg virkelig håber går den rigtige vej.
Efterfølgende vil jeg tage 8 timer kuren nu hvor jeg kan se hvor flotte resultater i andre har!
Jeg skriver en opdatering her inde når jeg er færdig på juice kur.
Regner med jeg ee færdig fredag eller lørdag morgen.
Rigtig god uge til jer alle ;-)

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 12-11-2015 kl. 21:29 af

Hej med jer alle.
Jeg syntes det kunne være rart at skrive sammen med andre med samme mål som mig selv.
Efter en lang periode hvor arbejdet er det, jeg har kunne klare, på grund af smerter. Har jeg bestemt mig til at bryde den negative cirkel og begynde på Loop med cirkeltræning og bruge vægttab.nu til at regne min 1200 - 1300 kcal ud. Startvægten er 99 kg den 11-11-15. Hilsen fra Ulla.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-11-2015 kl. 06:10 af

Jeg har været syg i starten af ugen, så jeg har taget den med ro. Det ses desværre på vægten øv, øv. Vægten sagde +400 g. Men jeg må bare tilbage på igen. Der er blevet hygget lidt for meget med chokolade og guf. Det holder bare ikke. Chokolade er det eneste jeg bare ikke kan lade være. Så ingen møder med chokolade - tak.
Jeg er ellers kommet igang med gåture 2 km. Om aftenen. Men har så ladet cyklen stå, så nu må cyklen lige igang igen. Det er jo stadig fint vejr...
Hav en god uge.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 16-11-2015 kl. 07:06 af

Sjovt nok så blev det mandag igen ja kan jo ikke komme uden om den og op på vægten med mig og blev glad ja har tabt 600g efter en weekend med 3 fødselsdage og efter jeg har lavet 4 store festkager. Den store blev jo 5år så det blev fejret men nu har jeg heldigvis heller ikke flere feste jeg skal til inden juleaften og der skal der så rigtig smovse igennem;-) Vægttab i alt siden den 14/9 er 9,8 kg så 200g fra de 10 kg:-) så efter en uge med fest og farver klemmer jeg lige ballerne sammen så vægten forhåbenligt siger noget godt næste uge så jeg kan sige at jeg har tabt mig de 10kg:-)
Mett3712 mange tak prøver alt på at komme under de 100kg i år, jo er så træls når man lige kommer sig lidt igen men vi ved jo også hvorfor og lidt guf skal der også til ind i mellem for så gør vi jo en ex indsats for at komme af med det igen og gerne lidt til så det er helt sikkert væk igen på fredag:-) vi tænker positivt.
Hej Ulla velkommen til. Hvordan er det gået med din juice og hvordan er det at være på den? Jeg ville også gerne prøve den men bliver en gang når jeg er færdig med at amme:-) er det den der c9 kur du har været på? Glæder mig til at hører hvordan det går med vægttabet så håber vi hører meget mere til dig.
Du er bare for sej besse66 tager hatten af for dig det kører bare for dig. Glæder mig til at hører fra dig i morgen tirsdag. Besse du skal igang med venepumpe øvelser om aften og burde hjælpe på væskeophobningerne i dine ben og have dine ben op på en skammel når du lige sidder og slapper af:-)
Men piger næste gang i vil være usunde eller gære gemalen glad så skal i lave en lagkage med chokolade bunde med flødeskum med knuste makroner lad det gerne stå natten over og så ligger i en bund smøre makronfløde på og ananas på og lidt makronfløde over og så en bund mere og det samme bare med pære istedet for og så makronfløde over hele kagen og pynt med ananas og pære og hvidchokolade siger bare manden ,svigerfar og de andre blev helt forelsket og ja er nok sådan ca 2000kcal på styk man tager men guf guf siger jeg bare hehe:-)
Rigtig skøn uge til jer alle. Ved snakkes

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 17-11-2015 kl. 05:18 af

Godmorgen til alle.
I sover nok endnu, men min dag starter kl. 04.25 i buller mørke.
Så kom min første vejedag siden jeg startede den 11-11-15. Min startvægt var 99 kg og Idag sagde den 97.1 kg. Har været til circletræning 3 gange i Loop. Jeg bruger vægttab nu og syntes det er en dejlig nem kalorietæller samtidig er det godt man kan se fordelingen på fedt, protein og kulhydrater så man har en fornemmelse af at man får de rigtige ting. Held og lykke med vægttabet til jer andre. Kh. Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 17-11-2015 kl. 13:55 af , sidst redigeret d. 17-11-2015 kl. 14:01

..Tirsdag, tirsdag, du skønne vejedag, i dag viste vægten 83,3 kg, altså minus 1,0 kg., jamen det er jo skønt når man belønnes for sin indsats, jeg har virkelig travet igennem i denne uge, og jeg har reguleret mit vanddrikkeri fra 2,2liter, til 1,5 liter, min krop har åbenbart ikke brug for mere, det har virkelig hjulpet på væskeophobningen, jeg har ikke mere hævelser og ømme ben, det er jo dejligt...
.. Jeg er en smule bekymret for, om jeg nu når mit delmål til på lørdag, jeg mangler 1,3 kg., men jeg vil satse hårdt på at nå det, spiser bare suppe og frugt i denne uge, men det er spændende, lige nu går der sport i at nå ned på min ønske vægt til februar, men jeg VIL nå det...
.. MarieVogn: Du er da velkommen til at skrive med her, .. kender jo alt for godt det der med at smutte op og ned i vægten, glæder mig til at høre mere fra dig og om juice kuren.....
.. Ullaholm: .. Også du skal da være så velkommen.. Ser jo at du allerede er rigtig godt i gang med tabet, ved slet ikke hvad Circle træning er, men sådan har vi jo hver især vores måde at gøre det på, og netop derfor er det så dejligt at skrive sammen herinde, .. giver dig ret, det er dejligt at kunne holde øje med især fedtprocenten.. det er godt nok en tidlig start på dagen du har...
.. Kattepigen: .. Jamen det kører jo for dig, rigtig dejligt at læse, jeg glæder mig da også til du runder de ti kg. i minus, bare hold SLANKEKURSEN og vupti så er du der...
... Du kan tro jeg venepumper, det har jeg gjort flere gange om dagen i over et år nu, men det var da vist vanddrikkeriet der var for stort...
Det lyder rigtig godt med sådan en kage, men den hører ikke med i min slankekurs, jeg har næsten vænnet mig af med kage...
... Mett3712:.. Ja du må se at komme tilbage på rette kurs igen, du gør det jo ellers så flot...
.. Ha en dejlig uge alle sammen, og husk: VI KAN.. VI VIL.. VI GØR DET..
.. Jeg skriver igen tirsdag...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 20-11-2015 kl. 17:39 af

Jeg blev egentlig færdig med juicekuten her i mandags men havde helt glemt updaten, vægten da jeg startede på juicekuren var oppe og runde 96,5
Her til morgen sagde den 94 lige ud, der er taget lidt på da jeg begyndte og spise normalt.
Men jeg har gå på mod, vil gerne se pæn ud til sommer så mit mål til sommer er at komme ned på 85. Og under ville da bare være perfekt :-).

Dejligt for jer andre! Det er så dejlig motiverende at læse jeres opdateringer.
God weekend :)

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 20-11-2015 kl. 18:25 af

Så røg der lige 1 kg. Mere i denne uge. det var bare så godt. Jeg cykler jo mine 10 km. Om dagen, men tænker på at begynde på noget mere træning, så jeg også får strammet mig selv lidt mere op. Hvor meget træner i andre.

Vægttab ialt siden 16/8: 11,3 kg.

Hav en god weekend og giv den gas.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-11-2015 kl. 10:28 af

Så blev det mandag igen og sikke en skøn en.
Ja vægten var sød her til morgen minus 1kg så har tabt 10,8 kg siden den 14/9 er total glad så glæder jeg mig til at jeg kommer ned under de 100.
Ulla sikke en god start på vægttabet bare bliv ved så er de kg snart væk igen:-)
Besse66 det kører bare for dig super flot et helt kg igen.
Marie så er du udrenset og frisk til at klare vægttabets udfordringer en god start med vægttabet så du skal helt sikkert nok nå dit mål til sommer.
Mett3712 så kam den rette kurs igen super med minus 1 kg. Kan godt følge dig i at begynde at træne vedsiden af din cyklen her går vi meget den lille og jeg og så dyrker jeg noget pilates og zumba ved siden af bliver så dejlig frisk af det og giver en masse energi.
Håber i får endnu en dejlig uge i vægttabets navn skriver igen mandag ha en super dejlig uge;-)

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 24-11-2015 kl. 13:18 af

.. Tirsdag, tirsdag oh skønne tirsdag, ... jeg er SÅ glad i dag, da jeg stod op på vægten i morges viste den 82,0 kg., så jeg har nået mit delmål, jeg har smidt 16,0 kg, siden den 21. juli, da jeg startede herinde, et minus på 1,3kg. i ugen der er gået, er jo også et skønt resultat, så der er vel ikke noget at sige til at jeg er GLAD...
..Jeg var i søndags sammen med alle mine søskende, og her fik jeg da godt nok mange smukke kommentarer med på vejen, flere af dem har jo ikke set mig siden jeg startede slankekursen herinde, seksten kg. smidt, kan jo altså ses, og nu er kroppen rigtig begyndt at forandre sig til det bedre, i tøj er jeg dalet fra XXL til M, det er skønt, jeg har masser af fint nyt tøj, som bare venter på mig, her i formiddag har jeg stået og prøvet tøj foran spejlet, jamen jeg tuder jo af glæde, ved synet af mig selv, klædt så smart på...
... Døjer igen med knæet, overbelastede leddet ved at sætte mig ind i bilen, øv øv... Men vi har en kondicykel stående her i stuen, den er jeg nu blevet en meget flittig bruger af, og jeg synes bedre og bedre om den, så jeg må altså se at få skånet det knæled længe nok til, at det bliver bedre, meget bedre...
... Jeg er stadig helt vild med supperne, men får dog lidt andet også...
.. Mett3712: Flot at du igen er kommet rigtig godt med på den rigtige kurs, du har jo et flot resultat at bygge videre på..
..MarieVogn: Det er jo en fin start du har fået, nu skal du bare holde SLANKEKURSEN, glæder mig til at følge dig...
.. Kattepigen: Tillykke med din første tabte tier, det er da flot gået, hold nu ved, vi har et MÅL der skal nås allesammen...
.. Ha en rigtig dejlig uge , jeg skriver igen tirsdag....

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 26-11-2015 kl. 16:28 af

Hej med jer&#128165;&#128165;&#128165;&#128165;
Tillykke med de flotte tab. Jeg har tabt 800 g i denne uge og det er fint men jeg har bestemt mig til at sætte kcal ned til 1200 så der ryger lidt mere.
Jeg har en lækker kjole hængene i skabet som jeg skal have på til vores sølvbryllup i maj måned.
Jeg vender først tilbage om 2 uger da jeg rejser på den årlige juletur til Berlin og skal slappe af hi hi vi plejer at gå omkring 20000 skridt om dagen så vi er ude ca. 12 timer om dagen. Håber I alle får et godt vægttab. Hilsen Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 30-11-2015 kl. 07:00 af

Mandag mandag ja den måtte jo ikke igen. Og op på vægten med mig og minus 1kg super Nice utroligt at tænke på at jeg har tabt 11,8kg nu ja vægten siger 102,9 lige om lidt der den under de 100 puha virker så urealistisk :-)
Besse66. Stort tillykke med de 16kg super godt gået 82kg så flot. Glæder mig til at hører fra dig i morgen tirsdag.
Ulla håber i har en dejlig tur til Berlin glæder mig til at hører fra dig igen.
Super dejlig uge til jer alle skriver igen på mandag.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 02-12-2015 kl. 12:59 af

... Ja, så blev det altså onsdag, der blev skrivedag i denne uge, kunne slet ikke komme ind på nettet i går...
... Og vægten, ja jeg har ramt et nulpunkt i denne uge, vejer 82,0 lige som sidste tirsdag, .. jeg får jo heller ikke min normale motion, hvor jeg dog savner alle mine skridt, men knæet vil altså ikke være med til sådan noget, på lørdag er det et år siden jeg kom til skade med det, et MEGET træls år har det været...
.. December er jo kommet, så der bliver nok hygget rigeligt i denne måned, jeg vil dog holde ved otte timers planen, den virker jo bare for mig...
... Ulla: det går da fint med dit tab, rigtig god juletur til dig..
... Kattepigen: Så flot med dig, du suser jo nedad i vægt, nu hepper jeg på dig, så du bliver tocifret inden længe, hep hep, du kan jo nå det inden jul med den fart du kører med....
Ha´en dejlig uge, jeg skriver igen tirsdag....

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 03-12-2015 kl. 13:01 af

Onsdag vægten siger 94,6 altså + 600g siden sidst...
Jeg har været i fitness den sidste uge, og køre på hele december ;-).

Godt gået jer andre ;-).
Ses næste onsdag (;

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 07-12-2015 kl. 07:41 af

Mandag kære mandag sikke en stille mandag det er. Har haft en uge med sygdom og en del gæster så regnede ikke med et vægttab i dag så blev super glad for at vægten sagde minus 700g så håber jeg at jeg snart er frisk igen så jeg kan komme igang med motionen igen.
Besse66. Ja er træls når vægten gør det men du har jo gjort det så godt så du skal nok komme godt efter det igen til i morgen.
Marie, ja den har vi også prøvet men så er det bare op på hesten igen og så plejer det at gå den rigtige vej igen.
Denne uge skal gå i positivtetens navn da jeg har haft en uge med for meget negativitet omkring og hold da op hvor det da kan påvirke en så tænker kun positivt og vil ude lukke alt det negative.
Håber i får en god uge alle sammen.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 08-12-2015 kl. 05:19 af

Godmorgen igen....
Årets juletur til Berlin er slut og vægten er gået op men det ene kilo er forsvundet efter jeg er kommet hjem så nu er der + 600 g tilbage.
Men det er ok,.... Jul i Berlin er bare smukt.
Vi gik imellem 12000 - 14000 skridt om dagen, så motionen er i orden.
Nu er det 1200 kcal igen og i loop og træne.
Jeg syntes jeres vægttab ser flotte ud med fine vægttab og det er også normalt at vægten skal stabiliserer sig når man træner ---- så hold ud selv om det ser ud som om vægten ikke går ned. Giv den gas ......
Nu skal jeg ind på arbejde og lave mad til 120 glade unger og se om min nisseven igen i dag har lavet nisseløjer..... God kamp til jer alle.
Mit motto: lykken kommer med smilet.
Smil feder ikke knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 08-12-2015 kl. 13:41 af

.. Så kom tirsdag igen, flot dag ser det ud til at blive... Min vægt var ikke så god ved mig i dag, et plus på 600 gram, men det var nok lidt ventet, .. ost og rødvin søndag aften og så gløgg og æbleskiver .. og brunkager mandag aften, ja så var det måske et held, at der ikke var mere på plussen... December er lumsk, men hyggelig, så den måned SKAL bare nydes ....
.. Jeg sidder stadig meget stille, så det hjælper jo heller ikke just på vægttabet, men nu må jeg altså have det knæ i orden, så nul overbelastning her...
.. Jeg er jo stadig vild med supperne, overhørte lige en udsendelse om juicekuren på tv forleden, så lige nu står den på bladselleri, spinat og broccoli, ikke som juice men som blendet suppe, det skal efter sigende gøre noget godt for vores tarmflora, og så spiser vi syltede rødbeder i rigelig mængde til, det smager jo dejligt, men så er det jo, at de der hyggestunder med familie og venner så nemt kommer på tværs her i december,... jeg gør hvad jeg kan, for at komme ned i vægt og så er jeg tilfreds med det....
MarieVogn: Ups det var ikke godt, men du skal nok komme tilbage på rette slankekurs igen...
Kattepigen : .. Dejligt med overraskelser når man står op på vægten, så flot af dig, håber du er ovenpå igen... Ja det er dejligt at have positive indstillinger, så kør ad den vej...
Ullaholm: Bliver helt misundelig på al din gåen, ja der er skønt i Berlin ved juletid, ja du må se at komme på rette slankekurs igen..
Det lyder til at være et dejligt job du har... Og Ja, LYKKEN kommer med smilet, det tror jeg også på...
.. Ha en dejlig uge alle sammen, med focus på vægttab, VI KAN, VI VIL, VI GØR DET....
..Jeg skriver igen tirsdag, husk at nyde JULENs komme...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 09-12-2015 kl. 13:52 af

Hej ;-).
Onsdag og vægten siger 94,4 -200g på en uge. Langsomt ned. Men er inde i en god periode mes træning og spise sundt ;-).

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 1 2 [3] 4 5 6 næste > sidste >>