Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2015 kl. 10:21 af , sidst redigeret d. 04-07-2019 kl. 19:47

Vægttab, Vægttab og Vægttab, - ja, vægttab har virkelig fyldt MEGET i mit 65 år gamle liv, og NU skal jeg så igen igang, men nu kan jeg jo nemt tælle kalorier, fantastisk side denne her...
Jeg startede herinde tirsdag med en vægt på 98.0 kg., har sat mig et mål der siger 70,0kg. , mon det er til at klare, ja det håber jeg...

.... Er der andre herinde der skal smide omkring de tredive kg.,måske er det nemmere, når vi er flere om det, min faste vejedag bliver mandag, så vil jeg skrive her, hvordan min uge er gået...

<< første < forrige 1 2 3 [4] 5 6 7 næste > sidste >> Svar 61 til 80:

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 14-12-2015 kl. 06:43 af

Så kom vi til mandag igen ja vægten sagde ikke så meget godt men blev alligevel glad. Vægten sagde det samme som i sidste uge så med alt det jule tamtam jeg har været til er jeg bare mega lykkelig over at vægten stod stille:-) rigtigt god uge til jer alle.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 15-12-2015 kl. 05:07 af

Godmorgen allesammen.
Selv her i den travle juletid er det lykkedes at komme ned med 700 g til 96,1 kg. Vi har været på vores årlige juletur med børn og børnebørn MEN vi var så smarte at tage dem med på cafe og spise Brunch ( så er der ingen ulovlige rester der lige skal spises) bagefter tog vi dem med på julemarked på en stor gård hvor der var masser af halmballer - heste - æsler og masser af aktiviteter. Bedst var dog der var ingen slik og vi travede en lang tur ude i juletræsplantagen hvor høns og grise levede mellem træerne HYGGELIGT.
Rigtig god uge til jer alle og nyd de hyggelige stunder. Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 15-12-2015 kl. 13:38 af

... Smuk kold tirsdag er oprunden, så op på vægten med Besse, men øv plus 300 gram, så igen den forkerte vej, men jeg ved jo godt at december er strid, så jeg har besluttet mig til at hygge denne måned, og så satse igen fra nytårsdag, er måske godt klar over at jeg så ikke når mit mål til februar, men så må jeg nå det til 21. maj, det er jo også en dejlig måned..
..Jeg har meget at spekulere på lige nu, der sker forandringer i vores liv, som jeg må se at klare, men jeg VIL ikke opgive mit vægttab igen igen, denne gang SKAL det lykkes, at komme helt ned på min ønskevægt på 70 kg.,
i 2011 var jeg nede på 77,5 kg. og måtte så se mig selv tage det hele på igen, på grund af store familie problemer, det må ikke ske igen...
.. MarieVogn: det går fint for dig, bliv ved...
..Kattepigen: Ja så nåede du også et nulpunkt, men du skal nok komme videre...
.. Ullaholm:.. du har jo haft et flot tab og sandelig også en hyggelig forjul, med rigtig god planlægning..
.. rigtig god uge til jer alle, jeg skriver igen tirsdag...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 16-12-2015 kl. 06:24 af

Vægt i dag 93,2!! Euhu -1,2 kg siden sidst fantasisk!! Så det bsre og kører stilen og sørger for og holde lidt igen med alt den julemad ;-). Er kommet ind i rytmen med at træne om morgen når jeg ikke er på hold hvilket fungere godt.
Rigtig god uge til jer ;-).

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 19-12-2015 kl. 05:28 af

Kære Besse.
Du er en kæmpe inspiration og støtte til os andre, jeg har skrevet lidt hist og pist, men har med glæde læst opdateringer. Sikke flotte vægttab der har været. Jeg glæder mig til at læse mere efter jul, når vi alle giver den en skalle igen.
Der kommer ofte bump på vejen og nogle gange er det kæmpe huller, men jeg har nu besluttet med mig selv, at det vigtigste i mit liv er, at jeg ikke igen skal blive så overvægtig som jeg har været.. Dette er 2. Gang, hvor jeg taber mig.

Jeg har lært et motto af dig: jeg kan, jeg vil og jeg gør det.

Jeg glæder mig til at læse om dit vægttab efter nytår.

Mange kærlige hilsener
Mette

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 21-12-2015 kl. 07:58 af

Ja så kom mandagen igen havde frygtet den da jeg har været til 1 rund fødselsdag 3 julefrokoster og 1 bryllup og skal holde 2jul og 2 julefrokoster samt nytår så ja vægten sagde plus 800gr og ja vægten når nok at stige yderligere men så dejligt at pga jeg er på barsel har vi kunne komme med til det hele i år og det er bare super hyggeligt.
Så jeg har valgt at sige jeg først står på vægten igen mandag den 4januar og så giver jeg den en super skalle igen og for ikke at gå med den total dårlige samvittighed hele tiden. Og så starter jeg på en frisk uanset hvad vægten kommer op på.
Så flot Marie det kører bare for dig er flot du holder det så godt her i juletiden.
Ulla der ser godt ud minus 700g.
Besse vi vender tilbage med masser af kræfter og blod på tanden i det nye år har lagt en slagplan for det nye år og glæder mig til at komme igang igen.
VI kan VI vil og VI gør det.
Mette du gør det godt har jo været inde og læse om fredagen synes bare ikke altid der er lige så mange der støtter op omkring det.
Rigtig god jul til jer alle og godt nytår skrives i det nye år.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 22-12-2015 kl. 15:41 af

Hej med jer.
Smilet var stort her til morgen tros julehygge og julefrokost var vægten redukseret med 700 g. Med 1200 kcal skal jeg tabe 750 g om ugen.
Jeg er tit ude og spise men selv ved buffer tager jeg kun 1 gang, til gengæld snakker og hygger jeg mig meget.
Besser hold fast selv om du har meget at kæmpe med i øjeblikket --det er vigtigt ikke at glemme sig selv når man har mange bekymringer eller bliver ramt af sygdom. Håber du og din familie får en dejlig og hyggelig jul.
Maria det er et flot tab du har haft -- forsat held og lykke.
Mette og Kattepigen vi mødes her efter nytår og så skal der gang i tingene igen -- det er lidt spc. At skrive til mennesker man ikke kender ret meget,
Men samtidig også spændende.
I Ønskes alle en god jul og et hyggeligt nytår -- ses her den 5 januar Husk: Lykken kommer med smilet. Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-12-2015 kl. 12:55 af

... Ja, så blev det onsdag, dagen før dagen, .. havde huset fyldt med gæster i går, så nåede slet ikke at tænde for netværket...
.. Vægten skriver jeg ikke om i dag, den er gemt helt af vejen her i huset i denne søde juletid...
.. MarieVogn: det er et rigtig flot tab du har , dejligt at se du har fundet en god rytme...
.. Mette: Tusind TAK for din skønne kommentar, det luner helt ind i hjertet, ja det gælder om at holde ved og hoppe over bumpene, men det kan altså godt være svært, er glad for at du kan bruge mottoet...
... Kattepigen: Ja, jeg vil gøre som dig, vende stærkt tilbage i det nye år og fortsætte vægt tabet....
... Ulla: .. kan godt forstå at du har det helt store smil fremme, det går jo fint for dig, og jeg lover dig at jeg holder fast....
... Ønsker jer alle en rigtig glædelig jul med jeres familier og et super godt og lykkeligt nytår, jeg skriver igen første tirsdag i det nye år...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 04-01-2016 kl. 12:53 af

Så blev det mandag den 4januar dagen før min fødselsdag. Var på vægten og nej ved det den sagde ikke noget godt vægten sagde 104kg øvøv for det men ved jo hvorfor. Ja 5 julefrokoster 1 stort bryllup 1rund fødselsdag 2 juleaften og ja så nytår så ja for meget af alt og så ingen alt for meget cola så nu er det op på hesten ingen for jeg kan jeg vil og jeg gør det. Håber i alle havde en dejlig jul og at i er kommet godt ind i det nye år. Glæder mig til at hører fra jer igen så vi kan tage kampen op igen.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 05-01-2016 kl. 05:27 af

Godmorgen til jer alle.
I ønskes et godt nytår. Og så er det op på hesten igen efter en meget stille juleferie. Vægten sagde plus 1.9 kg. Jeg trænger til at komme igang med min alm. hverdag, der fungerer jeg bedst.
Tillykke med fødselsdagen til Kattepigen håber du får en god og hyggelig dag.
God uge til jer alle, nu skal jeg på arbejde.
Husk:Lykken kommer med smilet--knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 05-01-2016 kl. 11:09 af

GODT NYTÅR til jer alle, håber at alle er kommet godt ind i det og er friske til at gå i gang med vægttab igen...
.. Her går det den helt forkerte vej, i dag viste vægten, som igen er sat frem, 85,8 kg., så her skal gøres noget alvorligt ved slankekursen..
.. Kattepigen: Hjertelig tillykke med fødselsdagen, håber den bliver god og sjov...
.. Ulla: du har vel bare gjort som vi andre, nydt julen og nytåret, det kan jo næsten altid ses på vægten...
... Men nu rotter vi os sammen og giver den gas for
VI KAN... VI VIL... VI GØR DET..
.. Skriver igen tirsdag, forhåbentlig med et fint resultat fra vægten, glæder mig allerede til at se hvad I andre opnår i den kommende uge...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 07-01-2016 kl. 09:36 af

Så blev jul og nytår overstået.
Vægten siger plus 1 kg siden sidste opdatering.
Men er i fuld sving med hverdagen igen hvor det sund kost.
Har gået amok med at tilmelde mig på hold i fitness! I dag er det bodyfit og senere i aften er det badminton. Tror vidst jeg sover godt i nat.
God da til alle ;-).

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 11-01-2016 kl. 19:55 af

Ja så blev det jo mandag og nej vægten sagde ikke noget positivt, plus 400g øvøv. Ja mit overskud er lige med nul, min moster er lige død og det hele går ned af bakke, psykisk er jeg helt ude af balance og det med vægten er et stress faktor fortiden. Det er lige fra død og alt det med at min lille søn er startet i dagpl jeg snart skal på arb igen så ja håber jeg snart kommer oven på igen for vil jo gerne have af hele mit hjerte at det lykkes med vægttabet også derfor at jeg stadig skriver her i denne tråd da jeg ved at jeg nok skal komme efter det igen.
Noget positivt er at jeg har fået nyt job det er bare super Nice.
Håber i alle får en dejlig uge.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-01-2016 kl. 13:04 af

..Så kommer jeg lige på en dag forsinket, men har haft tre dage besat af børnebørn med overnatninger og al det sjove vi nu kunne finde på...
.. Vægten i dag viste 85,4 kg., så et minus på 400 gram, ja ja, al begyndelse er svær, så nok også begyndelsen på et nyt år, men det skal nok komme til at blive bedre med vægttab her hos mig, jeg er så småt begyndt at trave igen, ikke meget, men jeg ER i gang.
.. Jeg spiser stadig efter otte timers kursen, jeg syn´s den er god til mig...
.. Der er kommet mere ro i familien, så nu har jeg igen mere overskud til mig selv, det er dejligt, jeg nyder tilværelsen lige nu...
.. MarieVogn: Jeg ser du er rigtig fyldt med gå på mod, så du skal nok komme på rette SLANKEKURS igen, pøj pøj til dig..
.. Kattepigen: Jamen dog, det er da nok mine 400 gram du har samlet op....
Kan da rigtig godt forstå at du er lidt nede, du har jo modgang og meget at tænke på, håber så inderligt, at det hele løser sig på bedste måde, så du igen bliver opmærksom på dig selv, du må ikke give op NU, det er jo det, jeg har gjort så mange gange, hæng på ven, du vil aldrig fortryde det, når du har fået den flotte figur tilbage, .. VI skal jo følges ad hele vejen ned til vores mål, jeg tror på dig, jeg hepper på dig, jeg vil ikke undvære dine glade mandags skriverier, KOM IGEN... Og TILLYKKE med dit nye job, håber du bliver glad for det...
... Jeg skriver igen tirsdag og jeg glæder mig, som altid, til at høre om jeres uge..

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-01-2016 kl. 22:18 af

Hej med jer.
Det blev onsdag inden jeg fik tid til at skrive, jeg har præcis tabt 700 g på en uge som jeg skulle. Jeg har lige været til guldbryllups hygge hos vores nabo, åh hvor er det tit svært med alt den kage både på arbejde og i fritiden. Jeg er glad for at jeg spiser min frokost mens de andre er nået til dessert afdelingen. Det er utrolig nemt at falde i når tingene omkring en vælter, sygdom og dødsfald kan virkelig slå benene væk under en, men så kan vores børn og børnebørn heldigtvis få os videre. Rigtig god uge til jer alle ---knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 14-01-2016 kl. 09:25 af

-400 gram er røget siden sidst wuhu!
Igår afleverede jeg min bachelor i pædagog, så nu går jeg en travl tid i møde med forberedelse og håber vægten er med mig.
God dag til jer!
Vi kan vi vil vi gør det!,

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 19-01-2016 kl. 10:07 af

Ja så kommer jeg lige på en dag forsendt men var på vægten i går og blev da lidt glad og nok til at det gav mig blod på tanden. Sidste mandag sagde vægten 104,4 i går 104,1 så minus 300gr det er da en start.
Går efter 8timerskuren igen da det virker, har fra denne uge skiftet min cola ud med danskvand og ellers bare en masse the og vand skal lige igang med kosten igen og fra næste uge vil jeg begynde på motionen igen, har det super godt med planen og kan mærke nu skal jeg igang igen.
Besse66 mange tak for dine søde ord og ja vi skal da klare det denne gang ikke kun for min skyld men også mine to dejlige drenge.
Tillykke med vægttabet de damer:-) lad det fortsætte i stor stil.
Skriver igen på mandag super uge til jer alle :-)

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 19-01-2016 kl. 18:54 af

Hej med jer.
Denne uge er åbenbart ikke den store tabs - uge, jeg har tabt 400 g. Det siges ellers at når det er meget kold forbrænder man flere kcal MEN så skal man nok ud og gå og ikke skynde sig hjem og lave kaffe og tænde stearinlys.
Held og lykke til jer alle -- knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 20-01-2016 kl. 13:16 af

.. Det ser ud som om jeg har fået en ny skrivedag herinde, jeg har simpelthen tirsdage fyldt helt op med andre hjemmefra værende gøremål..
.. Og vægten... ja der vistes et lille minus på 400 gram, det er jo egentlig godt nok, jeg tror at jeg har haft for travlt med at gå ned i vægt fra starten, så nu sætter jeg farten lidt ned, så jeg også kan tænke på noget andet og foretage mig noget andet end lige noget med vægttab, så jeg går ind og retter mine delmål til, så jeg ikke får de sure på siden, jeg har besluttet at mit mål skal være nået til min 65 års fødselsdag, den 17. september, så nu har jeg jo god tid, til at nå mit mål....
.. Jeg har det godt, er igen kommet op på at gå mine 10.000 skridt, men nu kun hver anden dag, det føles mere behageligt og jeg har det bare så fint med det, .. maden er fint varieret og sundt, så der bliver ikke lavet om på det, otte timers kursen bliver også ved med at være noget for mig, det kniber en lille smule med den der tidlige sengetid, som jo ellers er så vigtig, og jeg kan tydeligt se når jeg ikke har passet min sengetid, så er der som regel taget lidt på næste morgen, jeg bliver jo vejet hver eneste dag, kan slet ikke undvære at se efter hvad den viser...
..Glæder mig nu til et stille og ROLIGT vægttab i dette år, sammen med I andre..
VI KAN.. VI VIL.. VI GØR DET..
Ulla: du er da rigtig godt i gang igen, dejligt at se...
Marie: .. Du er da også kommet ind på rette SLANKEKURS, følg den og vær glad..
Kattepigen: .. Jeg er så GLAD for at se at du er inde på SLANKEKURSEN igen, NU kører det bare for os alle...
.. Ønsker jer alle en rigtig dejlig uge, jeg skriver igen onsdag...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 21-01-2016 kl. 06:59 af

Bum, så ramte jeg torsdag.
HM, min vægt svinger utrolig meget!
Den siger + 600 gram for sidste uge.
Jeg træner regelmæssigt, helst 5 gange om ugen og spiser 4-6 gange om dagen, af måde frugt grønt kød og nødder.
Forstår ikke lige hvorfor vægten så ikke er der! Måske det fordi jeg styrke træner at d noget der bliver omdannet til muskler?
God dag de damer.
I dag står på øvning af fremlæggelse, og senere stepfit og så lige en omgang hold kamp i badminton. Gad vide om jeg har ømme lårbasser i morgen hihi

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 1 2 3 [4] 5 6 7 næste > sidste >>