Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2015 kl. 10:21 af , sidst redigeret d. 04-07-2019 kl. 19:47

Vægttab, Vægttab og Vægttab, - ja, vægttab har virkelig fyldt MEGET i mit 65 år gamle liv, og NU skal jeg så igen igang, men nu kan jeg jo nemt tælle kalorier, fantastisk side denne her...
Jeg startede herinde tirsdag med en vægt på 98.0 kg., har sat mig et mål der siger 70,0kg. , mon det er til at klare, ja det håber jeg...

.... Er der andre herinde der skal smide omkring de tredive kg.,måske er det nemmere, når vi er flere om det, min faste vejedag bliver mandag, så vil jeg skrive her, hvordan min uge er gået...

<< første < forrige 2 3 4 [5] 6 7 8 næste > sidste >> Svar 81 til 100:

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 25-01-2016 kl. 15:58 af

Så har vi jo mandag igen og yes mama her er tilbage. Sidste uge vægt 104,1 denne uge 102,1 så minus 2kg blev bare så glad. Har været ude og gå 13km i dag og ellers er det 8timers kuren jeg holder mig til for det virker jo.
Så håber i alle får og har haft en super uge med gode vægttab og håber jeg/vi kan blive ved med at holde den sunde kurs .skal så du med manden på lørdag men er så også det eneste jeg skal denne uge. Målet er at nå ned på de 90kg til 1maj så har ændret lidt på mine mål så håber jeg at jeg når det.
Glæder til at hører fra jer over de næste par dage god vind til jer alle.
Og super uge

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 28-01-2016 kl. 15:13 af

... Hvor løber en uge dog hurtigt, når man har meget at lave, men nu nåede jeg så også lige her indenfor...
.. Vægttab er der såmænd ikke så meget af i denne uge, 200 gram kunne jeg præstere, men da heldigvis i den rette retning,.. jeg tror at min krop er ved at indordne sig efter de tabte kilo, der sker forandringer hele tiden, så det gør ikke så meget, at der lige som er en lille pause i de store tab, jeg har det rigtig godt på alle områder, jeg var i går til "KLANG MASSAGE", det var en fantastisk oplevelse for kroppen, jeg skal have fem behandlinger, og så bliver jeg jo nok et helt nyt menneske, ih hvor jeg glæder mig..
... Håber at I alle efterhånden får jer rettet ind på den sunde SLANKEKURS, så vi sammen kan dale smukt ned ad den stejle vægtkurve, vi ved jo at:
VI KAN.. VI VIL.. VI GØR DET BARE..
.. Ha en sjov og dejlig uge, jeg skriver igen på onsdag...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 28-01-2016 kl. 19:07 af

Hej med jer.
Tillykke Kattepigen det var et flot tab.
Jeg har haft for mange gæster og selv om jeg syntes jeg har passet på, så er det kun blevet minus 300 g. Jeg kan tydelig se, at tælle kcal er det bedste for mig. Der kommer hurtigt et par 100 g. På, når man skal smage mad til.
Besser jeg håber du kommer igang med vægttab igen når du lige har tilpasset dig dit flotte vægttab. Held og lykke til jer alle. Knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 29-01-2016 kl. 17:04 af

Hej :-)
Det blev lige en dag senere :-).
Denne uge har været god på alle måder tirsdag blev jeg uddannet onsdag kom kørekortet i hus og i går, lidt sørgmodigt, fest med årgangen samt dimission :). Og -1 kg!
Vægten siger 93 lige ud

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 03-02-2016 kl. 05:44 af

Godmorgen til en stormfuld morgen.
Vægten går stille og rolig den rigtige vej, - 500 g.
Så nu siger vægten 95,4 kg. Vi er lige startet på træning i loop igen. Det er hårdt men dejligt at komme igang igen. Så jeg er på rette Slanke kurs.
Tillykke til dig Marie med uddannelse, kørekort og det flotte vægttab. Det giver positiv energi når ting lykkes.
Hej Kattepigen - det var et flot tab 2 kg.
Hej Besser, tænkte på dig og dine mange børnebørn da jeg fik ad vide at barnebarn nr. 7 er på vej. Der er ikke noget at sige til, at vi sommetider glemmer, at havde tid til os selv -- men hvor er de dejlige.
Rigtig god slanke uge til jer alle -- knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 03-02-2016 kl. 16:48 af

.. Onsdag og solen skinner så flot, jeg er såmænd også glad, vægten viste minus 700 gram, og det er nedad i roligt tempo...
.. Min uge er gået rigtig godt, har været hjemmefra hver eneste dag, så nu glæder jeg mig til en hjemmeuge, jeg er stadig helt vild med de der Karoline supper, så kommer jeg bare noget forskelligt fyld på, har ikke lige fået passet mine vante sovetider, det kan godt mærkes i det daglige, så det må der rettes op på..
Håber alle har det fint..
jeg skriver igen næste onsdag...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 10-02-2016 kl. 15:43 af

.. Onsdag og så er det vejedag til indskrift her i tråden, jeg så et minus på 300 gram, så det går stadig roligt nedad...
.. Jeg har haft en dejlig uge, har været til KLANG MASSAGE igen, det er helt utroligt som det forbedrer kroppen, flere skavanker som jeg har haft i flere år er ved at reparere sig inde fra, bare ved at få de skønne klanglyde, jeg har for eks. ikke haft lugtesansens brug i de sidste tre år, men nu begynder den at vende langsomt tilbage, jeg har i over et år haft en tommelfinger der var følelsesløs i den ene side, i går kunne den mærke alting igen, mit knæ er fuldstændig i orden, efter tre behandlinger, jeg skal have fem behandlinger i alt...
.. Jeg lever stadig efter otte timers reglen og har det rigtig godt med det..
... Ja, her ser ud til at have været en stille uge her på siden, håber da at alle stadig er aktive vægttabere...
.. Jeg skriver igen næste onsdag, men håber da at høre noget til jer inden...
.. Ha en dejlig uge...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 15-02-2016 kl. 08:53 af

Det er ved at være noget tid siden jeg har været her sidst. Har ikke haft overskud havde jo sagt ja til det jeg troede var drømme jobbet og var endda startet noget før og så bum det var slet ikke mig har aldrig i mit liv gået på arb med ondt i maven så jeg valgte at lytte til mig og sagde op efter en mdr og blev arb løs og det har jeg aldrig prøvet at være før så sikke nogle følelser der kom op i mig men nåede heldigvis kun at være arb løs i 3dage så fik jeg et nyt og glæder mig til at starte på det. Så nu vil jeg koncentrere mig på mit vægttab og ja vægten i dag sagde igen 104,3 men jeg har jeg jo prøvet før så mit mål nu er at komme under de 100kg så nu går kampen igang igen og holder mig til 8timerskuren og så begynde med motionen igen.
Besse det er skønt at se det går stille og roligt i den rigtige retning med vægttabet og vi skal nok klare det.
Ulla og Marie det kører for jer håber i holder ved også selvom at man godt kan møde modgang. Vi skal klare det.
Ja blev et langt indlæg men har jo også haft et par uger til at tænke over det hele.
Skriver igen på mandag håber i får en god uge.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 16-02-2016 kl. 20:29 af

Hej med jer.
Her går det ikke så godt, vi var igang med loop igen men først røg ryggen og nu sidder det i ballen og ned i benet øv øv. Det hævner sig lige så snart jeg lever af brød, så jeg har taget 1 kg på. Jeg er ved at sy min sølvbryllupskjole og skal have tabt mig for at passe den så jeg har ikke givet op men det er hårdt iøjeblikket.
Resten af ugen skal jeg på familieferie med mine 2 piger og det foregår i badetøj og så laver alle sund mad på skift.
Besser det lyder spændende med klang massage jeg har aldrig hørt om det før.
Kattepigen hvor er det trist med dårlige arbejdspladser men det er dejligt at du hurtigt fik skiftet,for der er ikke noget, der kan give vægt forhøjelse som trist humør. Held og lykke til jer alle. Knus fra Ulla

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 22-02-2016 kl. 19:56 af

Hej Hej ja så kom mandagen igen og har hele sidste uge givet den en mega skalle med motion kost you name it og så sikke en skuffelse vægten sagde 104,8 hvad sker der lige for det. Nå men må så lige prøve på en frisk til næste mandag kan jo kun håbe. Håber i andre har haft en bedre uge end mig.
Kender det godt Ulla når vægten igen begynder at gå den forkerte vej træls og håber og hepper på at du nok skal nå at være klar til sølvbryllupskjolen håber i havde en fantastisk familie ferie med masse af hygge.
Besse hvor er du henne? Håber du har det godt vi savner dig her på siden.
Marie håber det kører for dig med vægttabet. Piger håber at vi snart hører fra jer alle igen.
Skriver næste mandag super uge til jer alle

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 25-02-2016 kl. 13:22 af

.. Ja så blev det altså torsdag, før jeg fik tid til at skrive herinde..
..Men jeg blev vejet i går.. og - øv øv, der er kommet 2,0 kg. på, det koster at have børnebørn på vinterferie, men det har været så skøn en oplevelse, syv dejlige unger i en hel uge, og så meget sjovt og lidt usundt mad, skal jo næsten give vægtforøgelse..
.. Nå men jeg må jo bare i gang igen, jeg har jo besluttet at nå mit mål til min fødselsdag i september, og det står jeg stadig fast på..
.. Jeg har meget at rode med oppe i mit lille ældre hoved, så det giver jo heller ikke lige frem lyst til at fokusere MEGET på vægttab, men jeg VIL IKKE give op, så jeg har brug for, at I sparker mig den rigtige vej...
.. Kattepigen : det er da noget af en koldbøtte du har taget, dejligt at du er landet på fødderne igen og er tilbage på rette kurs, fortsæt på den (jeg så godt lige det der halve kg. der har sneget sig på, det er jo væk næste uge igen.)...
.. Ulla : Håber da at du er kommet dig igen og har haft en dejlig vinterferie, jeg hepper på, at du kommer ned i vægt, så sølvbryllupskjolen kommer til at sidde perfekt..
.. Marie : hvor er du henne, har du bare travlt, håber da at du er ok...
.. Nu må vi tage os sammen og gøre noget ved sagen, vi tror jo på at:
VI KAN.. VI VIL.. VI GØR DET..
Ha en rigtig dejlig uge, jeg skriver igen næste uge, måske tirsdag...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 26-02-2016 kl. 07:33 af

Hej!
Pyha jeg har været lidt inaktiv her på siden.
Der er røget -2 kg siden sidst. Det bare super! Så vægten siger 92kg :-).
Det der med t gå ledig er ikke aå sjov, alle de møder de giver lidt en stressfornemmelse.
Rigtig god weekend til jer ;-).
Og op på hesten igen

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 01-03-2016 kl. 11:19 af

.. 1. marts, foråret kommer, men vist ikke lige i dag, uh hvor blæser det dog koldt derude...
.. Ja det er tirsdag, og nu vil jeg ind på min gode rytme igen, med at skrive her, og at blive vejet tirsdag og kun tirsdag, jeg er jo allerede blevet lidt glad her til morgen, fik et minus på 700 gram, det er ikke meget, men det er godt begyndt for mig, det er den rigtige vej til rette KURS, og den VIL jeg følge og ende på rette sted med tiden...
.. Jeg har nu lagt mine rende i byen vaner om, så jeg er hjemme noget mere og har meget mere tid til MIG, det er dejligt....
.. Marie: dejligt at høre fra dig igen, håber da at du får styr på alt, så du IKKE får stress..
Rigtig god og dejlig uge til jer alle, jeg skriver igen tirsdag, for at fortælle jer om et flot vægttab, forhåbentlig....

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 09-03-2016 kl. 13:25 af

.. Så er der lige tid og lyst til at skrive herinde, foråret lader vente på sig, men der er dog solskin ind imellem...
... Ja, og vægten... tja jeg så et minus på o,9 kg. i dag, så jeg er godt tilfreds..
.. Jeg har det fint med mig selv, er nu færdig med de fem gange klang massage, det har bare været vidunderligt at mærke hvordan kroppen forandrer sig for hver gang til det bedre, nu skal der en masse afslapning til, så kroppen kan komme i balance med sig selv, jeg er ved at lære at meditere, jamen det er jo såå spændende, at komme helt ind i sig selv og så bare svæve glad afsted, jeg er jo kun i starten, så hvad skal det dog ikke ende med...
.. Her har da godt nok været lidt stille her på siden siden sidst, håber da at I alle er på rette KURS, og at I har det godt, glæder mig til at læse lidt fra jer..
..Jeg skriver igen næste uge..
Ha en dejlig uge....

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 16-03-2016 kl. 13:26 af

... Atter en uge er svundet, og jeg er også svundet en lille smule, et minus på 400 gram,.. stille og roligt går det den rigtige vej, jeg har det fint med disse små tab, så skal der ikke tænkes vægttab hele tiden.. Jeg kører stadig efter otte timers reglen, men en gang imellem er der jo lidt kludder i systemet, foreksempel når jeg er inviteret i byen til spisning på en aften, og så går der jo et par dage med at rette op igen, men for mig er det fint nok...
Foråret er kommet, så det skal nydes i fulde drag, her gøres det med at ordne have, der er jo skønt derude...
..God uge og GOD PÅSKE til alle der læser med her...
Jeg skriver igen efter påske....

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 30-03-2016 kl. 13:23 af

... Ja, så er påsken vel overstået, den har været lang og dejlig med masser af familiekomsammen, rigtig hyggeligt, men det er naturligvis ikke så godt for vægttabet, med al den gode mad, jeg har sørme taget 1,2 kg. på, øv øv,men så må jeg jo bare i gang igen, så fra og med i dag bliver der atter sat focus på det der med kalorieindtaget, og da især at det er vand og ikke skønne vine, der kommer indenbords som vædske, jeg er igen opsat på at gøre en stor indsats, for at nå mit mål til min fødselsdag i september...
... Er da lige ved at tro, at jeg er alene på denne side, men kan dog se at der har været Ca. 2oo inde for at læse, siden sidst, hvorfor skriver I ikke, herinde mere...
Ønsker alle en dejlig uge, jeg skriver igen tirsdag...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 01-04-2016 kl. 07:03 af

Påsken vel overstået. Vægten er desværre steget fra 74,8 til 76,5 - og døjer med oppustethed og forstoppelse. På trods af et forøget fysisk aktivitetsniveau er der simpelthen røget for meget ind. Og lidt for mange skønne vine. Så nu er jog også hoppet på "vandvognen" :-)

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 05-04-2016 kl. 15:12 af

... Så kom tirsdag igen, og denne gang med et noget bedre vægt resultat, der er minus 1 kg., så det gør mig glad, nu er jeg jo igen kommet ind på rette slankekurs, og her vil jeg jo allerhelst være...
.. Jeg er igen gået over til de der gode supper fra Karolines Køkken, og så kommer jeg masser af grøntsager på...
.. Der kommer lige to konfirmationer og tre runde fødselsdage i denne måned, men jeg må se at modstå de store fristelser på disse dage, for jeg VIL jo ned i vægt, - det kommer jeg også for: JEG KAN, JEG VIL, JEG GØR DET...
... Hej Binola, ja så er vi da to herinde, .. kan se at påsken også har haft godt fat i dig, håber at du er på rette KURS igen...
..Ha en dejlig uge, jeg skriver igen tirsdag...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 07-04-2016 kl. 09:17 af

Dejligt at se at det går dig godt. Jeg har store forhåbninger til min vejning i morgen. Det MÅ simpelthen ikke skride for mig igen. Hvor langt er du fra dit mål, og hvor lang tid har du til at nå det? Var det noget med en fødselsdag? Jeg har et vigtigt delmål 17. juli, hvor jeg har kobberbryllup.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-04-2016 kl. 23:32 af

... Ja, så nåede jeg lige indenfor i døgnets sidste time, her har det været to lange dage, en med rund fødselsdag og i dag med børnebørn, det er jo dejligt, men nok ikke det allerbedste for vægten, men jeg var dog lidt overrasket i morges, vægten viste det samme som i sidste uge og det efter en stor fødselsdagsmiddag..
84 kg., så mangler jeg at komme af med 14 kg. mere, ja, ja, det ser faktisk overskueligt ud, der er jo heldigvis et godt stykke tid til den 17. september, lige der hvor jeg skal komme over målstregen, ih hvor jeg dog glæder mig til at det lykkes denne gang....
.. Hej Binola, Håber at det går godt for dig, jeg hepper på at du når dit delmål til kobberbrylluppet..
.. ha´en dejlig uge, jeg skriver igen næste uge, forhåbentlig om et fint vægttab...

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 2 3 4 [5] 6 7 8 næste > sidste >>