Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Så er det NU... igen..

Oprettet d. 23-07-2015 kl. 10:21 af , sidst redigeret d. 04-07-2019 kl. 19:47

Vægttab, Vægttab og Vægttab, - ja, vægttab har virkelig fyldt MEGET i mit 65 år gamle liv, og NU skal jeg så igen igang, men nu kan jeg jo nemt tælle kalorier, fantastisk side denne her...
Jeg startede herinde tirsdag med en vægt på 98.0 kg., har sat mig et mål der siger 70,0kg. , mon det er til at klare, ja det håber jeg...

.... Er der andre herinde der skal smide omkring de tredive kg.,måske er det nemmere, når vi er flere om det, min faste vejedag bliver mandag, så vil jeg skrive her, hvordan min uge er gået...

<< første < forrige 4 5 6 [7] 8 9 10 næste > sidste >> Svar 121 til 140:

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 10-06-2016 kl. 07:00 af

Så blev det fredag jeg har været på kursus i 10 dage med masser af usundt mad og drikke motion blev det ikke til. Vægtab -300 gram. samlet vægttab siden start 10,4 kg. jeg er tilfreds sikke et skønt vejr det har været håber det fortsætter

god uge til jer

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 12-06-2016 kl. 16:59 af

Så stod vægten lige stille, men den er stadig på 81 kg. vi var på forlænget weekend i sidste uge med hygge og god mad, så er bare glad for, at jeg ikke tog på i vægt.
Har lidt svært ved at få trænet, som jeg ellers var kommet godt igang med. Må lige se at få vendt skuden igen.
God uge til jer alle.
Mette

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-06-2016 kl. 09:30 af

Mandagens lettelse var at der var røget 300 gram siden sidste uge på trods af to dages konference. Det går stadig lidt for langsomt, og vægten svinger en hel del (døjer meget med fordøjelsen), så jeg skal virkelig prøve at rykke mig i denne uge. Ville gerne tage på sommerferie med lidt færre kg på maven :-)

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 15-06-2016 kl. 17:38 af

Så stod vægten lige stille, men den er stadig på 81 kg. vi var på forlænget weekend i sidste uge med hygge og god mad, så er bare glad for, at jeg ikke tog på i vægt.
Har lidt svært ved at få trænet, som jeg ellers var kommet godt igang med. Må lige se at få vendt skuden igen.
God uge til jer alle.
Mette

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 15-06-2016 kl. 20:41 af

..Onsdag med voldsomt uvejr og meget regn, som vi trængte rigtig meget til..
.. Og vægten, ja et lille minus på 200 gram, men det gør mig glad, nu er der ikke langt til syvtallet kommer forrest, 80,8kg. viste vægten i dag, det er et minus på 17,2 kg. siden jeg startede herinde, så jeg er faktisk lidt stolt af mig selv, og jeg tror stadig på, at jeg når mit mål til rette dato, og ih hvor jeg glæder mig..
.. Er glad for at se, at I alle er på rette slankekurs, så lever vi jo op til vores motto: VI KAN, VI VIL, VI GØR DET.. - og vi gør det sammen...
rigtig sjov uge til jer alle, jeg skriver igen næste uge....

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 18-06-2016 kl. 07:09 af

vi har fået 1 mm. regn i løbet af ugen. vægten sage 94,9 et vægttab på 600 g. og mit første delmål nået samlet vægttab 11.1 siden d 12/4-16 næste delmål heder 90 kg jeg gå nogle ture i den smukke natur det er bare dejligt

god uge til jer

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 27-06-2016 kl. 09:49 af

Min vægt svinger helt vildt i øjeblikket. plus/minus 2 kg fra dag til dag. Tror det er en kombination af væske og forstoppelse :-( det er virkeligt frustrerende, alt i alt går vægten nedad, men det er sgu så deprimerende at den hopper sådan rundt.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 29-06-2016 kl. 13:24 af

... Ja, ja ja, nu kommer jeg, har haft en rigtig skøn uge med huset fyldt med glade børnebørn, de sidste rejste hjem her til formiddag, så nu er der igen ro i hytten, så jeg kan samle mig om at skrive på min bærbare...
Og vægten, tja.. minus 200 gram på fjorten dage, det er jo ikke meget, men det er MINUS, og det er det der tæller,
80,6 kg. i dag, så jeg nærmer mig stadig målet, det gør mig glad...
... Lige et godt råd til det der med fordøjelsen, man kan hjælpe sig selv, ved at massere det nederste af sin næse, lige præcis der, sidder der mange følelser der har forbindelse til mave og tarm systemet, når du har masseret blidt et lille stykke tid, så hører du din mave knurre, og dette er et tegn på velvære og hjælper på fordøjelsen, jeg bruger det selv og er så glad for at jeg har fået det at vide.. Vil da gerne høre om der er nogen der prøver og så får noget ud af det...
Hvor er mon Mette henne??
God uge til jer alle...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 01-07-2016 kl. 06:51 af

Jeg er lige her....

Har haft travlt de sidste uger.
Jeg holder fast i min 5:2 og vægten går meget stille ned af bakke. Kun tabt 100 g. I denne uge, men har ikke taget på.
Jeg tror, det er fordi jeg er begyndt at drikke et glas hvidvin om aftenen. Så det må jeg lige tænke over. Måske kun vin fredag+lørdag...

Nu giver jeg den max. gas i et par uger og håber snart på at nå de 80 kg.



Har ikke fået trænet i lang tid, men tænker at det må jeg lige se at få startet op på igen.

Go weekend til jer alle.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 14-07-2016 kl. 00:08 af

Åh Åh, er det mig I venter på,ja men så kommer jeg lige her, har husrestaurering på programmet og har derfor været uden netledning i over en uge, har så lige kunnet rigge den til i aften, så jeg kan komme herind på siden...
... og vægten, - ja .. den er desværre gået den forkerte vej, et helt kilo er der røget på, det er jeg naturligvis meget ked af, jeg har ikke holdt mig til mine ellers gode vaner, men jeg strammer op igen, for jeg VIL nå mit mål, til rette tid, så jeg skal bades i noget mere frugt indvendigt, og så ellers rette måltiderne ind på otte timers kursen igen, men det kan være svært med børnebørn på ferie, de SKAL jo altså nydes når de er her....
Slet ikke nogen der har prøvet det der med næse massage??
.. Dejligt også at høre fra dig igen Mette..
Pøj pøj til jer alle, hold jer på rette SLANKEKURS.
VI KAN .. VI VIL.. OG VI GØR DET SAMMEN...
Ha en dejlig uge, ved ikke lige hvornår jeg kommer ind igen, har jo en usikker forbindelse, i forbindelse med restaurering af huset...

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 25-07-2016 kl. 09:26 af

Hej igen!
Jeg er lige kommet tilbage til Afrika!
Da jeg tog afsted 1 april sagde vægten 96,4 efter 3,5 siger vægten 91.5
Så minus 4.9 kg dejligt!
Glæder mig til at være med igen. Tager hver mandag nu god uge til jer andre ;-)

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 12-08-2016 kl. 05:57 af

Så er jeg også tilbage efter en lang ferie, hvor der røg 4 kg. på vægten. Det var noget øv, men jeg gav den også gas med brød, vin og hygge med familien.

Men nu er jeg tilbage på mit 5:2 spor igen og det kører. Jeg har allerede fået tabt de 2,5 kg, så nu giver jeg den lige max gas i ugens løb, så der er plads til lidt hygge i weekenderne.

Jeg kan, jeg VIL og jeg GØR det.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 13-08-2016 kl. 21:29 af

Så er jeg også tilbage efter en lang ferie, hvor der røg 4 kg. på vægten. Det var noget øv, men jeg gav den også gas med brød, vin og hygge med familien.

Men nu er jeg tilbage på mit 5:2 spor igen og det kører. Jeg har allerede fået tabt de 2,5 kg, så nu giver jeg den lige max gas i ugens løb, så der er plads til lidt hygge i weekenderne.

Jeg kan, jeg VIL og jeg GØR det.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 26-08-2016 kl. 11:15 af

Hej :-).
Vægten i dag siger 90.7 kg
Det går den rigtige vej :-)

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 28-08-2016 kl. 08:59 af

Flot Marie.

Jeg kæmper stadig med at komme under 80 kg. Men har da tabt 600 g. I denne uge.
Jeg skriver igen om fredagen.

Fortsat god weekend.
Mette k

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 28-08-2016 kl. 09:01 af

Bess - vi savner dig

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 28-08-2016 kl. 09:01 af

Bess - vi savner dig

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 02-09-2016 kl. 08:25 af

Så ramte jeg 90 lige ud.. Siden sidst et vægttab på 800g
Kan mærke jeg er mere motiveret nu hvor jeg rent faktisk kan se det ender forhåbentlig under 90 næste uge!!
Hold nu op man jeg har kæmpet et helt år med dette.
Jeg tog 10 kg på efter at havde været i Afrika første gang.. Denne gang tabte jeg 6 kg og nu skal jeg lige havde tabt de sidste 10 så er jeg tilfreds..

Har små delmål, altså i september her det delmål 15.09 89kg og 30.09 87 kg.
Forholdsvis kun 1 og 3 kg fra :-).
Jeg vil jeg kan og jeg gør det !

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 02-09-2016 kl. 21:45 af

Jeg har lige taget 1 kg. På siden sidste uge. Tror jeg skal være mere opmærksom på ris, pasta og brød.. Det er blevet lidt for hyggeligt.
Så back on track.

Sv: Så er det NU... igen..

Oprettet d. 15-09-2016 kl. 08:51 af

Så kom delmåls dagen.. jeg har været spændt. For jeg har været oppe på de 91.8 sidste uge. Da der har været for meget hygge. Men siden søndag har jeg taget den i den gode stil og holdt mig på et kalorie indtag 800-1200 med en masse gå ture!

Vægt i dag: 89.6
Altså 400 fra delmål.. jeg havde forventet jeg ikke var dernede men jeg er lykkelig over jeg er under 90 nu! Det bare mere motiverne når 9 tallet bliver skiftet ud med 8!
Jeg kan jeg vil jeg gør det.
Næste delmål er den 30 på 87 kg! Og jeg giver den en skalle.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 4 5 6 [7] 8 9 10 næste > sidste >>