Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

bmi?

Oprettet d. 17-09-2012 kl. 11:43 af

Jeg er forvirret, når jeg taster min vægt på 76 kg og min højde som er 167 cm, så er mit bmi ca 27,2. Et af mine mål er at få et bmi på 24,5 så står der ud for det mål at jeg skal tabe 2,75 kg, MEN når jeg går ind i bmi beregneren så skal jeg tabe 6,5 ca for at få bmi under 25 og hedde normalvægtig.
Hvordan kan det være?

Sv: bmi?

Oprettet d. 17-09-2012 kl. 20:49 af

Har nu googlet rundt og kan se at jeg skal ned omkring 69 kg før min bmi siger under 25. Så mit mål med bmi=24,5 er der ikke kun 2,7 kg til :-( men hvad søren skal nok lykkedes at smide 7 kg nu har jeg jo lige rundet de 6 kg i fredags ;-)

Sv: bmi?

Oprettet d. 18-09-2012 kl. 08:57 af

Hej Tina!
Har lige læst din profil og er fuld af respekt for det du har præsteret! Tænk lige på hvor langt du er kommet og vær stolt af det og frem for alt glæd dig over det (det gør du med garanti også :))
Mht BMI så må der være en fejl i systemet.
Jeg læste dine dagbogsindlæg - kan SÅ godt sætte mig ind i det med chokoladen, men jeg har fundet ISIS lækkerbar med karamelsmag og lys chokolade- den er faktisk rigtig god og sørg for at have dem liggende i køleskabet hvis trangen melder sig - ved godt at det ikke har noget med Toblerone at gøre :) men forskellen i kalorier er stor.
Nogen siger også at chrom og zink kan tage toppen af den søde tand.
Rigtig god vind fremaf :-)

Sv: bmi?

Oprettet d. 18-09-2012 kl. 20:45 af

Mange tak stina :-) Indtil jeg så at der kun manglede 2,7 kg (i følge fejl beregningen) så havde jeg det også super med mit resultat ind til nu. Og nu hvor det er lidt på afstand, så er 7 kg jo helt ok, jeg er ca halvvejs og skal bare nå i mål denne gang :-) Men tak stina, det var sødt skrevet, må prøve de der isis bar ;-) og ellers har jeg lovet mig selv fremover altid at købe de mindste toblerone :-D for nogle gange må man godt, og så vil jeg lære at nøjes med lidt, men lækkert B-)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.