Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Chat ?

Oprettet d. 24-06-2012 kl. 10:46 af

Jeg synes det kunne være en god idé at der kom en chat her på siden, så folk kan få hurtig opbakning og gode råd når der er brug for det.
Jeg har selv haft et par gange hvor jeg er faldet i eller lige har set vægten er faldet og har brug for at dele glæden med andre og få et skulderklap som lige giver det ekstra boost af selvtillid og motivation.
Derudover kan vi eventuelt finde en motivation/motions ven/veninde tæt på hvor man bor. Hvad siger i andre til det? Er der stemning for det?

Sv: Chat ?

Oprettet d. 24-06-2012 kl. 18:02 af

God ide!
Ind imellem har man jo virkelig brug for bare at dele med andre. Både op og nedture!
Mht at finde en veninde at slanke sig med så kan du jo lade din profil åben og der skrive by/landsdel og opfordre til det.
God vind fremover... Jeg bor i Sønderjylland :-)

Sv: Chat ?

Oprettet d. 25-06-2012 kl. 12:07 af

Interessant idé med en chat. Men for at få nok brugere så skal den nok også integreres med de forskellige apps. Jeg vil overveje det (der skal mange brugere til for at en chat ikke vil være "død" det meste af tiden).

Sv: Chat ?

Oprettet d. 17-07-2012 kl. 23:36 af

Jeg synes det er en kanon ide Bare det med at man kan chatte med andre i samme situation som en selv, uden at skulle føle sig pinlig over sin vægt eller problemer/opture/Udfordringer ved at være under vægt revision. Det lyder som en fed ide.

Sv: Chat ?

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 13:54 af

Jeg synes også en chat kunne være en super idé og skidt med om der altid er nogle på den til at starte med.

Jeg har spredt ordet om denne fantastiske hjemmeside og håber det er okay...

Sv: Chat ?

Oprettet d. 22-08-2012 kl. 10:07 af

Skal denne så ikke stå under "feedback" forummet?

Sv: Chat ?

Oprettet d. 22-09-2012 kl. 02:23 af

Jeg stemmer også for en chat!
Bruger selv tumblr ivrigt til at konversere med andre der slanker sig, og det gør altså noget ekstra, at kunne snakke med andre i samme bod. (:

Sv: Chat ?

Oprettet d. 23-09-2012 kl. 16:33 af

Det kunne være super hyggeligt :-)

Sv: Chat ?

Oprettet d. 07-10-2012 kl. 18:34 af

Det ville være genialt, og jeg er sikker på at det faktisk både ville få flere herind, få dem der er til at være online længere og sidst men ikke mindst styrke motivationen til at tabe sig.

Sv: Chat ?

Oprettet d. 03-01-2013 kl. 17:49 af

er ny bruger på siden, men kan kun give dig ret en chat ville være så skønt til at hjælpe hinanden med et skulder klap eller finde motivationen når vægten enten stiger lidt eller går istå

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.