Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Dagbog - Det går sgu ikke for godt

Oprettet d. 23-05-2017 kl. 07:14 af

Hvis jeg skal være helt ærlig... og det skal jeg jo... så synes jeg ikke, at det går sådan helt godt. Jeg er ikke sådan helt dedikeret... der ryger for meget ned af det, der ikke skal.

Og kan ikke forstå, hvorfor jeg ikke kan motiveres af at jeg ikke kan købe det tøj, jeg lige vil, at jeg er uformelig og ude af kondi, at jeg sveder for et godt ord... det er skisme da ting der burde få mig til at gøre noget ved sagen... men det bliver til sådan nogle halvhjertede forsøg. Måske jeg skal lave mig en liste... en liste med + og - ... ved en livsstilsændring... hader ordet kur! For det skal jo blive ved, ellers tager jeg bare på igen.

Sv: Dagbog - Det går sgu ikke for godt

Oprettet d. 25-05-2017 kl. 07:44 af

Kender det kun alt for godt det der med at man gerne vil tabe sig komme i bedre form men det der med at komme igang kan være meget svært, jeg selv spiser med følelserne og det gør det meget svært at styre lysten til alt det vi helst skal holde os fra.
Jeg har valgt for mig selv at sige hvis jeg falder i ja så gør jeg det jeg er stoppet med at blive skuffet ked af det dunke mig selv i hovedet over det da det jo ikke hjælper på noget gør kun alt værre så jeg prøver at sige til mig selv det er ok men op på hesten igen.
Prøver meget på at mærke efter om jeg virkelig har brug for det eller ikke.
Ting der har hjulpet mig er en fast madplan med morgenmad middagsmad og aftensmad jeg er typen hvor det skal være så enkelt som muligt så morgen og middag er meget ensformig men så laver jeg meget forskelligt og lækkert mad til aften.
Men som sagt så kender jeg det kun alt for godt og den gang jeg kun gjorde det halvhjertet ja så blev det ikke til andet end snakken denne gang synes jeg at det går ok har tabt mig 7,4kg har meget lang vej endnu men det går den rigtige vej.
Skal til min lillebrors bryllup i aug og har en sød sommer kjole jeg gerne vil i men mangler7- 9kg før den sidder pænt så det er det jeg prøver på.
Håber at du finder din vej og din motivation
Held og lykke med din rejse.

Sv: Dagbog - Det går sgu ikke for godt

Oprettet d. 25-05-2017 kl. 22:20 af

Krydser fingre for, at du når dit mål til brylluppet... hvornår skal det finde sted? Men du lyder til at være et godt sted, hvor du stille og roligt kæmper dig den rigtige vej. Jeg vil så gerne have smidt 10 kg. inden midt august - og det burde jo ikke være umuligt.

Sv: Dagbog - Det går sgu ikke for godt

Oprettet d. 26-05-2017 kl. 17:06 af

Prøver på det gør det bedste jeg kan men har perioder hvor det er meget svært. Er jo den der har et mega cola forbrug men har ikke drukket en cola i 2 uger nu men har sagt jeg helst skal holde mig fra det men må gerne få 2 dåse cola pr uge.
Jeg skal til bryllup den 19 aug så har 12 uger når jeg vejer mig hver torsdag. Håber på minus 10kg.
Jeg skriver min vægt ned hver torsdag ja både min plus og minus det gør jeg sammen med Ulla under bedstes tråd der kan du også skrive med hvis du vil så kan vi støtte hinanden i de her 10 kg jeg har godt nok mange flere kg jeg skal af med men de 10kg er til brylluppet.
Har du en bestemt livsstil ændring du går efter???? Ift mad.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.