Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Dagbog: Is.... hvorfor nu det???

Oprettet d. 12-05-2017 kl. 12:30 af

For f..... da. I går købte jeg 3 is... og jeg spiste dem også i løbet af aftenen!! Jeg er sgu da for dum.
Hvorfor gør jeg det, når jeg, at jeg vil fortryde det bagefter?

Jeg synes ellers at jeg har været ret god i ugens løb. Hvis jeg absokut skulle synde havde jeg købt en lakridsstang... og når den var spist var der jo ikke mere.

Så note til mig selv: Køb ikke mere end du har tilladt dig at spise, for du kan ikke gemme!

Sv: Dagbog: Is.... hvorfor nu det???

Oprettet d. 17-05-2017 kl. 12:16 af

Jeg kender det alt for godt. Næste gang så nøjes du med at købe 1 is. Den koster lidt mere men så lov dig selv at nyde den helt vildt og hvert enkelt mundfuld, uden at slå dig selv i nakken hele tiden. Når isen er spist vender du tilbage til din plan igen. Det er jo ikke en enkelt is der vælter værket. :-)

Sv: Dagbog: Is.... hvorfor nu det???

Oprettet d. 23-05-2017 kl. 07:11 af

Tak, og ja - det har du ret i. Vigtigt kun at købe det, jeg "må" spise...for ellers ryger det hele.
Bare underligt, for hvis motivationen for alvor er der, har jeg ingen problem med at have skabene fyldte ... og lade det være. Motivation...kooooommmmm

Sv: Dagbog: Is.... hvorfor nu det???

Oprettet d. 29-05-2017 kl. 07:41 af

Jeg syntes det er flot hvis du kan have fyldte skabe. Det betyder jo at du er stærk.

Jeg kan ikke have noget i skabene. Når jeg først er træt er jeg ligeglad med alle regler og al motivation er røget. Det er kun når jeg er frisk, har fået nok at nattesøvn og når hverdagen kører, at det kan lade sig gøre at have lidt i skabene her. :-)

Sv: Dagbog: Is.... hvorfor nu det???

Oprettet d. 27-07-2017 kl. 16:01 af

Hej med dig :-) Jeg tror at vi to fulgte hinanden på Slankedoktor (hvor jeg hed BarbieBelle) indtil det blev lukket ned (og ej, hvor jeg altså savner Slankedoktor!) Jeg fandt aldrig den gruppe hvor alle flyttede hen - tror at det var på facebook... :/ Jeg tabte mig jo 40 kg i 2013/2014 ved at følge Dukan kuren. Nu er der så sneget sig omkring 10 kg tilbage, som jeg gerne vil have væk igen. Der er ikke særlig meget aktivitet på denne side, vel? Nå, men ville da bare lige sige hej ;-)

Sv: Dagbog: Is.... hvorfor nu det???

Oprettet d. 28-07-2017 kl. 07:48 af

Ejj, hvor jeg bare godt kender det!! Hvor har jeg dog tit været fast overbevist om, at nu kører det bare for mig med den nye sunde livsstil, for derefter at købe en stor pose slik og spise det hele på én gang!!
Denne gang prøver jeg med LCHF kuren. Jeg har ellers altid forsvoret at jeg ville følge en eller anden "smart" kur. Jeg ved jo rigtig godt hvordan man taber sig :) :) Jeg er åbenbart bare ikke i stand til at holde vægten. Jeg har vejet for meget i 20+ år og det er blevet værre og værre. :(
Og livsstilssygdommene er også væltet ind: type 2 diabetes, for meget kolesterol, for højt blodtryk osv...
Nu prøver jeg denne her kostomlægning i et forsøg på at gøre vægttabet permanent. Noget skal der jo gøres. Det er mest min store sukkertrang, der har været mit problem. Maden kan jeg godt styre. Jeg startede på omlægningen for 2 uger siden og efter bare 2 dage forsvandt min sukkertrang fuldstændigt!! Det er helt uvirkeligt :) Men skønt :)
Nu håber jeg du finder motivationen, så du kan holde dig fra de lækre is. God vind :) Hilsen Ludvig

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.