Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Kcal underskuddet

Oprettet d. 16-03-2014 kl. 14:42 af

Hej tænkte om der var nogen der kunne hjælpe lidt.

Vi ved jo alle at vi skal være i kcal underskud for at tabe os...

Men kan kcal underskuddet blive for stor?

F.eks i dag har jeg spist 773kcal, og har så lige været ude og slæbe min store krop rundt på 11km, hvilket gav mig en forbrænding på 1556kcal.... Dvs. Jeg er i et total underskud på -783kcal... Og der er der ikke taget højde for NEAT!
Hva siger kroppen til det?? Hvis gør det 1 gang pr. Uge f.eks.

Er det noget man bare skal droppe totalt eller??

Håber nogen ved det?

Sv: Kcal underskuddet

Oprettet d. 17-03-2014 kl. 07:31 af

Hej Tlr
Jeg tror ikke man kan tabe sig ved at køre totalt i underskud. Jeg tror kroppen har brug for de basale ting for at kunne fungere dvs. forbrænde herunder også fedtstoffer bare de gode.
Herudover skal du jo også bruge energien til at fortsætte det gode arbejde du ligger for dagen :-)...men svaret er skrevet uden den store forstand.

Sv: Kcal underskuddet

Oprettet d. 17-03-2014 kl. 09:01 af

tak for svar gitte

og jeg har lidt samme opfattelse som dig, men gør det ca 1 gang hver 7-10 dag, hvor jeg køre helt skrapt ned, og det er det jeg ikke ved om er godt!

men ja kroppen har jo brug for energi, ellers giver den jo op og så er det hele spildt. :-)

Sv: Kcal underskuddet

Oprettet d. 17-03-2014 kl. 09:02 af

hoov.. jeg endte i øvrigt ud med et samlet underskud for dagen på -142kcal. efter aftensmaden og alt hva der blev spist den dag.

Sv: Kcal underskuddet

Oprettet d. 19-03-2014 kl. 08:27 af

Jeg kører også selv i underskud nogle dage pga motion, men syntes det hævner sig lidt ved at jeg dagen efter er rigtig sulten og har brug for mere end bare fibermad :-)......men det går jo alligevel og måske er det derfor det også går selvom jeg ryger lidt i de søde sager

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.