Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

mangler "motivationsven"

Oprettet d. 30-12-2012 kl. 13:25 af

Hejsa jeg tænkte på om der skulle være en der skulle starte deres fedttab her efter nytår, som der kunne være interessede i at dele fremgang og moggang med mig, så kunne vi evt hjælpe hinanden med at holde motivationen oppe, og dele tips og tricks.. tænkte det ville være rart at kunne være åben over for hinanden, når det hele går ned ad bakke og man ikke er interesserede i at dele det med venner og famile, men så man kunne støtte hinaden.. jeg er ved at tage en proffesion bacehlor inden for ernæring og sundhed, så ved en del ting om kostsammensætning.. nogen der skulle være interesede så skriv endelig, og rigtig godt nytår:-)

Sv: mangler "motivationsven"

Oprettet d. 01-01-2013 kl. 17:07 af

Jeg er helt sikker frisk, hvis du stadig mangler?

Sv: mangler "motivationsven"

Oprettet d. 01-01-2013 kl. 21:21 af

jamen det lyder super fint.. kunne være rigtig fedt. kan man skrive privat til hinanden her inde? er ny her nemlig.

Sv: mangler "motivationsven"

Oprettet d. 02-01-2013 kl. 16:20 af

Jeg kan også bruge en motivations ven, hvis du stadig mangler?

Hilsen
Anne

Sv: mangler "motivationsven"

Oprettet d. 02-01-2013 kl. 18:07 af

Jamen det kunne godt se sådan ud. Men har fået skrevet indlægget 2 steder og har skrevet på det andet indlæg at det ville være en fordel at have nogenlunde samme mål. Men har stadig ingen fast lagt. Men ville da foreslå andre gjorde det samme da det lyder til der er flere der er interessede..

Sv: mangler "motivationsven"

Oprettet d. 23-01-2013 kl. 19:58 af

Jeg vil også gerne melde mig på vognen, hvis
Du stadig mangler en eller flere at sparre med, jeg er selv ny herinde og mangler selv nogle at dele op og nedturer med.

Sv: mangler "motivationsven"

Oprettet d. 22-03-2013 kl. 11:23 af

Melder mig under fanerne...

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.