Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Sletning af fødevarer

Oprettet d. 08-09-2020 kl. 05:58 af

Hej
Hvordan sletter man fødevarer? Jeg har scannet mad, som jeg ikke spiser mere, og andre varer flere gange, fordi min liste er så lang, at jeg ikke kan finde varen.
Venlig hilsen Sanneh Malsbo

Sv: Sletning af fødevarer

Oprettet d. 13-09-2020 kl. 10:08 af

Hej,

Du går ud til højre ( i den lyseblå kolonne) hvor der bla står Kalorietæller, vægt og mål og så også "mine fødevarer" når du trykker på den kommer du til alle de fødevarer du har oprettet og du kan ved at trykke på den tydelig knap "slet" komme af med dem du ikke ønsker mere.

Sv: Sletning af fødevarer

Oprettet d. 15-09-2020 kl. 05:54 af

Mange tak :-)

Sv: Sletning af fødevarer

Oprettet d. 15-09-2020 kl. 06:13 af

Jeg har siddet og ledt og ledt efter den lyseblå kolonne, den kan jeg simpelthen ikke finde. Jeg har været alle steder synes jeg. Så hjælp endnu engang, hvordan gør man? :-)))

Sv: Sletning af fødevarer

Oprettet d. 15-09-2020 kl. 11:50 af

Hej igen

Jeg har logget ind via hjemmesiden og fundet den lyseblå kolonne :-) Men under mine fødevarer er der ingenting. På min app ligger der masser.

Er der en forklaring på det?

Hilsen
Sanneh

Sv: Sletning af fødevarer

Oprettet d. 16-09-2020 kl. 16:26 af

Hej igen,

Jeg har lige været på min app, der har jeg de samme som på hjemmesiden. Jeg må indrømme at jeg ikke aner hvorfor du ikke har det på samme måde. Men på Appen kan du så gå ned for neden på rediger - Fødevarer - tryk på den enkelte og scroll ned og slet den. Jeg håber det lykkes for dig...Bedste hilsner Marianne

Sv: Sletning af fødevarer

Oprettet d. 19-09-2020 kl. 19:02 af

Hej Marianne
Tak for dit svar. Under rediger og mine fødevarer står der heller ingenting. Det er underligt. Men jeg må bare bladre gennem alle mine fødevarer :-)))
Mange hilsner
Sanneh

Sv: Sletning af fødevarer

Oprettet d. 30-09-2020 kl. 19:04 af

Hej Sanneh,

...det er da godt nok irriterende for dig. Så, GOD BLADRING;-)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.