Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Suuuk

Oprettet d. 10-12-2012 kl. 10:25 af

Suuuk har fulgt det til punkt og prikke endda med ca 200 kcal tilbage hver dag.. I en uge, Og har ikke tabt mig.. Har så imellemtiden fået min mens, men aghh øv !!

Ville bare lige ud med lidt brok og luft :-/

Sv: Suuuk

Oprettet d. 10-12-2012 kl. 10:31 af

Synd!
Jeg kender frustrationen, man synes man har gjort alting rigtigt og ingenting sker der. Jeg ved det er en ringe trøst, men hvis du gør de rigtige ting, dvs holder dig inden for rammerne af kalorieindtaget og forbrænder lidt ekstra kalorier, så skal det nok komme. Måske har du lavet nogle muskler i den uge, som i næste uge vil give dig et endnu større vægttab.
Hvis der ikke lige er prioriteret overskud til decideret motion, så gå en tur i sne-dyngerne i aften - det giver lidt men godt - og det er så hyggeligt når alt er stille og julelysene er tændt i haverne
Go' arbejdslyst, vi ses til fredagsvejning på fredag!
Mvh. Mie

Sv: Suuuk

Oprettet d. 10-12-2012 kl. 16:46 af

har samme problem, og det er bare med at hænge i, selvom det er møg hårdt! jeg ved så at meget af mit fedt bliver omdannet til muskler, så jeg kan se en forandring på min krop, men det ville nu stadig være rart at tabe sig lidt, når nu man lever på ca 1300 kcal pr. dag...

Sv: Suuuk

Oprettet d. 11-12-2012 kl. 16:00 af

Åhhh. havde det på præcis samme måde i starten! Men så begyndte jeg egentlig også at tænke på, at det jo var godt for min krop. Det hele handler ikke kun om, at tabe sig, men også om at man gør noget godt for sin krop.
Selvfølgelig handler det også om vægten, men tror også man skal passe på det hele ikke kun handler om vægttab.

Hæng i :-) og held og lykke

Sv: Suuuk

Oprettet d. 20-12-2012 kl. 03:13 af

Hey ved ikke om det her måske kan være en lille opmuntring... Men mange kvinder stiger ogs lidt i vægt når de får deres mens. Så det kan ogs være en forklaring på hvorfor der ikke er sket noget ;)

Sv: Suuuk

Oprettet d. 07-01-2013 kl. 13:57 af

@Fortuna
Hvordan går det? Jeg håber, du har nydt julen og er kommet godt ind i det nye år.
Er du godt i gang igen, så vi kan se nogle fine resultater fra dig?

Jeg er tilbage på den vægt jeg nåede medio december, så jul/nytår har ikke været så slem for min badevægt. Til gengæld er forventningerne til det nye år høje lige nu, så jeg er lidt bange for at skuffe mig selv - de første kilo røg meget hurtigere end først forventet i slutningen af 2012, så det skal jo gerne fortsætte.
Nu får vi se! Jeg har mod på det og med hinanden i hænderne, går det nok ;-)

Vi "ses"
//Mie

Sv: Suuuk

Oprettet d. 08-01-2013 kl. 16:31 af

Har du et mål på 1300 kalorier pr. dag, og oveni haft 200 kalorier til gode?
Hvis du har levet på 1100 kalorier om dagen, (og hvis du er af nogenlunde normal højde og vægt), så kan det være med til at kroppen stille og roligt nedsætter forbrændingen og dermed går vægttabet i stå. Det er vigtigt man spiser ALLE de kalorier man har til rådighed.
Jeg har selv oplevet det. :-)

Sv: Suuuk

Oprettet d. 09-01-2013 kl. 19:56 af

Nej har et mål på 1650 kcal om dagen. Fordi jeg ved det er vigtigt for mig ang mæthed osv. (Har haft spiseforstyrrelse i mange år, så skal og må ikke gå for meget over gevind).

Men nu sker der heldigvis noget. Hvis vægten står stille kan jeg tilgengæld se det på cm rundt omkring :)

Sv: Suuuk

Oprettet d. 09-01-2013 kl. 19:59 af

@mefp78

Det går faktisk rigtig godt her. Har tabt mig 700 gram henover jul og nytår. Det går langsomt, men den rigtige vej.

Jeg dyrker ingen motion pt, men når overskuddet er til det vil jeg gerne igang med nogle gåture.

Hvad dyrker du af motion?

Sv: Suuuk

Oprettet d. 10-01-2013 kl. 11:52 af

Hej Fortuna, godt at høre, du er på sporet!
Jeg løber to gange om ugen ca 6 km på ca. 40 min. hver gang. Nogle dage cykler jeg 15 min til stationen hvorfra jeg skal videre, andre dage cykler jeg kun 5 min til den nærmeste station og tager et tog 2 stop til den "rigtige" station. Jeg prøver at lægge lidt "gratis" motion ind her og der, for det betyder mere end man tror, hvis man bare lige kan blive bevidst om det.

Jeg har lige lånt Zumba Fitness spil til min Nintendo Wii, og har prøvet det en gang hjemme i stuen. Det var sjovt og jeg glæder mig til at prøve igen.
Derudover har min søde kæreste lige købt en hulahopring til mig på 1,2 kg. som jeg også har prøvet nogle gange nu. Det er forholdsvist kort tid ad gangen den skal bruges, så jeg håber det kan blive en succes. Jeg har tabt ca 8 kg på 6-8 mdr. men har endnu ikke tabt noget af top-maven, ikke noget der kan måles med målebånd i hvert fald. Jeg håber hulahopringen kan være med til at lave om på det, så jeg igen kan få mine lange fine kjoler på uden at ligne en der er gravid i 4. måned ;-)

Jeg klør på og vi ses til vejning i morgen!
God arbejdslyst så længe
//Mie

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.