Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Øv dag..

Oprettet d. 13-05-2014 kl. 12:30 af

Øv jeg synes det er drøn svært idag. Man skulle tro at det var nok motivation at kunne se at det virker. Idag synes det bare ikke helt at være nok. Måske noget med trist vejr og dårlig søvn, men for dælen... Har lyst til at spise mig ned i alt muligt - og det er ikke gulerødder.

Sv: Øv dag..

Oprettet d. 13-05-2014 kl. 16:54 af

Kender følelsen! Nogle gange tillader jeg mig noget slik på en øv dag, kunsten er så kun at have en øv dag.
Håber du klarer den igennem uden de store udskejelser, man ærger sig altid sådan bagefter.

Sv: Øv dag..

Oprettet d. 13-05-2014 kl. 17:19 af

Tast din vægt og højde ind i beregneren, og der vises dit ligevægtindtag, dernæst så spise lige nøjagtig det du har lyst til, men IKKE flere kcal end dit ligevægtindtag....
Det kalder jeg en nulstillings dag! Og næste dag køre jeg hårdt på igen! Har haft 3 dage på 5 måneder!

Pøj pøj

Sv: Øv dag..

Oprettet d. 13-05-2014 kl. 22:15 af

Det gik, og jeg klarede at holde den på målet :) tog en lille slik haps, og kom i tanke om at lakrids-te faktisk er enormt godt til at tage toppen af trangen. - og så skyndte jeg mig at gå en tur ud af huset. Den med nulstillingsdage er en god nødløsning/mellemvej til de dage hvor det er svært at spise rigtigt bla. pga. fødselsdage og lignende.
Tak for jeres svar, er dejligt at folk bakker hinanden så meget op herinde.
-Tre dage på fem måneder, du er sej tlr, godt gået.

Sv: Øv dag..

Oprettet d. 14-05-2014 kl. 10:39 af

rigtig flot at du klarede dagen så godt som du gjorde - har selv de dage og specielt når tingene ikke går helt så godt som de burde :-)
er det inde i max kalorie beregner i udregner nulstillingsdage?

Sv: Øv dag..

Oprettet d. 14-05-2014 kl. 14:04 af

Ja, der hvor du indtaster køn, højde, alder og ønsket vægttab samt periode. Når den beregner dit mål kcal udregner den også dit reelle behov, resultatet står øverst i teksten. :-)

Sv: Øv dag..

Oprettet d. 14-05-2014 kl. 21:42 af

Flot og godt gået!!

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.