Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Den nye opdatering.

Oprettet d. 14-04-2016 kl. 14:30 af

Er jeg den eneste der er lidt skuffet over den nye opdatering 😯
Tænker at vi kan måske køre en tråd hvor vi kan fortælle hvad vi synes er godt og skidt så Bjarne har en idé om hvad vi "ønsker". Og igen vil jeg rose Bjarne for hurtig og effektiv hjælp da jeg havde problemer med login efter opdateringen😃 jeg har tabt 5 kg på 2 måneder så ville blive ked af det hvis den udviklede sig i en retning der gjorde det mere besværligt og at jeg måtte skifte til en anden og mere overskuelig app.

Den gamle oversigt over tidspunkt var mere overskuelig end nu hvor man skal se det under den enkelte fødevare. Det var langt bedre da det var oprettet som en kategori, morgen, middag, eftermiddag osv.
Når man indtaster på en fødevare nu kan man først se kalorie indholdet efter den er gemt.
I den gamle version huskede den om det var morgen, aften osv i den samme indtastning, nu skal man rette det til hver gang man taster ind også selvom det er sekunder efter den anden fødevare.
Manuel indtastning. Før skrev man navn, kalorie indhold og mængden man havde indtaget. Nu skal man selv regne sig frem til det før man kan taste det og jeg synes det er meget hvis man skal regne det ud et andet sted for at kunne indtaste det i regnskabet. Så bliver det næsten uoverskueligt.
Udover det synes jeg det var rart at den var så enkel og ikke nødvendigt med fine "lagkager" og fancy farver😎
Håber det er okay hvis vi laver sådan en tråd😊

Sv: Den nye opdatering.

Oprettet d. 15-04-2016 kl. 09:12 af , sidst redigeret d. 15-04-2016 kl. 09:13

Hej Leger.

Tak for din besked her. Jeg tager det med i overvejelserne. Jeg er netop i gang med en række opdateringer både her på hjemmesiden (primært fejlrettelser) og til den nye Android app. Android app'en vil blive opdateret inden for en uges tid.

>> Det var langt bedre da det var oprettet som en kategori, morgen, middag, eftermiddag osv.
Da jeg lavede den nye Android app var jeg en smule hurtig, ift. forskellige ting såsom netop den her kategori inddeling (morgen, middag osv.). Jeg planlægger at introducere denne inddeling igen snarest. Jeg håber jeg kan nå dette i den først kommande opdatering.

>> I den gamle version huskede den om det var morgen, aften osv i den samme indtastning
Dette er allerede rettet i den opdatering af app'en jeg arbejder på :)

>> Manuel indtastning. Før skrev man navn, kalorie indhold og mængden man havde indtaget.
God pointe, jeg tænker lige over hvad den bedste løsning er her. Jeg vil gerne gøre det lettere at bruge den manuelle indtastning.

Og ja skriv løs her på tråden, jeg følger med :)

/Bjarne

Sv: Den nye opdatering.

Oprettet d. 16-04-2016 kl. 12:11 af

Kan man få den til at skrive tidspunktet for indtastningen? Det gør det lettere at holde styr på at få spist hver 3. Time:-)

Sv: Den nye opdatering.

Oprettet d. 25-04-2016 kl. 16:43 af

Jeg syntes det var så smart at man tidligere kunne skrive navn, kcal indhold og mængde og den så regnede ud hvor meget man har indtaget så det er en funktion jeg savner rigtig meget.

Sv: Den nye opdatering.

Oprettet d. 26-04-2016 kl. 10:06 af

foxy1717:

Den funktion så taler om for manuelle indtastninger, vil komme tilbage her på hjemmesiden og i Android app'en snarest.

/Bjarne

Sv: Den nye opdatering.

Oprettet d. 26-04-2016 kl. 10:08 af , sidst redigeret d. 26-04-2016 kl. 10:08

Leger,

Mht. tidspunkt, så er konceptet at det er måltidet/grupperingen som er den primære "tids"/kontekst indikator. Jeg har naturligvis et tidspunkt for hvornår en indtastning er oprettet (og senest redigeret). Jeg ved ikke umiddelbart om jeg vil "expose" disse tidspunkter endnu.

/Bjarne

Sv: Den nye opdatering.

Oprettet d. 28-04-2016 kl. 14:30 af

Bjarne, det er helt i orden og tak for at du lytter og overvejer... kan vi få den gamle funktion tilbage hvor den skrev hvor meget man samlet havde indtaget på de forskellige tidspunkter? Altså samlet 250 morgen, 500 aften osv. Det syntes jeg var rigtig rart at man kunne se hvor meget mad + drikke i det enkelte måltid gav kalorie mæssigt.

Sv: Den nye opdatering.

Oprettet d. 03-05-2016 kl. 16:17 af

Bjarne:

Hvornår tænker du at den manuelle funktion kommer tilbage igen? Bruger ikke rigtig min app eller hjemmesiden i øjeblikket da jeg mangler den funktion så det kunne være rart at høre hvor langt du er :)?

Sv: Den nye opdatering.

Oprettet d. 10-05-2016 kl. 09:30 af

Hej

Efter den nye opdatering, vil min profil på nettet og min app ikke længere synkronisere. Hvad skal jeg gøre for at den gør det igen?

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.