Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Gem manuelle indtastninger

Oprettet d. 13-08-2012 kl. 16:13 af

Hvordan gemmer man manualle indtastninger?, jeg spiser mange af de samme ting, men jeg kan ikke se en måde at copy/paste dem på, jeg kan gå tilbage til den dag, jeg tastede dem ind, men kan ikke se en måde at bruge dem igen en anden dag, uden at skulle hele turen igennem manuelt igen.

Sv: Gem manuelle indtastninger

Oprettet d. 13-08-2012 kl. 20:52 af

Hej Baktanfuli
Ud for hver af de manuelle indtastninger er der et lille ikon, som forestiller en blok og en blyant.
Når du klikker på dette ikon, kan du kopiere, slette eller flytte det indtastede.
Det samme kan du gøre ud for summen af kalorier f.eks. hvis du har fået i alt 300 kalorier til morgenmad mandag, så klik på den lille blok og vælg kopier, så kopierer du alle de ting, du har spist til den valgte dato.
Mvh/Mosekonen

Sv: Gem manuelle indtastninger

Oprettet d. 14-08-2012 kl. 21:57 af

Når jeg ser på min telefon (dette er en android), så ser jeg intet ikon med den funktion, når jeg trykker mad manuelt, er der et stjerne ikon i øvre højre hjørne, men selv om jeg bruger det, ser det ikke ud til at gemme mine indtastninger til brug senere.
Jeg ser heller ingen mulighed for at gøre det igennem hjemmesiden.

Sv: Gem manuelle indtastninger

Oprettet d. 14-08-2012 kl. 22:03 af

ok, så fandt jeg ud af det, man kan ikke gøre det fra telefonen, men hvis du gør det igennem hjemmesiden, under fødevarer, og smider infoen ind der under egne fødevarer, så kan du få de indtastninger frem, ved på telefonen at trykke mad, og derefter trykke på stjernen i hjørnet, så henter den dine egne indtastninger fra hjemmesiden frem.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.