Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

ikke muligt at logge ind via Android app

Oprettet d. 01-10-2012 kl. 17:50 af , sidst redigeret d. 01-10-2012 kl. 20:43

Er der andre end mig der har problemer idag? Når jeg logger ind tænker den lidt længe, og skriver så noget i stil med 'ikke muligt at hente data' for denne dag....
Normalt kan jeg bare stoppe den i joblisten, og så virker det når jeg logger ind igen, men idag hjælper det ikke :(
Har endda prøvet at slette programmet og installere igen, stadig uden held.
Øøøv, kan ikke undvære mine indtastninger!!!

<< første < forrige 1 [2] Svar 21 til 40:

Sv: ikke muligt at logge ind via Android app

Oprettet d. 02-10-2012 kl. 13:31 af

Ja dejligt at være på igen :-)

Sv: ikke muligt at logge ind via Android app

Oprettet d. 03-10-2012 kl. 08:46 af

Lidt i samme boldgade, så finder jeg det besynderligt at man udarbejder en APP som til iPhone ikke kan installeres til tidligere versioner af iPhone (jeg har den oprindelige iPhone/1). Når APP søges installeret får jeg melding om at APPen ikke kan installeres på min version iPhone! - Kan det være rigtigt?

Sv: ikke muligt at logge ind via Android app

Oprettet d. 03-10-2012 kl. 11:09 af

Hej RMIR,

Med version 2 af Kalorietæller app'en blev kravene hævet lidt. Før krævede app'en kun iOS 4.3, men nu kræver den iOS 5. Desværre så tror jeg ikke at iOS 5 understøttes på den originale iPhone. Umiddelbart så tror jeg at man skal minimum skal have en iPhone 3GS for at kunne køre iOS 5.

Jeg skal selvfølgelig beklage at app'en ikke kan køre på din telefon, men jeg er nødt til at vælge et relativt moderne iOS niveau i app'en for at den også understøtter nyere enheder og overholder Apples regler.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 1 [2]