Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Migrering af Vægttab.nu

Oprettet d. 22-09-2021 kl. 23:09 af , sidst redigeret d. 22-09-2021 kl. 23:10

Jeg har her i aften flyttet hjemmesiden over på en anden server. Desværre var jeg nødt til at lukke ned i nogle timer undervejs (dette nedluk er foretaget for at sikre data integritet).

Som I kan se, så kører det igen. Men sig endelig til I bemærker noget som ikke virker.

Bemærk: Der kan være stadig være problemer på nogle Android/iPhone enheder. Det lader til at de er langsommere til at opdatere ift. hjemmesidens DNS indstillinger. Jeg forventer dette skulle falde på plads snart.
(Ellers kan man måske prøve at genstarte sin enhed)

Rent geografisk er hjemmesiden flyttet fra en server i London til en Amazon server i Irland. Det beskytter også jer brugere bedre ift. GDPR rettigheder m.v. (Da England jo bekendt ikke længere er en del af EU..)

/Bjarne

Sv: Migrering af Vægttab.nu

Oprettet d. 23-09-2021 kl. 08:27 af , sidst redigeret d. 23-09-2021 kl. 08:28

Jeg beklager det mindre udfald på op til 5 minutter her til morges. Jeg var nødt til at rette en konfigurations fejl.

Fremadrettet, så er hjemmesien nu hosted ved en markant mere fleksibel udbyder, hvor det vil være lettere og hurtigere at foretage opdateringer af den stil jeg foretog i går (hvis det er nødvendigt) -- så lignende lange udfald burde ikke ske igen.

/Bjarne

Sv: Migrering af Vægttab.nu

Oprettet d. 23-09-2021 kl. 09:27 af , sidst redigeret d. 23-09-2021 kl. 09:28

Der er på nuværende tidspunkt et problem med at indtaste vægt i app'en. Problemet opstår hvis man bruger komme i tallet. Jeg kigger på det snarest. Det er muligt problemet også påvirker andre indtastninger.

/Bjarne

Sv: Migrering af Vægttab.nu

Oprettet d. 23-09-2021 kl. 18:05 af

Problemet med indtastning af vægt (og indtastninger generelt med komma tal) er blevet rettet.

/Bjarne

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.