Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Opdateret kalorietælleren

Oprettet d. 26-03-2012 kl. 19:21 af , sidst redigeret d. 26-03-2012 kl. 19:24

Hej alle!

Jeg har opdateret kalorietælleren her på siden:

-Mindre design justeringer så den ser (forhåbentligt) mindre rodet ud
-Man har nu frit vælge om man vil se kalorier, kilojoule eller begge dele i kalorietælleren (indstilling kan ændres under "Profil")
-Mulighed for at slette, kopiere eller flytte enkelte indtastninger såvel som hele måltider ad gangen.
-Meget hurtigere opstart (den indlæser ikke længere alle fødevarer ved opstart)
-Automatiske forslag til fødevare/opskrifter og motionsformer ved nye indtastninger

Når tiden tillader det, er disse nye funktioner bestemt også noget jeg regner med at få med i apps'ne :-)

Sig til hvis der er noget der ikke virker.

Det kan være nødvendigt at genindlæse kalorietæller siden før alting virker/ser ordentligt ud

Bjarne

<< første < forrige 1 [2] Svar 21 til 40:

Sv: Opdateret kalorietælleren

Oprettet d. 30-03-2012 kl. 12:59 af

Min kalorietæller på iPhone lukker ned hver gang jeg forsøger at tilføje et måltid, altså trykker på +. Kan det have noget at gøre med, at jeg var inde og ændre mine måltider/grupperinger igår? :(

Sv: Opdateret kalorietælleren

Oprettet d. 30-03-2012 kl. 13:18 af

Mdw,
Måske, men tak for den detaljerede beskrivelse. Det giver mig noget at arbejde med. Vil forsøge at genskabe det crash du beskriver.

Sv: Opdateret kalorietælleren

Oprettet d. 10-04-2012 kl. 02:57 af

Hvordan gen inlæser man siden?

Arne

Sv: Opdateret kalorietælleren

Oprettet d. 12-04-2012 kl. 18:39 af

Øv min kalorietæller er lige blevet opdateret og nu kan jeg slet ikke søge efter fødevarer. Jeg kan kun bruge den manuelle indtastning. Hjælp!!!!

Sv: Opdateret kalorietælleren

Oprettet d. 17-04-2012 kl. 12:55 af

Det virker fint for mig, jeg kunne måske godt tænke mig at de seneste anvendte var sorteret alfabetisk for at gøre det mere overskueligt.

Tilsidst hvornår kommer der en app til android...????

Sv: Opdateret kalorietælleren

Oprettet d. 18-04-2012 kl. 15:13 af

Hej:) Er ny på siden, og er igang med at lære de forskellige funktioner at kende. Overordnet er det meget nemt at bruge, men jeg mangler dog nogle uddybende informationer. (Måske ligger de andre steder?) F.eks. ville det være smart, hvis menu-farverne står forklaret for oven på kalorietælleren, så man hurtigt får overblik over betydningen. Også den anbefalede daglige fordeling af proteiner, kulhydrater mv. så man hurtigt kan se hvor man ligger i forhold til sin egen mad. Kunne man få forslag til fødevarer, der giver det man mangler? Jeg vil gerne op på flere kostfibre i dag, ligger i underkanten, hvordan kan jeg hurtigt rette op på det, så det efter min aftensmad kommer til at passe?

Blot nogle forslag - ellers tak for en god side:)

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.


<< første < forrige 1 [2]