Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Opdateringer på hjemmesiden..

Oprettet d. 10-07-2019 kl. 17:37 af , sidst redigeret d. 10-07-2019 kl. 17:39

Hej,

Over den sidste uges tid (inklusive lige nu), har jeg rullet nogle forbedringer og fejlrettelser ud her på hjemmesiden:

-forbedret layout i formularer
-forbedret funktionalitet hvis man bruger hjemmesiden (specielt kalorietælleren) igennem sin telefon/tablet
-en masse fejlrettelser/små tweaks
-man skal ikke længere udfylde den her "Er du menneske" kontrol når man opretter bruger/nulstiller adgangskode osv.

Sig endelig hvis I løber ind i nogle problemer efter ændringerne. Der vil komme flere ændringer :-)

I visse tilfælde kan problemer afhjælpes ved at man genindlæser siden (fx F5 tryk eller CTRL-R eller CMD-R)

(Der vil også komme en større opdatering af iPhone app'en om et par måneder, og forhåbentligt også en opdatering af Android app'en)

/Bjarne

Sv: Opdateringer på hjemmesiden..

Oprettet d. 23-07-2019 kl. 09:09 af

Jeg kunne godt tænke mig, at råvarerne kom først (f.eks. æg), når man søger. Som det er nu - og hvis man søger på æg - kommer der andeæg, æggesalat og æggepunch og alt muligt andet, inden man kommer til - helt almindelige æg.
Kunne du ikke indlægge nogle basisvare, som popper op først. Og måske rydde lidt op. Der behøver ikke være 20 forskellige slags minimælk :)

Mvh Ashley

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.