Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Opdateringer

Oprettet d. 01-05-2022 kl. 09:50 af , sidst redigeret d. 01-05-2022 kl. 09:54

Hej,

Ud over en del opdateringer af Kalorietæller app'en til iPhone, hvor den blandt andet nu også supporterer iPad. Har jeg også rettet en fejl på hjemmesiden der betød at en del billeder manglede når man søger efter fødevarer og laver indtastninger med fødevarer i kalorietælleren.

App'en til iPhone/iPad viser også reklamer nu (ligesom hjemmesiden), i et forsøg på at hjælpe med finansieringen af de udgifter der er forbundet med at drive denne tjeneste. Jeg kommer til at ændre/prøve forskelige ting af i den forbindelse. Det er dog klart min intention ikke at indsætte alt for mange reklamer, eller bruge de mest irriterende former for reklame (som man fx ser i spil til iPhone)

Tilgengæld for reklamer bedes I huske, at ALT er 100% gratis i app'en og på hjemmesiden. Der er ingen begrænsninger I brug.

Skriv endelig hvis I oplever fejl eller der er noget I efterspørger. Jeg beklager at jeg ikke altid får svaret på alle henvendelser - der er ikke nok timer i døgnet :/

/Bjarne

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 01-05-2022 kl. 13:12 af

Hej Bjarne - Nice med opdateringer! Men desværre kan jeg nu ikke længere søge fødevarer frem i kalorietælleren ...

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 01-05-2022 kl. 18:22 af

PV13: jeg kigger på det!

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 01-05-2022 kl. 18:26 af , sidst redigeret d. 01-05-2022 kl. 18:27

PV13: Problemet er løst nu :-)

( påvirkede kun hjemmesiden )

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 09-05-2022 kl. 20:40 af

Hej
Hvorfor kan jeg ikke længere indberette for hele dagen? Nu får jeg kun det umiddelbare måltid

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 10-05-2022 kl. 12:41 af

Til dig der ikke kan indberette måltider for hele dagen - sloges også lidt med ændringen. Men vælger du “+” så får du mulighed for morgen, formiddag, middag etc nøjagtig som før.

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 10-05-2022 kl. 13:17 af , sidst redigeret d. 10-05-2022 kl. 13:19

bakofoed:

Det er en ændring i iPhone app'en for at gøre interface'et simplere (færre knapper).

Når du trykker på det store + så vil den (når den kan) automatisk vælge et måltid at indtaste i ud fra tidspunktet lige nu. Du kan skifte dette til et andet måltid før du gemmer selve indtastningen. Den vil også huske sidste måltid du har brugt inde for den samme dag.

Fortsæt endelig med feedback. Jeg lytter og forsøger at identificere måder jeg kan optimere og forbedre brugervenligheden på. Det er muligt at jeg skal ændre noget for at den nye virkemåde bliver lettere at forstå.

/Bjarne

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 10-05-2022 kl. 15:24 af

Jeg kan nu ikke mere opdatere for morgen, middag, aften måltider mv… Selvom jeg trykker på plus, så er der ikke den valgmulighed og det er bare min egen liste som kommer frem… Hvad kan jeg gøre for at få den til at kører normalt igen?

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 10-05-2022 kl. 16:54 af

Jeg kigger på at lave en forbedring hurtigst muligt så det er lettere at skifte måltid hvis/når den vælger det forkerte måltid.

/Bjarne

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 10-05-2022 kl. 17:53 af

Hej igen
Jeg synes det giver extra arbejde at ikke kunne vælge måltid først. Det er lidt usmidigt.

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 10-05-2022 kl. 18:09 af , sidst redigeret d. 10-05-2022 kl. 18:10

Hej,

På baggrund af de tilbagemeldinger jeg har fået, har jeg lige nu indsendt en opdatering til Apple som giver jer + knapper tilbage ud for hvert måltid.

/Bjarne

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 12-05-2022 kl. 07:41 af

Hej Bjarne
Tak for ændringerne. Så er jeg på banen igen. 😉
mvh Bjarne

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 26-07-2022 kl. 19:54 af

Hej Bjarne

Tak for dit kæmpe store arbejde med denne app.

Jeg har siden 19. april tabt mig 14,5 kilo (vægten fra i forgårs), og jeg er så glad for, at denne app findes. Den har hjulpet mig med at holde fokus og virkelig holde næsen i gruset. Jeg er imponeret over, at man kan få så virkningsfuld en app med mange gode funktioner, uden at det koster penge. Der er ellers masser af mennesker derude, som gerne vil tjene på mig, der har ekstra fedt på kroppen.

Tusind tak fra en taknemmelig sjæl. Af hjertet tak!

Mvh
Merete

Sv: Opdateringer

Oprettet d. 16-08-2023 kl. 06:42 af

Jeg vil bare sige tak for App. Har brugt den on/off siden 2014.

Startede med at bruge den for nemt at holde styr på kalorier indtaget (kalorier ud får jeg fra min tlf) - og tabte mig omkring 15 kg.

Siden har jeg - når tøjet begynder at stramme for meget - hoppet tilbage på at tælle i APP for at komme af med de ekstra kilo igen / fokus på balance.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.