Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Profil side

Oprettet d. 19-07-2018 kl. 13:48 af

Hej Bjarne - hvis der er en Bjarne ;-)

Kunne man ikke lave en "præsentations side" så alle os der er nye kan se, hvem de forskellige personer er og læse deres ”start historie”.

Mange af os starter med at præsentere os i en tråd og fortælle lidt om vores historie og belæg for at være med på din app. Den tråd er ikke vedligeholdt og vokser i det uendelige og det er uhensigtsmæssigt for i bund og grund er man nok ligeglad med, hvad der skete i 2015.

Feks. under debat, en ”profil side” så ville alle/jeg kunne oprette mit første indlæg der og derefter skrive i de andre indlæg som det passer mig og er man i tvivl om , hvem er lige den Stregen63, så suser man over på profilsiden og læser min historie. Den side skal jeg selv kunne vedligeholde.

Så med slette rettigheder til os selv, på ”profil siden”, er det jo muligt at slette sig selv når og hvis, man ikke længere ønsker at være aktiv. Og så ville du løse problemet med de gamle indslag (Friizi´s forslag) hvis de har relation til "Profil siden" og i et hug fjernede man selv, alt der havde at gøre med feks. Stregen63 ;-)
/Sanne

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.