Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Tak

Oprettet d. 10-08-2011 kl. 17:13 af

Hej Bjarne

Jeg er ny bruger og håber at jeg kommer til at kunne bidrage positivt her på siden. Jeg er ved at finde ud af diverse ting og tilføjer opskrifter, ingredienser o.a. og skal nok også gøre dem tilgængelige for andre når jeg er sikker på at det er rigtigt, det jeg har gjort.

Jeg vil takke dig for dit initiativ og for at lade os andre få glæde af denne side. Det er virkelig pænt - og stort - af dig. Så kæmpe tak. Jeg har aldrig "gidet" tælle kalorier før fordi jeg simpelthen synes det var bøvlet og uoverskueligt. Det har din side ændret på :-)

Til alle: Har jeg misforstået noget, eller kan jeg få tilføjet "Mine fødevarer" så det står i den grønne kasse nederst? Hvis det er rigtigt, hvordan gør jeg det så?

Sv: Tak

Oprettet d. 13-09-2011 kl. 13:14 af

Mine fødevarer: Jeg ved ikke hvordan man får den til at stå i den grønne kasse, men ved at gå ind på Tilpas og der klikke på Mine fødevarer kan man oprette nye fødevarer

Sv: Tak

Oprettet d. 13-09-2011 kl. 15:06 af

Hej HHH

Ja, det har jeg fundet ud af :-)
Jeg tror ikke at man kan få det til at stå i den grønne kasse. Det var vist mig, der havde misforstået noget :-)

Sv: Tak

Oprettet d. 13-09-2011 kl. 19:59 af

Tak for den gode feedback Svamsine :-)

Grunden til at nogle ting kan være lidt misvisende mht. Mine fødevarer osv. i grønne menu, eller under Tilpas, skyldes at jeg - stadigvæk ikke - har fået opdateret de forskellige artikler på siden siden jeg om-organiserede nogle forskellige ting på siden. Så det er ikke alle de forskellige instruktioner som passer helt længere :/

Bjarne

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.