Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Udvidelse af kaloriegrænsen

Oprettet d. 08-04-2016 kl. 13:56 af , sidst redigeret d. 08-04-2016 kl. 13:57

Hej,

Jeg overvejer at udvide beregningen af den daglige kaloriegrænse i kalorietælleren. Det jeg overejer er at inkludere din "performance" over de sidste 6 dage i tallet. Dvs.

Har du spist lidt for meget (sammenlagt) de sidste 6 dage (ikke inklusive dage hvor der ikke er foretaget nogen indtastninger), så er dags dato kaloriegrænsen lavere end den ellers ville være, har du derimod holdt dig under din daglige kaloriegrænsen over de sidste 6 dage, så vil dags dato kaloriegrænsen være højere end den ellers ville være.

Med denne funktion vil være være lettere at spare kalorier op :)

Men hvad synes I om idéen?



/Bjarne

Sv: Udvidelse af kaloriegrænsen

Oprettet d. 14-04-2016 kl. 14:11 af

Det ville være en super fed idé 😃

Sv: Udvidelse af kaloriegrænsen

Oprettet d. 16-04-2016 kl. 17:56 af

Vil det være muligt at have begge muligheder? Jeg kan godt lide som den er nu, men kan også godt se ideen i det andet som supplement

Sv: Udvidelse af kaloriegrænsen

Oprettet d. 17-04-2016 kl. 09:13 af

haabforude,
Ja bestemt, spørgsmålet er så om det skal være en valgmulighed under ens profilindstillinger. Og om denne nye måde at beregne kaloriegrænsen på, skal være slået til som standard (eller om man selv skal slå den til). Ved sidst nævnte tilfælde vil meget få komme til at bruge den tror jeg :/

/Bjarne

Sv: Udvidelse af kaloriegrænsen

Oprettet d. 20-04-2016 kl. 23:01 af

Bananerne

Det er en rigtig god ide, i sær for os der bare skal holde vægten ;)

Sv: Udvidelse af kaloriegrænsen

Oprettet d. 24-04-2016 kl. 18:45 af

Jeg foretrækker også at have begge dele. Kunne man som udgangspunkt have dem begge synlige på en gang? Så kan man jo selv vælge, hvad man ønsker at følge. Og så ligger der ikke en feature, der ikke bliver slået til, fordi folk ikke kender til den eller får det gjort. Evt. kunne man lade folk vælge den af mulighederne FRA, som man ikke ønsker at arbejde med.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.