Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Vær med til at teste ny version af kalorietælleren

Oprettet d. 27-01-2011 kl. 16:56 af , sidst redigeret d. 09-02-2011 kl. 07:02

  • Ny kalorietæller (BETA)
  • "Min Krop" (BETA)

I løbet af det sidste døgns tid har jeg lanceret en del større opdateringer på Vægttab.nu. En del af disse ændringer vedrører en ny version af kalorietælleren, samt en helt ny side "Min Krop".

Formålet med den nye version af kalorietælleren er, at gøre den lettere at bruge, mere intuitiv- samt at gøre det hurtigere at foretage sine indtastninger (færre klik)

"Min Krop" siden, er en ny side, som også samtidigt repræsenterer et brud med den måde man hidtil har indtastet sin vægt på. Det er sådan at vægt (og andre kropsmål) er flyttet ud af den ny kalorietæller. Dette er sket fordi det er to adskilte ting, og for at gøre det lettere at indtaste de enkelte ting. "Min Krop" siden er stedet hvor du skal indtaste din vægt, taljemål osv. (samt andre værdier du måtte ønske at registrere - du kan tilføje dine egne data typer).

Disse to nye sider er stadig lidt i test fasen, og jeg søger efter brugere som er interesseret i at prøve dem af og give mig feedback på dem.

Er du dette, så send mig endelig en besked her på Vægttab.nu, så vil jeg kvittere med at fortælle dig hvordan du kommer ind på de nye sider.

Opdatering: Den nye Min krop side er nu tilgængelig for alle - sammen med en ny side under mine tilføjelser hvor man kan tilføje nye kropsmål.

Opdatering: Ny udgave af kalorietælleren kan nu benyttes af alle

Bjarne

Sv: Vær med til at teste ny version af kalorietælleren

Oprettet d. 27-01-2011 kl. 17:42 af

Hej Bjarne
Jeg vil da gerne være med til at test den ny version.
Jeg taster daglig ind i kalorietælleren, men tager på ferie om en uge. Men indtil da vil jeg gerne teste.

Majbrit

Sv: Vær med til at teste ny version af kalorietælleren

Oprettet d. 27-01-2011 kl. 18:44 af

Hej igen Bjarne
Jeg kan ikke komme ind og læse mine beskeder, den bliver ved med at komme og kræve log in.

Sv: Vær med til at teste ny version af kalorietælleren

Oprettet d. 27-01-2011 kl. 19:49 af

Lyder underligt, det kigger jeg lige på i aften og vender tilbage...

Sv: Vær med til at teste ny version af kalorietælleren

Oprettet d. 28-01-2011 kl. 15:44 af , sidst redigeret d. 28-01-2011 kl. 15:44

Hej Majbrit,

Jeg har ikke kunnet genskabe det log ind problem du nævner i forbindelse med beskeder. Du må meget gerne prøve at sende mig noget mere information omkring præcist hvad der sker, og så meget om din computer som muligt.

Dette kan du enten gøre via en privat besked til mig - hvis du kan det - ellers via email (Se kontakt link nederst på siden).

Bjarne

Sv: Vær med til at teste ny version af kalorietælleren

Oprettet d. 31-01-2011 kl. 12:27 af

Jeg vil rigtig gerne være med
VH Susan

Sv: Vær med til at teste ny version af kalorietælleren

Oprettet d. 12-03-2011 kl. 09:31 af

Den nye(ere) udgave af kalorietælleren er nu standard når man trykker på Kalorietæller i menu'en.

Husk at ens vægt kan nu kun indtastes under Min krop.

Den gamle udgave af kalorietælleren er stadig tilgængelig her, men det vil den ikke fortsætte med at være for evigt.

Sv: Vær med til at teste ny version af kalorietælleren

Oprettet d. 13-03-2011 kl. 15:08 af

Hej Bjarne!

Det ser ud til at den nye kalorietæller virker fint.
Jeg har dog 2 kommentarer til forbedringer (mangler fra den gamle :o) som jeg savner.

1. Jeg kunne godt bruge at den under hvert måltid summerede kalorier osv. (ikke kun totalt for dagen).

2. Motion skrev jeg før ikke ind i en kategori, så kom den nemlig til at står øverst på siden, så det ikke blev gemt mellem diverse måltider. Kan det komme til det igen? (jeg har dog selv fikset det ved at lave en et "måltid" som hedder motion og lagt den øverst på dagen)


På forhånd tak, og tak for en fantastisk side!



Venlig hilsen

Rosenmeier

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.