Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Dagens kaloriemål

Oprettet d. 27-01-2021 kl. 07:17 af

Hej mit "dagens kaloriemål2 siger 1840- puha jeg synes godt nok det er svært, at holde sig på det, jeg skal virkelig oppe mig for, at holde det. Er der andre, der har det sådan?

Sv: Dagens kaloriemål

Oprettet d. 01-03-2021 kl. 13:38 af

Man lærer i hvertfald hurtigt, hvor mange utilsigtede kalorier man spiser ?
Jeg har nogle lette retter jeg tyer til, som mætter godt, men ikke fylder meget, hvis jeg har bevæget mig for hurtigt opad en dag

Sv: Dagens kaloriemål

Oprettet d. 03-03-2021 kl. 08:23 af

Jeg synes, det bliver lettere, når man lige får det lært :)

Du kan evt. supplere med en lille gåtur.. Bare en halv time giver lidt flere kalorier at gøre godt med :)

Sv: Dagens kaloriemål

Oprettet d. 11-03-2021 kl. 08:24 af

Dagen før planlægger jeg alle måltider for næste dag. Det giver et overblik over om jeg på forhånd skal bytte nogle retter/måltider ud med andet, eller jeg er forberedt på om jeg skal dyrke ekstra motion for at nå mit kaloriemål.
Det hjælper mig

Sv: Dagens kaloriemål

Oprettet d. 06-04-2021 kl. 18:00 af

Jeg spiser masser af søgræsnudler, der enten er blevet kogt lidt (1min) i grøntsagsvand eller stået nogle minutter i blød kogende vand med salt. Bruger det til at mætte i stedet for kartofler, ris, spaghetti og lignende.

Sv: Dagens kaloriemål

Oprettet d. 06-04-2021 kl. 18:00 af

Jeg spiser masser af søgræsnudler, der enten er blevet kogt lidt (1min) i grøntsagsvand eller stået nogle minutter i blød kogende vand med salt. Bruger det til at mætte i stedet for kartofler, ris, spaghetti og lignende.

Sv: Dagens kaloriemål

Oprettet d. 25-04-2021 kl. 01:24 af

Hvor mange kcal behøver man? Har læst et eller andet sted tror jeg at det skulle være ca 1600 kcal/Dagl. Jeg holder den under 1000 så skulle det vel være muligt at tabe sig. Desværre gør mit handicap at jeg ikke kan gå lange ture så motion er meget lidt.

Sv: Dagens kaloriemål

Oprettet d. 20-05-2021 kl. 22:56 af

Jeg må kun få 1200kcal pr dag men jeg når sjældent de 1200 jeg har siden dec tabt 29kg efter en gastrisk sleve det vil sige at jeg har fået fjernet 80%af min mavesæk men jo det er svært at nå de 1200kcal men jeg kæmper hver dag på at blive bedre til at spise

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.