Ikke logget ind. [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Dagens kaloriemål

Oprettet d. 27-01-2021 kl. 07:17 af

Hej mit "dagens kaloriemål2 siger 1840- puha jeg synes godt nok det er svært, at holde sig på det, jeg skal virkelig oppe mig for, at holde det. Er der andre, der har det sådan?

Sv: Dagens kaloriemål

Oprettet d. 01-03-2021 kl. 13:38 af

Man lærer i hvertfald hurtigt, hvor mange utilsigtede kalorier man spiser 🙉
Jeg har nogle lette retter jeg tyer til, som mætter godt, men ikke fylder meget, hvis jeg har bevæget mig for hurtigt opad en dag

Oprettet d. 03-03-2021 kl. 08:23 af

Jeg synes, det bliver lettere, når man lige får det lært :)

Du kan evt. supplere med en lille gåtur.. Bare en halv time giver lidt flere kalorier at gøre godt med :)

Oprettet d. 11-03-2021 kl. 08:24 af

Dagen før planlægger jeg alle måltider for næste dag. Det giver et overblik over om jeg på forhånd skal bytte nogle retter/måltider ud med andet, eller jeg er forberedt på om jeg skal dyrke ekstra motion for at nå mit kaloriemål.
Det hjælper mig

Oprettet d. 06-04-2021 kl. 18:00 af

Jeg spiser masser af søgræsnudler, der enten er blevet kogt lidt (1min) i grøntsagsvand eller stået nogle minutter i blød kogende vand med salt. Bruger det til at mætte i stedet for kartofler, ris, spaghetti og lignende.

Oprettet d. 06-04-2021 kl. 18:00 af

Jeg spiser masser af søgræsnudler, der enten er blevet kogt lidt (1min) i grøntsagsvand eller stået nogle minutter i blød kogende vand med salt. Bruger det til at mætte i stedet for kartofler, ris, spaghetti og lignende.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.