Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

HVORDAN FÅR JEG HUDEN TIL AT FØLGE MED?

Oprettet d. 20-01-2021 kl. 02:42 af , sidst redigeret d. 20-01-2021 kl. 02:43

Hej, det er i dag d. 20 januar og da jeg startede med kalorietælling, var det d. 26. oktober.
Jeg er superglad for App’en og for princippet: “spis, hvad du vil, så længe du har kaloriemæssigt råd til det”!
Jeg planlægger kalorieindtaget fra morgenen, så kan jeg styre det.
Jeg har tabt godt 11 kg. - det er næsten 1/2-vejs!
Jeg har tænkt mig at fortsætte til <70 kg, men lægger mærke til at huden på armene ikke helt kan følge med; der er nogle sjove små rynker/folder, jeg aldrig har set før.
ER DER NOGEN, DER HAR ET TIP - vitaminer, mineraler, specielle kosttilskud eller planter/urter, der kan det der?

Jeg er først lige begyndt st motionere igen, efter et par års pause: går ture på 30-60 min. i mageligt tempo og laver FIGURE 8, som er danseøvelser med fokus på hofter, mellemgulv, mave; det hjælper alt sammen med at stramme op!
Vh
S’Marie

Sv: HVORDAN FÅR JEG HUDEN TIL AT FØLGE MED?

Oprettet d. 26-03-2021 kl. 07:32 af , sidst redigeret d. 03-06-2021 kl. 23:12

Nu har jeg fundet et godt produkt fra NaturalSlim i Holland, som hjælper huden: Collagen med C-vitamin - en skefuld i vand før frokost, smager godt!
Tak for de gode tip!!

Sv: HVORDAN FÅR JEG HUDEN TIL AT FØLGE MED?

Oprettet d. 14-04-2021 kl. 08:09 af

Jeg har hørt at indvolde skulle hjælpe med at få huden til at følge med. Lever, hjerter, kråser mv. Det smager rigtig godt, hvis det bliver tilberedt rigtigt.

Sv: HVORDAN FÅR JEG HUDEN TIL AT FØLGE MED?

Oprettet d. 22-05-2021 kl. 00:31 af

Styrketræning er det der har virket for mig. Af kosttilskud vil jeg anbefale retinol(Det kan også fås som forskellige hudpleje produkter) og collagen især, da det hjælper med at holde huden elastisk. Fiskeolie og silica er også gode Kosttilskud for både hud, hår og negle. Men jeg vil lige pointere, at når du taber dig hurtigt på kort tid, er det normalt at huden ikke følger ligeså hurtigt med, ofte kommer det af sig selv, hvis det ikke gør det, så kan motion gøre processen en del hurtigere (styrketræning, løb, crossfit, spinning, boksetræning ovs.)

Sv: HVORDAN FÅR JEG HUDEN TIL AT FØLGE MED?

Oprettet d. 28-05-2021 kl. 19:18 af

Jeg har haft samme tanker og frygter kagekonearme og hængebryster. Måske en god creme hvergang man har været i bad og så tabe sig langsomt så huden og hudens hulrum kan følge med.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.