Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Jeg ELSKER snacks

Oprettet d. 10-08-2021 kl. 00:13 af

Nogle herinde der har nogle gode ideer til sundere/sunde snacks? Jeg snacker alt for meget! Specielt om aftenen, men også bare hele dagen ? hvad er jeres GO-TO?

Sv: Jeg ELSKER snacks

Oprettet d. 10-08-2021 kl. 10:25 af

Hej
Vi har haft stor succes med altid at have grøntsags stænger klar, evt med hummus eller pesto til dybbelse.

Lidt nødder eller grov kiks er også en mulighed.

Hvis du har ekstra overskud så kan du søge efter grøntsags vafler på Google. Vælg dem der er lavet på havregryn, æg og grøntsager. Alle grøntsager kan bruges, så det hjælper også på at undgå madspild. Stænger fra broccoli er rigtig gode i. De kan serveres med pesto, hummus, hytteost, smeltet ost eller hvad du nu lige synes. Jeg vil også tro du kan søde dem lidt med æble eller banan, hvis du trænger til noget sødt.

God fornøjelse fra en happy snacker

Sv: Jeg ELSKER snacks

Oprettet d. 10-08-2021 kl. 12:24 af

Grønkåls chips og lakrids æble mm.
Når jeg for træng til snaks, laver jeg grønkåls chips. (Se opskrifter på nettet). Knasende sprøde og salte.
Hvis jeg har lyst til lakrids, køber jeg feks pink lady æbler og god økologisk lakrids pulver. Så skærer jeg æblet ud i tern og drysset lakrids pulveret ud over.
Hvis jeg er mere i det søde hjørne, skralder jeg et æble i tynde skiver, drysser kanel over, varmer det 1 1/2 min i mikroovnen, skummer noget skummel med en mælkeskummer tilsætter et par dråber sød til skummet og nyder de lune æbler med sødt skummetmælks skum.

Håber på det har givet inspiration

Sv: Jeg ELSKER snacks

Oprettet d. 13-08-2021 kl. 19:56 af

Jeg elsker fiskefilet med pomfritter fra anti Frier med en god Skive citron presset ud over fiskefilet og pomfritterne

Sv: Jeg ELSKER snacks

Oprettet d. 01-09-2021 kl. 18:50 af

Jeg synes det er vildt lækkert at spise agurk og peberfrugt med ost (hytteost, friskost etc). Gerne med lidt salt og peber også. Evt lidt chili hvis man er til det.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.