Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Start vægttab

Oprettet d. 17-01-2018 kl. 11:04 af

Hej.

Jeg er en kvinde på 32 år.
Jeg har tidligere tabt 40 kg, men har pga personlige årsager i en periode taget ca. 10 kg på igen.
Nu skal de af, og jeg er startet op på samme måde som sidst.

Masser af væske (ca. 3 liter/dag), ca. 1700 kcal om dagen (få dage med op til 2200 kcal), og ekstra træning.
Sidst tabte jeg mig helt vildt de første uger, men denne gang står vægten nærmest stille.

Jeg har været i gang i 3 uger, og har tabt 500 gram. Det synes jeg umiddelbart er ALT for lidt.

Kan jeg forvente at der kommer gang i det, eller skal jeg ændre på noget?
Jeg ved godt at det er nemmere hurtigt at tabe sig jo større man er, men synes alligevel det er mærkeligt at der ikke sker mere.

Sv: Start vægttab

Oprettet d. 18-01-2018 kl. 03:31 af

måske den ekstra træning giver muskelmasse?
supplerer du med målebånd så du f.eks. kan se om der ryger cm i stedet for kg?

men velkommen til. hvis du har lyst er vi nogle stykker der deler vægtændringer hver fredag. nogle gange går det op, andre gange ned. men uanset hepper vi alt set vi kan på hinanden ?

Sv: Start vægttab

Oprettet d. 18-01-2018 kl. 08:54 af

Det kan godt være at det er træningen der er problemet.
Jeg må nok bare have lidt tålmodighed og se om ikke der sker noget, og så have gang i målebåndet ;-)

Vil helt sikkert være med på fredagsvejningerne, så er det lidt nemmere at bevare motivationen :-)

Sv: Start vægttab

Oprettet d. 19-01-2018 kl. 08:52 af

Prøv at booste vægttabet med noget du ved virker på forbrændingen.

Hos mig er det en eks. en formiddags appelsin, kogte grønne bønner, masser af kaloriefattigt youghurt og skyr der virker.

Når jeg starter igen, så går der som hovedregel ca. 14 dag før tallet på vægten bevæger sig. Hav tålmodighed det skal nok komme. :-)

Sv: Start vægttab

Oprettet d. 30-01-2018 kl. 11:06 af

Jeg var med i 2013...har lige set på mit vægttal fra dengang..og det er da bedre nu...sidste år tabte jeg 10 kg på 5 mdr.m.diætist..vil godt tabe 10 mere...men som dig rykker vægten ikke ...selvom jeg bruger samme plan...og desuden går 5 til 6 km på en tur hver anden dag..og rører mig mere i hverdagen..så min forbænding er nok lille...læser med her og suger ideer til mig

Sv: Start vægttab

Oprettet d. 20-02-2018 kl. 19:16 af

Hvis det er ok vil jeg gerne være med på fredagsvejningen.
Jeg har tidligere tabt mig her. Jeg har desværre taget stort set det hele på genne de sidste 5 år. Jeg ved godt hvorfor, så det burde også være mulig at komme af med det igen.

Jeg kan fortælle at jeg er 60 år og skal af med 10 kg til en start.
Det er min plan at begynde at cykle på arbejde så snart frosten er stoppet.

Jeg syntes her ser ud til at være meget stille, men jeg håber at vi der er her kan bakke hinanden op.

Vi ses på vægten på fredag.
Hilsen
Kandis

Sv: Start vægttab

Oprettet d. 23-02-2018 kl. 08:35 af

Kandis. Super at du er tilbage igen. Det er altid bedre når vi er flere til fredagsvejningen.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.