Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Trækkes motion fra daglig mænde kalorier?

Oprettet d. 07-07-2020 kl. 21:42 af

Hej
Jeg er ny til hele konceptet med at tælle kalorier. Jeg har læst mig frem til at jeg bør spise omkring 1500 kalorier daglig for at opnå kalorieunderskud og derved vægttab. Men hvis jeg træner en dag og derfor forbrænder flere kalorier end jeg gør andre dage, kan jeg så trække de forbrændte kalorier fra den mængde kalorier jeg har spist, og derved spise flere kalorier (altså i princippet spise mere end de 1500) eller bør jeg holde mig til at spise de 1500 kalorier?
Håber at der er nogen her der ved lidt mere om alt dette end mig og forhåbentligt kan hjælpe :)

Sv: Trækkes motion fra daglig mænde kalorier?

Oprettet d. 10-07-2020 kl. 08:37 af

Hvis du skriver din motion ind i kalorietæller, så trækkes den forbrændte energimængde fra i dagens regnskab.

Sv: Trækkes motion fra daglig mænde kalorier?

Oprettet d. 12-07-2020 kl. 08:19 af

Hej,
Tillykke med at du er kommet i gang med kalorietælling. Det er en rigtig god måde at få rettet sig selv ind.
Jeg formoder du bruger kalorietælleren herinde og de dage hvor du motionerer tilføjer motionen? Du vil holde samme kalorieunderskud som du har sat det til (1500kcal) hvis du spiser din motion op.Du kunne også bare få glæde af de ekstra sparede kalorier ved at tabe dig hurtigere;) Held og lykke med din nye "kuglerammetilværelse"

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.