Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Bootcamp i Århus

Oprettet d. 01-08-2012 kl. 11:14 af

Hej derude.

Jeg har gået og tænkt på om der er nogle Århusianere herinde der trænger til motivation og eventuelt er interesseret i at hjælpe hinanden i mål?

Jeg bor i London nu, men flytter tilbage til århus den 22. august.

Jeg har herovre gået til Bootcamp 2-3 gange om ugen og gør det stadig i stor stil. Det har virkelig gjort meget for min krop.
Jeg har i den forbindelse tænkt på om der er nogen der kunne have lyst til feks. 2 gange om ugen og ses til bootcamp?
Jeg har ingen træner uddannelse, men har stort set hele mit liv dyrket en masse sport, blandt andet boksning og styrketræning, som var en fast del at mit liv i 5 år, 6 gange om ugen.
Jeg er selv meget vild med bootcamp da det i de fleste øvelser er ens egen krop man bruger som trænings middel og det på samme tid er ude i naturen.
Jeg startede selv med at tage på i sin tid fordi jeg holdte pause med træning/ spiste forkert, men jeg er stærkt tilbage og vil hellere end gerne hjælpe andre til at komme igang med træning og have det hyggeligt sammen.

Jeg håber at høre fra nogen af jer derude:)

/Pernille

Sv: Bootcamp i Århus

Oprettet d. 01-08-2012 kl. 11:17 af

Det skal lige siges at alle "størrelser" kan være med, mænd som kvinder.
Det handler om viljestyrke og om at give alt hvad man har og ikke om hvor god form man er i.

Sv: Bootcamp i Århus

Oprettet d. 03-08-2012 kl. 12:20 af

Åhh, jeg ville ønske at jeg boede i Århus! Det lyder rigtig sjovt, hårdt, og lige som noget for mig.

Sig til hvis du skulle få lyst til at komme til Holbæk en dag. ;)

Sv: Bootcamp i Århus

Oprettet d. 03-08-2012 kl. 21:58 af

Ej hvor sjovt, tænkte også at det lyder spændende, bor også i holbæk, så kom glad Pernille :-)

Sv: Bootcamp i Århus

Oprettet d. 03-08-2012 kl. 22:20 af

Nej, hvor sjovt! Det burde man næsten få startet op. Der skal nok være flere der ville syntes det var fedt - Pernillep, nu bliver du snart kidnappet til Holbæk. ;)

Sv: Bootcamp i Århus

Oprettet d. 03-08-2012 kl. 22:30 af

Haha, nej det var dog et uhyr mærkeligt tilfælde:) Men i da bare klar i Holbæk. Synes da snart århusianerne må melde sig på banen:)Det er så sjovt og det er mindre hårdt end hvis man lavede det samme indenfor da den friske luft giver ekstra energi:)

Sv: Bootcamp i Århus

Oprettet d. 14-08-2012 kl. 17:15 af

Hej Pernille :) det lyder som en rigtig god idé! Jeg er lige flyttet til århus, og trænger til at dyrke noget motion, så jeg er frisk!

Sv: Bootcamp i Århus

Oprettet d. 21-08-2012 kl. 12:01 af

det skulle jeg squ have vidst inden jeg flyttede/blev smidt hjem fra X'en damm nogem der ved om lign er i aalborg ???

Sv: Bootcamp i Århus

Oprettet d. 03-09-2012 kl. 18:50 af

Jeg er med på det!

Sv: Bootcamp i Århus

Oprettet d. 09-10-2012 kl. 13:12 af

Hej Pernille
Er helt ny herinde og vil bare høre, om bootcampen er blevet til noget?

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.