Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Crosstrainer = aerobic high impact

Oprettet d. 10-11-2010 kl. 12:41 af , sidst redigeret d. 07-01-2011 kl. 10:01

Jeg har en crosstrainer jeg bruger hver dag. Det er ikke at finde her som motionsform, men har fundet ud af, at ifht. hvad der står jeg har forbrændt på min crosstrainer, så svarer det til at dyrke aerobic high impact, hvis der nu er andre herinde der også bruger crosstrainer som motionsform :-)

Sv: Crosstrainer = aerobic high impact

Oprettet d. 26-01-2011 kl. 18:52 af

Hej Hajapigen

Det kendskab jeg har til de maskine er at de tit viser en for høj forbrænding. Det bedste du kan gøre er at købe et godt pulsur fra et kendt mærke. De kan indstille sig efter din alder, køn, vægt, højde osv. de vil give dig et mere præcist billed af din forbrænding.

Sv: Crosstrainer = aerobic high impact

Oprettet d. 22-02-2011 kl. 11:15 af , sidst redigeret d. 22-02-2011 kl. 11:16

jeg er ny herinde og mangler og så et mål for min forbrænding på crosstraining. kan du ikke bare give et cirka skøn?
når jeg klikker ind på gåture afslappet eller lign så beregner den ikke forbrændingen, hvad er det der sker?
knus sonny2011

Sv: Crosstrainer = aerobic high impact

Oprettet d. 08-03-2011 kl. 13:54 af

Overtræning kan være en stress faktor for kroppen, som bla. kan føre til mere negativt end positivt.

Dette kan rent faktisk forhindre vægttab. Lange og udholdende trænings metoder, er sjælendt at foretrække.

Mvh Martin

Sv: Crosstrainer = aerobic high impact

Oprettet d. 25-08-2011 kl. 10:05 af

Hej Martin

Hvorfor begynder du at snakke om overtræning? Det virker helt ude af kontekst... Motion i forbindelse med vægttab og sundhed er essentielt! Hvis du har lyst til at forklare dine påstande mere end du gør i dit indlæg ville det være fint, for som de står er de blottet for mening.

Hilsen Søren

Sv: Crosstrainer = aerobic high impact

Oprettet d. 27-09-2011 kl. 20:44 af

Hej;
Jeg har brugt "ski" istedet for crosstraineren... Mon det er meget galt?
Mvh Karina

Sv: Crosstrainer = aerobic high impact

Oprettet d. 17-12-2011 kl. 12:02 af

HOV der var en interssant oplysning... overtræning kan være en stress faktor og hindre vægttab.

Betyder overtræning flere timer ved høj intesitet eller betyder det at der trænes mere en kroppen kan klare -

således at overtræning får individuel betydning ??

mvh Hsa - der indtager max1300 kalorier dagligt uden vægttab...

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.