Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Inde motion

Oprettet d. 20-12-2011 kl. 20:10 af

Hej!

Jeg er lidt ide tom til hvad former for motion jeg kan lave inden for? sådan i min stue. Jeg løber en tur stortset hver dag men vil gerne lave lidt ekstra.

Helst noget der ikke involvere alt for meget tramp i gulvet da jeg bor på 4sal og ikke vil have klager.

nogen der har nogle ider?

Sv: Inde motion

Oprettet d. 02-01-2012 kl. 14:41 af

hmm, nu ved jeg jo ike om det er noget der intressere dig , men du kunne jo evt. lave nogle forskellige styrkeøvelser..
f.eks. mavebøjninger - ambøjninger - vægtløft - rygbøjninger , eller evt skaffe dig en stepmaskine.
bare et forslag
*held og lykke*

Sv: Inde motion

Oprettet d. 07-02-2012 kl. 14:33 af

Hulehop ringen med vægt er både sjov mens man er nybegynder og virker godt på maverne. Lidt blåmærker må forventes i starten

Sv: Inde motion

Oprettet d. 20-03-2012 kl. 20:15 af

Jeg bruger wii fit det er sjovt og kan gøres inde ;-)

Sv: Inde motion

Oprettet d. 21-03-2012 kl. 09:26 af

Min kæreste har lige købt sådan et Zumba DVD-sæt. Hvis man gør de i bare tær, så larmer det ikke så meget, og det ser også ud til, at det er noget, man kommer op og svede af.

Sv: Inde motion

Oprettet d. 20-06-2012 kl. 13:11 af

Jeg har en Kinect til Xbox 360, som jeg bruger en del med dansespil til. Det er vanvittigt skægt, fordi man får feedback på sine bevægelser, så det er næsten som en rigtig dansetime. :) Men det er selvfølgelig en halvdyr løsning, hvis ikke du har xboxen i forvejen. ;)

Ellers vil jeg helt klart også sige, at du bør forsøge med noget styrketræning. Mange glemmer det lidt under vægttab, men faktisk betyder øget muskelmasse også en øget forbrænding, så det er ikke nogen dårlig investering, selvom den direkte effekt (kalorier forbrændt) ikke er så høj.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.