Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Motivation :)

Oprettet d. 19-07-2012 kl. 15:27 af

Hej alle sammen :)
Har i nogle gode råd til at komme, ordenligt igang med træningen ? :)
Jeg arbejder som sosu-hjælper, og jeg er ofte helt udkørt når jeg får fri fra job, og derfor, springer jeg tit træningen over?
Nogle gode råd og fif, fra jer søde mennesker ? :)

Sv: Motivation :)

Oprettet d. 19-07-2012 kl. 17:29 af

Lav en aftale med en om at I træner sammen. Det forpligter og gør, at du ikke springer over.

Sv: Motivation :)

Oprettet d. 19-07-2012 kl. 23:20 af

Det er bare med at komme i swing, jo mere energi du forbrænder, jo mere får du:)
Jeg går feks. til bootcamp i en park 2 gange om ugen med en flok andre tøser, zumba hver tirsdag og onsdag står den på circuet. Det giver et godt sammenhold at komme på det samme hold så det kan godt anbefales at man tager bestemte dage bestemte klasser. gerne noget med en instruktør der sparker dig lidt bagi. -Fitness center er i mine øjne lidt svære at komme afsted til.
Rigtig god fornøjelse!:)

Sv: Motivation :)

Oprettet d. 20-07-2012 kl. 04:15 af

Min motivation er helt klart alt det kækre tøj jeg kommer til at kunne passe...
Det er måske et lidt "svagt notivations" grundlag men det virker for mig...;)

Sv: Motivation :)

Oprettet d. 21-07-2012 kl. 18:54 af

Køb en en "powerhop" hulahopring - fås i 3 vægtklasser. En super opfindelse!

Jeg bruger min på følgende måde og mærker slet ikke at jeg bruger tiden på motion.

1) Morgen før morgenmad:
Hulahop i 10-15 min foran TVèt
2) Efter arbejde:
Hulahop i 10-15 min foran TVèt
3) Efter aftensmaden:
Hulahop i 10-15 min foran TVèt

Er vejret godt bruger jeg ringen udendørs med lidt musik i øerne og får samtidig dejlig frisk luft.

Som du kan se, ja så har du faktisk udøvet 30-45 min motion på en dag og det føles ikke som en sur pligt når det er fordelt over hele dagen.
Med tiden kan du jo altid sætte tiden op.