Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Pølsen på maven skal væk

Oprettet d. 26-04-2020 kl. 21:38 af

Hvad ville i anbefale man ikke spiser hvis man har en lille pølse nederst på maven

Sv: Pølsen på maven skal væk

Oprettet d. 11-05-2020 kl. 22:14 af

Det er desværre ikke så let, man kan hverken punktslanke eller punktforbrænde.
Mvh Ann

Sv: Pølsen på maven skal væk

Oprettet d. 25-05-2020 kl. 11:48 af

Jeg ville holde mig fra de fleste kulhydrater og få flere rene proteiner. Det hjalp mig..med en stor pølse om maven;-)

Sv: Pølsen på maven skal væk

Oprettet d. 28-05-2020 kl. 10:38 af

Det har ikke en dyt betydning om du skære kulhydrater væk, det der tæller er kalorie underskud og hvor din krop vil smide fedtet

Sv: Pølsen på maven skal væk

Oprettet d. 28-05-2020 kl. 14:59 af

Det handler selvfølgelig om kalorieunderskud, men en kulhydratfattig kost hjalp mig med "bildækket" :-) Jeg spiser så ca. 1/3 af min energi kommer fra hhv. protein, kulhydrat og fedt, og så sørger jeg for at de kulhydrater jeg får primært er langsomme.

Sv: Pølsen på maven skal væk

Oprettet d. 28-05-2020 kl. 18:27 af

Kigger man på Marco fordeling så skal 60 % af kosten komme fra kulhydrater. Med mindre man har gluten allergi er der ingen grund til at skære for meget i kulhydraterne.

Sv: Pølsen på maven skal væk

Oprettet d. 02-04-2022 kl. 09:57 af

Øvelser for hele kroppen, og med masser af bevægelse af midterregionen - mavedans eller salsatræning giver smidighed i hofter, lår og styrker mavemusklerne mens forbrændingen oppes.
Hilsen S’Marie

Sv: Pølsen på maven skal væk

Oprettet d. 20-04-2022 kl. 19:32 af

.....mindre ;-)

Sv: Pølsen på maven skal væk

Oprettet d. 27-05-2022 kl. 10:50 af

Prøv at gå på YouTube og søg efter live anabolic. Der er en video om mavetræning. 5 øvelser af to min varighed - og det er hårdt. Jeg er selv gået et bæltestørrelse ‘ind’. Derudover mindre kalorieindtag.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.