Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Sofia's kamp fra 120-62 kg

Oprettet d. 29-04-2013 kl. 15:46 af

Hejsa, ´jeg har været medlem herinde i ret lang tid og først gik det rigtig godt og tabte mig ca. 10 kg. De er stadig væk, men, har længe ikke kunnet tage mig sammen til at give det en skalle igen!! Det er jeg så i gang med nu...igen,...og jeg har fået inspiration fra en pige fra Facebook som hedder Sofia der er gået fra 120 kg til nogen og 70 kg nu...hun er skide sej og har en masse gå-på-mod og opmuntrende ord og masser af go'e opskrifter, som jeg helt sikkert har tænkt mig at lade mig inspirere af.

Jeg gik for ca. et halvt år siden, måske mere, fra min kæreste gennem 10 år, og det har været og er stadig en svær process. Jeg er bare smadder træt af at føle mig som en hval eller ikke føle mig som en der er noget værd.
Derfor er jeg nået til et punkt i mit liv, hvor jeg simpelthen NÆGTER at lade min krop stå til længere. Der skal gøres noget og det er NU!!!
Derfor har jeg valgt at jeg fra imorgen den 30 April, at smide alt hvad der har med stivelse at gøre ud af min kost for en tid for at booste mit vægttab.
Dvs.: Pasta, ris, kartofler, al slags brød og grøntsager som f.eks. majs og ærter. Derudover er jeg begyndt til spinning hver mandag og torsdag...som er skide godt, idet at det giver meget i forhold til at forbrænde kcal.
Jeg håber rigtig meget på støtte herinde fra, for mit mål er at jeg på 2 mdr. kan smide 10 kg, så jeg kan få det nogenlunde godt med hvordan jeg ser ud OG så jeg kan komme i sommertøj uden at ha det skidt med det :)

Til jer andre der kæmper,...I KAN GODT !!!!

Knuz
Teresa

Sv: Sofia's kamp fra 120-62 kg

Oprettet d. 29-04-2013 kl. 21:12 af

hvor er du en super stærk kvinde!
det er ikke mange der klarer at holde vægten stabil i en periode der er så svær som den du har været igennem det sidste halve år.
og hvor er det dejligt og flot at du nu er klar og motiveret til at give den en skalle og komme videre med dit allerede meget flotte vægttab.
held og lykke med det. og ... jep, jeg er sikker på at vi er mange herinde der med glæde vil støtte og opmuntre på vejen :)
knus til dig!

Sv: Sofia's kamp fra 120-62 kg

Oprettet d. 30-04-2013 kl. 22:08 af

Jeg synes det super at du vælger at tage kampen op mod kiloene.
En ting er jeg dog ikke enig med dig i, det er at smide ALT brød væk og undgå det.
Rugbrød med masser af kerner, er godt, det hjælper med at dine tarme har noget at arbejde med, det gør at du føler dig mæt i længere tid og så er det bare smækfyld med de gode kalorier (hvis man vælger dem med kostfibre på 8 eller derover)
Men det er jo dit valg, og uanset hvad, så håber jeg at du får tabt de 10 kg som du gerne vil af med :o) YOU CAN DO IT..
Og spinning er bare LÆKKERT, ikke blot for at få sved på panden, men også for musklerne i og omkring knæene..
Pøj pøj.
Helle

Sv: Sofia's kamp fra 120-62 kg

Oprettet d. 30-05-2013 kl. 21:59 af

hej Sofia
Du er super sej, når du endelig har taget fat på pronlemet, vil lige ønske dig held og lykke på vejen ;-)
Håber du har nået dine mål
Knuzz
Anja

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.