Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Øv når der skal tastes løb ind..

Oprettet d. 25-09-2012 kl. 11:39 af

Hej.
Jeg har igen oplevet at mit løbegennemsnit ikke findes, når jeg skal taste det ind.
Fx har jeg dd løbet 10 km med en hastighed på 9 km/t. Jeg er så glad og stolt og det betyder meget, at jeg kan få det tastet ind.

Men jeg oplever at det kun kan tastes ind som 8,3 km/t eller 9,6 km/t.
Så enten skal jeg "tabe" noget af mit hårde arbejde eller også skal jeg "snyde" mig til noget, jeg ikke har kæmpet mig op til endnu..

Hvad gør I andre?

VH Kloster

Sv: Øv når der skal tastes løb ind..

Oprettet d. 28-09-2012 kl. 07:03 af

Prøv at regne det ud på en anden hjemmeside, en app eller andre ting.... også indtast det her under "manuel indtastning" der kan du selv give dit løb en overskrift også kan du jo bare skrive "Løb - 9 km gennemsnit" eller noget :D

Sv: Øv når der skal tastes løb ind..

Oprettet d. 28-09-2012 kl. 11:08 af

jeg ville helt klart bare vælge den laveste også glæde mig over at jeg taber mig mere :-)

jeg regner aldrig min sport med..den er ren pluds bonus på vægt tab

god week-end

Sv: Øv når der skal tastes løb ind..

Oprettet d. 19-10-2012 kl. 11:19 af

Flot klaret med 10 km i det tempo!!!

Sv: Øv når der skal tastes løb ind..

Oprettet d. 22-10-2012 kl. 14:29 af

crosstræning er der heller ikke, men det taster jeg da så manuelt som nævnt før. Syns det giver en AHA oplevelse resten af dagen, at have mange kalorier "tilgode" hvis man har motioneret fra morgenstunden:-)))flot med de 10 km. Hatten af for det.

Sv: Øv når der skal tastes løb ind..

Oprettet d. 04-11-2012 kl. 12:00 af

Hvis du har et ur, ved du hvad klokken er. Hvis du har 2, ved du ikke hvad klokken er.

Jeg bruger forskellige enheder til at måle mit kalorieforbrug, og de er aldrig enige. Uanset hvad du skriver er det kun næsten rigtigt.

Sv: Øv når der skal tastes løb ind..

Oprettet d. 12-01-2013 kl. 08:24 af

Hej :)
Jeg træner med pulsur, og kan så manuelt taste ind hvor mange kcal jeg har tabt - så det kunne evt være en mulighed?

Sv: Øv når der skal tastes løb ind..

Oprettet d. 13-01-2013 kl. 19:36 af

Hejsa

Jeg skal da helt klart også have kalorierne fra motionen med i mit regnskab så jeg kan spise lidt ekstra ;) Jeg løber med Endomondo på telefonen og så variere jeg tiden lidt så det passer med kcal, da det er det vigtigste for mig. Til at registrere og holde styr på mit løb bruger jeg så keeponmooving hvor der er de rigtige løbe tider.

Sv: Øv når der skal tastes løb ind..

Oprettet d. 20-02-2013 kl. 15:38 af

Tast den lave hastighed pga. usikkerheden omkring kalorieforbrug, better safe than sorry
10k i det tempo, er sku flot

Sv: Øv når der skal tastes løb ind..

Oprettet d. 21-02-2013 kl. 08:10 af

Bruger også endomondo, både når jeg løber, cykler og rider. Den udregner også et kcal forbrug, og hvis jeg vil bruge det i mit regnskab, så taster jeg det bare manuelt ind i min vægttab.nu ap.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.