Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Efter rygestop

Oprettet d. 27-05-2020 kl. 11:37 af

Hejsa.
Er stoppet med at ryge den 7 marts. Har derefter taget 14 kilo på, og var ikke en lille mand i forvejen. Føler virkelig det er pest eller kolera. Er der nogen der har erfaringer med rygestop/vægtøgning og dereftervægttab, for mit stofskifte er gået fuldstændig i stå.
Mvh Bager

Sv: Efter rygestop

Oprettet d. 28-05-2020 kl. 12:36 af

Først og fremmest, hvor er det fedt du er holdt op med at ryge. Dernæst dit stofskifte er ikke gået i stå, men det kan tænkes du ubevidst spiser lidt mere efter rygestoppet,gjorde jeg ihvertfald efter mit rygestop for 4 år siden.

Sv: Efter rygestop

Oprettet d. 25-06-2020 kl. 23:07 af

Hej, jeg gjorde det samme som du, og gik så på en virkelig skrap kur. Tænkte: Når jeg kan holde op med det sværeste for mig (at ryge) så må andet være "piece of cake"
Og,det blev det faktisk. Når man en gang har været fanatisk og standset rygning, kan man ALT...undtagen at tabe sig på chokoladekost;-) Giv den en skalle med en voldsom kur...kan anbefale Low Carb og så kommer du videre såååå meget sundere på alle fronter. Men det skal desværre gøre ondt før det føles helt godt. Held og lykke

Sv: Efter rygestop

Oprettet d. 29-12-2020 kl. 13:03 af

Jeg stoppede i juni tog dog ikke så meget på, besluttede mig for at lade mit vægttab ligge til jeg var mere motiveret for det og er sådan seriøst gået igang nu. Tæl kalorier, spiser og drikker noget der skulle for forbrændingen op så som krydderier masser af vand og æggehvide
Du kan finde flere forbrændings øgende madvare på nettet.

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.