Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Fredagsvejning 01032019

Oprettet d. 01-03-2019 kl. 09:21 af

Så blev det forår, og alt kommer til at se lysere ud. Det bliver lettere at komme ud i den friske luft, når det ikke er mørkt og gråt.
Det må helt sikkert betyde at det giver mulighed for at røre sig bare lidt mere. Jeg kan kun sige, at der skal ikke meget til før jeg rører mig mere ;o)

Den sidste uger har stået i influenzaens tegn, så jeg har ikke fået skrev ind hvad jeg har spist, men har så heller ikke spist ret meget. Det betyder.

Vægt i dag 96,3

vægt sidste fredag 98,2

Bingo -1,9kg

Jeg ved jo godt at det ikke er helt rigtigt, men det føltes meget godt.

Jeg vil prøve at holde den gode stil, med små portioner så kan det jo være at det hele ikke er kommet tilbage næste fredag.

Hvordan er jeres uge gået?
Har I nogle gode forslag til let forårs mad?

Jeg syntes ikke vi er så mange tilbage, så lad os der er her sætte lidt liv i siden ;O)
Jeg bliver ved med at oprette fredagsvejning så længe der er nogen der vil være med.

God weekend og god uge til jer.

Hilsen
Kandis

Sv: Fredagsvejning 01032019

Oprettet d. 01-03-2019 kl. 11:02 af

Nydeligt, Kandis. Det er godt klaret. Jeg synes, at det er vanskeligt, og jeg ved, jeg spiser for meget.

Idag 102,2 dvs MINUS 0,4 kg
MVH/Jørgen

Sv: Fredagsvejning 01032019

Oprettet d. 01-03-2019 kl. 11:56 af

Hejsa

+ 0.2 kg

96,2 men jeg er godt tilfreds.

I er begge to rigtig gode og tak Kandis for at opretholde vores fora :-)

God weekend.

/Sanne

Sv: Fredagsvejning 01032019

Oprettet d. 07-03-2019 kl. 09:20 af , sidst redigeret d. 07-03-2019 kl. 09:22

Jeg er lige sprunget over indtastningen i et stykke tid. Det er nu ikke fordi jeg ikke vejer mig, men fordi jeg ikke længere orkede at skrive vægten som gik op og ned og aldrig egentlig kom derned hvor jeg gerne ville være. I dag er vægten på 74,9 og vil meget gerne smide 5 kg. Jeg har været der for 5 år siden, hvor jeg tabte 12 kg, men det er som om at kiloene bare lister sig på igen. Ja ca. 1 kg om året. Jeg syntes det er svært.
Jeg vil forsøge at komme med igen på fredagsvejningerne.

Nem og lækkert forårsmad her hos mig er stegte fiskefrikadeller (dem der er lavet bare lunet på panden) masser af frisk citronsaft med frisk spinatpasta, masser af brocoli og gulerødder. Måske lidt ketchup hvis pastaen ikke er saltet nok. Det er jeg vild med. :-) l

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.