Ikke logget ind [Log ind] [Ny bruger]
Facebook Twitter

Fredagsvejning 04012019

Oprettet d. 04-01-2019 kl. 09:26 af

Nu begynder jeg forfra :(
Som jeg har skrevet et andet sted, har livet givet mig en gevaldig rystetur, men nu føler jeg at jeg er klar til at begynde på en frisk. Jeg kan lige så godt bruge tiden til en eventuel operation fornuftigt, og hvis jeg kan tabe mig, vil det nok ikke skade.

Vægt i dag 98,2 kg

Jeg har ikke noget endeligt mål bare vægten går ned, er jeg glad.

Jeg er spændt på hvor mange der vil være med til at gøre 2019 et godt taber år.

Sv: Fredagsvejning 04012019

Oprettet d. 06-01-2019 kl. 16:42 af

Hej Kandis

Jeg har meldt mig til Vægttab.dk i dag - har været på Madlog for 4 år siden, så det er ikke nyt for mig at tælle kalorier.
Jeg synes vi skal støtte hinanden:) For 6 år siden tabte jeg mig 11 kg, så jeg ved, jeg kan - er blot en livsnyder og ufornuftig ved at tro at sukker og søde sager giver mig noget godt - hvilket jo er tværtimod! Det SKAL stoppe nu. Jeg vejer 96 kg og har sat mig et mål. Til min fødselsdag den 19. april har jeg tabt ca. 10 kg - det svarer til lidt under 1 kg om ugen, hvilket er en fornuftig måde at køre frem på. 10 kg er mit 1. mål herefter sætter jeg så et mål mere.
Jeg skriver til dig, fordi din overskrift er "fredagsvejning" ....vejer du dig hver fredag, for så er jeg med på det. Dette kan være en god støtte for os begge. Er der flere med?
Min sukker afhængighed skal ophøre fra i dag! (ved det er mega svært - men nødvendigt!)
Mange hilsner Heidi_65

Sv: Fredagsvejning 04012019

Oprettet d. 07-01-2019 kl. 12:50 af

Halløjsa Kandis og Heidi_65

Jeg er med :-) og min vægt er pt. 95,5 kg.

Jeg skal til 1 juni 2019 have tabt mig 15 kg. Nu skal jeg huske på, at jeg startede med 115 kg 12 marts 2018 og har tabt mig 20 kg indtil nu (22 faktisk men julen har givet to retur og intet vægttab siden okt-nov). Nu her efter jul og nytår og en fødselsdag, så er jeg igang igen.

Jeg er ikke nødvendigvis til søde sager men til tapas og alt muligt oste snack, nødder, pølser mm. og når jeg ikke får det så kan jeg godt blive lidt obs. på de der søde sager og her er det lakrids.

Jeg gør så det, at jeg prøver at sige til mig selv, at jeg har et valg og spørger så mig selv " er det det værd?" oftes er det ikke det værd :-) men der ved I jo nok, hvad jeg mener.

Held og lykke til jer to med hver jeres måde at gribe det an på - jeg tager det nu også mest som det kommer bare vægten peger nedaf. Men det gør den kun når jeg er obs. på Kcal,
så det er jeg bare.

/Sanne

Sv: Fredagsvejning 04012019

Oprettet d. 07-01-2019 kl. 19:41 af , sidst redigeret d. 07-01-2019 kl. 19:43

Hej Heidi_65 og stregen63

Hvor er det dejligt I vil være med. Det betyder måske at vi kan få lidt liv på denne side.

Heidi, jeg har også selv været på Madlog for nogle år siden og tabte mig fint der.
Det er min plan at veje mig hver fredag og skrive lidt om hvordan min uge er gået.

Stregen63, vi har tidligere været i veje gruppe sammen, lad os gøre det igen, men lad det blive sidste gang vi skal være med i sådan en gruppe.

Jeg vil være meget glad hvis I vil være med, det kan jo være at der kommer andre til, efterhånden som de finder ud af at her sker noget.

Jeg ved jo godt at det er os selv der skal finde de vise sten, men det er dejligt at få opbakning fra andre når det går godt, men mindst lige så vigtigt at der er støtte hvis man nu er faldet i sukkerskålen.

Jeg håber at vi sammen kan blive nogle gode tabere.

Vi mødes på vægten på fredag.

Hilsen Kandis

Sv: Fredagsvejning 04012019

Oprettet d. 08-01-2019 kl. 09:42 af

Hej Kandis
Jeg melder vægt ind mandag morgen for søndag er min vejedag, men jeg vil syntes at det er super at du laver opslaget så ved jeg og andre der vil være med at du er den der gør det om fredagen :-) så skal jeg ikke sidde og lede efter min "gruppe" :-) det har jeg nemlig tidligere gjort, hvor jeg ikke fandt dem som jeg havde skrevet sammen med. Men så ved jeg også, at jeg skal hente dig i sukkerskålen i så fald du ikke har lavet en fredagsindberetning *GG*

/Sanne

Sv: Fredagsvejning 04012019

Oprettet d. 08-01-2019 kl. 14:27 af

Hej Stregen63

Det er en aftale. Det er jo lige meget hvilken dag der bliver skrevet ind, bare det bliver gjort ;o)så man har lidt at holde sig selv op på.

Jeg skal nok gøre det så tidligt på fredagen som muligt, så håber vi der er flere der har lyst til at være med.
Hilsen
Kandis

Sv: Fredagsvejning 04012019

Oprettet d. 09-01-2019 kl. 08:53 af

Hej alle,

Jeg vil også gerne være med i fredagsvejning.

Men nu spørger jeg ganske dumt. Hvor er det vi skriver vægten og evt. kommentarer?

Jeg vejer i dag 90 kg og har et ønske at veje 73 kg til 19. juni 2019.

Hilsen Laila

Sv: Fredagsvejning 04012019

Oprettet d. 09-01-2019 kl. 14:20 af

Hej Laila
Velkommen til :-)Det er nu ikke noget helt dumt spørgsmål du der stiller for der, hvor vi skriver vores data, er ikke aktivt/oprettet endnu.;-)

På fredag laver Kandis et opslag der hedder "Fredagsvejning 11012019".

I det opslag skriver vi vores tal ind både før nu og håbet om den nye vægt ude i fremtiden, på en måde som giver mening for os selv og forhåbentligt læseligt for de andre ;-)

/Sanne

Sv: Fredagsvejning 04012019

Oprettet d. 09-01-2019 kl. 14:22 af

Nå ja, og man må jo forresten godt pive lidt over dumme ting, hvis det ikke går helt som forventet ! :-)

Sv: Fredagsvejning 04012019

Oprettet d. 09-01-2019 kl. 20:31 af , sidst redigeret d. 09-01-2019 kl. 20:33

Hej alle.
Jeg vil også gerne være med på fredagsvejningen fra denne uge.

Startede madregistrering den 5.1 og jeg tæller ikke kalorier, men registrerer det jeg spiser og motion.

Startvægt den 5.1 er 111,8 kg
Mål efter 6 mdr er minus 17 kg.

Jeg vil ikke forhaste mig, da jeg har dårlige erfaringer med jojo vægt.
Slik er min last og hvis det ikke er tilgængeligt bager jeg og gerne både brød, boller og kage. Så der er købt rigeligt frugt, en æbleskræller og sukkerfri pastiller til de svære stunder

Sv: Fredagsvejning 04012019

Oprettet d. 10-01-2019 kl. 10:10 af

Velkommen til de sidste

Hvor er det dejligt at der er flere der vil være med.
Jeg skal nok oprette, den ugentlige tråd, så tidligt jeg kan om fredagen.

Jeg håber jo at vi kan hjælpe hinanden, til et godt "taber" liv.

Vi se på vægten på fredag.
Hilsen Kandis

Tilføj svar

Du skal være logget ind for at kunne deltage i debatten.